Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń gospodarczych i garażu na pomieszczenia biurowe

Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-356 Olsztyn, Jagiellońska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 357 684 , fax. 895 357 684
  • Data zamieszczenia: 2020-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Olsztynie
    Jagiellońska 91
    10-356 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 357 684, fax. 895 357 684
    REGON: 51965302200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.w-modr.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń gospodarczych i garażu na pomieszczenia biurowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie adaptacji pomieszczeń gospodarczych i garażu na pomieszczenia biurowe 2. Lokalizacja: Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Olsztynie, ul. Jagiellońska 91, dz. nr 5, obr. 6. 3. UWAGA! Obiekt usytuowany przy ul. Jagiellońskiej 91 wraz z przyległym terenem objęty jest prawną ochroną konserwatorską w oparciu o art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. 2020 r. poz. 282 z późn. zm.). Roboty budowlane i prace konserwatorskie należy wykonać zgodnie z pozwoleniem Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora zabytków nr 3060/2020 z dnia 03.04.2020 r. 4. Prace należy wykonać na podstawie zatwierdzonego projektu budowlanego i pozwolenia na budowę (decyzja nr II-251/2020 z dnia 09.07.2020 r. wydana przez Prezydenta Olsztyna). 5. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich robót budowlanych wynikających z projektu budowlanego (załącznik nr 1 do SIWZ), zgodnie z pozwoleniem na budowę (załącznik nr 2 do SIWZ). 6. Przedmiar robót (załącznik nr 3 do SIWZ) ma charakter dokumentu pomocniczego w stosunku do projektu budowlanego (załącznik nr 1 do SIWZ). 7. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności: a) zabezpieczenie placu budowy; b) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót. c) Z uwagi na fakt, iż roboty będą prowadzone przy obiekcie czynnym, wszelkie prace należy wykonywać w sposób niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających w obiekcie, zgodnie z harmonogramem robót uzgodnionym z Zamawiającym. Sposób prowadzenia prac nie może znacząco wpływać na funkcjonowanie obiektu. W trakcie prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany jest do zachowania estetyki i czystości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda złożenia wadium w kwocie 4 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta: BGK Oddział w Olsztynie 72 1130 1189 0025 0151 0420 0004 Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 4. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium wnoszone w formach innych niż pieniądze, muszą zawierać co najmniej następujące informacje: a)wskazanie nazwy postępowania, b)wskazanie podmiotu, który wystawia gwarancję/poręczenie (pełna nazwa, dokładny adres), c)wskazanie beneficjenta gwarancji/poręczenia: Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doradztwa Rolniczego 10-356 Olsztyn, ul. Jagiellońska 91, d)wskazanie podmiotu, dla którego wystawiany jest dokument gwarancji lub poręczenia –dane Wykonawcy, e)określenie kwoty gwarancji lub poręczenia, f)gwarancja lub poręczenie musi zapewnić wypłatę pełnej kwoty wadium przetargowego, g)wskazanie terminu ważności gwarancji lub poręczenia –nie krótszego niż 30 dni, od dnia w którym upłynął termin składania ofert, h)wskazanie, iż podmiot wystawiający gwarancję/poręczenie wypłaci beneficjentowi świadczenie na pierwsze żądanie w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zgłoszenia żądania. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 6. Po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium po zawarciu umowy oraz wniesieniu przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie złożył dokumentów, oświadczeń, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa wart. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy p.z.p. , co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. - jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, a także gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 10 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach