Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Olecku ogłasza przetarg
- Adres: 19-400 Olecko, ul. Zamkowa 2
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. (087) 523 93 38 , fax. (087) 523 93 38
- Data zamieszczenia: 2010-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Olecku
ul. Zamkowa 2 2
19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie
tel. (087) 523 93 38, fax. (087) 523 93 38
REGON: 00069577750000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poradnia.powiat.olecko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja pomieszczeń Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Olecku ul. Zamkowa 4 w celu obsługi osób niepełnosprawnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest - adaptacja pomieszczeń internatu szkolnego z w celu obsługi osób niepełnosprawnych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142208
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 4.000zł /cztery tysiące złotych/. Wadium należy wnieść w jednej z form przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy nr 79 1020 4724 0000 3702 0007 5721 PKO BP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 3. Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, co najmniej dwa zamówienia potwierdzające posiadanie wiedzy i doświadczenia w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania. 4. Dysponują osobami, które posiadają kwalifikacje do kierowania robotami budowlanymi, w zakresie opisanym w przedmiocie zamówienia. 5. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg. kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty wymienionych w pkt 3 siwz. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innego podmiotu, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z tym podmiotami. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów lub inny dokument wykazujący i potwierdzający, że będzie mógł korzystać z zasobów tych podmiotów w okresie wykonywania zamówienia stanowiącego przedmiot postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykaz dokumentów i oświadczeń wskazujących na brak podstaw do wykluczenia z postępowania. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu należy do oferty załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. 2. Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym czasie, potwierdzający posiadanie wiedzy i doświadczenia w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania, w tym co najmniej 2 zamówień polegających na przystosowaniu budynku lub pomieszczeń do potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia /kierownik budowy, kierownicy robót w branżach objętych przedmiotem zamówienia/ wraz z informacjami na temat posiadanych uprawnień w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz. 4. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branżach objętych przedmiotem zamówienia. 5. Opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, co najmniej na kwotę określoną w składanej ofercie. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów lub inny dokument wykazujący i potwierdzający, że wykonawca będzie korzystać z zasobów tych podmiotów w okresie wykonywania zamówienia stanowiącego przedmiot postępowania. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 5. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych wyżej, wykonawca składa dokumenty i oświadczenia zgodnie z § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Dokumenty należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów, kopie dokumentów dotyczące odpowiednio wykonawcy lub podmiotu są potwierdzane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub podmiot.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poradnia.powiat.olecko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Rolniczych im. Wincentego Witosa w Ostródzie
Dodano: 2016-06-23 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Rolniczych im. Wincentego Witosa w Ostródzie
Dodano: 2016-06-03 - Kompleksowy remont pomieszczeń i holu oraz klatki schodowej niskiego parteru głównego budynku Szkoły w Zespole Szkół Nr 1 Im. Stanisława Staszica w Szczytnie .
Dodano: 2015-09-04 - Rozbudowa budynku pracowni artystycznych w Liceum Plastycznym w Gronowie Górnym
Dodano: 2015-06-10 - Rozbudowa pracowni artystycznych w Liceum Plastycznym w Gronowie Górnym
Dodano: 2015-05-15 - Likwidacja barier architektonicznych w Zespole Szkół Zawodowych im. S. Petofi w Ostródzie - dostosowanie posadzek, wymiana drzwi zewnętrznych oraz wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych
Dodano: 2014-12-02 - Wykonanie izolacji pionowej ścian piwnic i odnowienie elewacji budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Pocztowej 2 w Elblągu
Dodano: 2013-08-23 - Adaptacja części obiektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 4 w Olsztynie przy ul. Turowskiego 3 na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej
Dodano: 2013-06-27 - Przebudowa kotłowni wbudowanej przy Zespole Szkół Technicznych w Olecku.
Dodano: 2012-08-14 - Remont łazienek w budynku szkolnym w Zespole Szkół Leśnych im. Unii Europejskiej w Rucianem-Nidzie
Dodano: 2011-08-23