Przetargi.pl
Adaptacja części obiektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 4 w Olsztynie przy ul. Turowskiego 3 na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej

Gmina Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 10-101 Olsztyn, pl. Jana Pawła II 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 5273111 wew. , 325 , fax. 89 5349375
  • Data zamieszczenia: 2013-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
    pl. Jana Pawła II 1 1
    10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 5273111 wew. , 325, fax. 89 5349375
    REGON: 51074236200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja części obiektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 4 w Olsztynie przy ul. Turowskiego 3 na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: Adaptacja części obiektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 4 na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej 2.Zakres prac do wykonania obejmuje w szczególności wykonanie następujących prac: 1) rok 2013 - etap I: -przeniesienie 3 sal lekcyjnych ZSO Nr 4 z pomieszczeń planowanych do zajęcia przez Poradnię Psychologiczno-Pedagogiczną (PPP), -przeniesienie okablowania strukturalnego ZSO Nr 4 z I piętra na parter (pomieszczenie planowane do zajęcia przez PPP), -wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z drenażem opasowym (branża sanitarna), -roboty budowlane związane z dobudowaniem zewnętrznej klatki schodowej wraz z montażem stolarki okiennej i drzwiowej, w tym okien odymiających i napowietrzających, -roboty budowlane związane z przebudową i remontem pomieszczeń ZSO Nr 4 na potrzeby PPP (I i II piętro), w tym: wykonanie prac rozbiórkowych i demontażowych, prac murarskich, wykonanie ścianek działowych, ścian oraz częściowy montaż stolarki okiennej i drzwiowej, wydzielenie ppoż. klatek schodowych, 2) rok 2014 - etap II: -wykonanie instalacji wewnętrznych (branża sanitarna, elektryczna i teletechniczna), -wykonanie podłoży i posadzek (klatka schodowa i pomieszczenia PPP), -wykonanie tynków i okładzin wewnętrznych ( klatka schodowa i pomieszczenia PPP), -dostawa i montaż pozostałej stolarki drzwiowej, -dostawa i montaż montaż dźwigu osobowego, -montaż balustrady na nowej klatce schodowej, -wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, -wykonanie elewacji nowej klatki schodowej wraz z dojściem do budynku, -prace wykończeniowe tj. montaż sufitów podwieszanych, malowanie ścian i sufitów, wyposażenie pomieszczeń (trwała zabudowa). 3. Zakres rzeczowy zadania i składanej oferty, szczegółowo określony przez projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót i przedmiary robót, ma być zgodny z SIWZ i ma obejmować również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie umożliwiającym jego użytkowanie zgodnie przeznaczeniem. 4. Zakres rzeczowy zadania i składanej oferty obejmuje również załatwienie wszystkich formalności wymaganych przepisami prawa od Wykonawcy związanych z rozpoczęciem budowy i zgłoszeniem zakończenia budowy. Urządzenie terenu budowy i wszystkie koszty związane z prowadzeniem prac budowlanych znajdują się po stronie Wykonawcy robót 5.Szczegółowy zakres robót budowlanych określony został w oparciu o dokumentację projektową pn.: Zmiana sposobu użytkowania, remont i przebudowa pomieszczeń szkolnych w ZSO Nr 4 oraz dobudowa klatki schodowej z windą dla potrzeb Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w budynku ZSO Nr 4 w Olsztynie przy ul. Turowskiego 3 oraz Remont i przebudowa sal lekcyjnych - pracowni fizyki, chemii i biologii wraz z zapleczami w budynku ZSO Nr 4 w Olsztynie przy ul. Turowskiego 3 opracowane w 2013 roku przez Autorską Pracownię Architektoniczną Architekt Renata Góralczyk-Osowicka, ul. Kopernika 1/20, 10-510 Olsztyn. Dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowią załączniki nr 5 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 60.000,00 zł brutto. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. Nr 42, poz. 275). 3.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokument ten powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać w swej treści: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (dokładne określenie nazwy zamówienia), 3)kwotę zobowiązania, 4)termin ważności gwarancji, 5)zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na każde pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b)nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6)zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na każde pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek: Urzędu Miasta Olsztyna Bank Handlowy SA nr 38103012180000000090401092 przed upływem terminu składania ofert podając w treści przelewu nazwę postępowania i swój NIP. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, zaś dowód wniesienia wadium może być dołączony do oferty. Kasa Urzędu Miasta wadium nie przyjmuje. 5.Wadium wnoszone w innej dopuszczalnej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale (poza ofertą) w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Olsztyna (pok. 402) w terminie przewidzianym na składanie ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztyn.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach