Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń biurowych na cele mieszkalne w budynku przy ul. Leśnej 56 w Żorach

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Kościuszki 36
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4223748 , fax. 032 4221972
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rybnik
    ul. Kościuszki 36 36
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4223748, fax. 032 4221972
    REGON: 27253616100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/rybnik
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń biurowych na cele mieszkalne w budynku przy ul. Leśnej 56 w Żorach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - adaptację pomieszczeń biurowych na mieszkanie o pow. 83,70 m2 oraz rozdział - pomiaru energii elektrycznej, - instalacji wodnej, - instalacji c.o. - instalacji gazowej, - instalacji ciepłej wody użytkowej, dla poszczególnych użytkowników w budynku trzyrodzinnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: a) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 2 000 zł b) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. c) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. O. KATOWICE 24203000451110000000420750 d) Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego w pok. nr 04. Do oferty należy załączyć potwierdzoną przez zamawiającego za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentu wadialnego. e) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska) Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającego pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. f) Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 31.08.2009 r. do godz. 900 ( dowód wpłacenia wadium musi znajdować się u zamawiającego przed upłynięciem terminu składania ofert) Wadium musi zabezpieczać ofertę do czasu związania z ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy. g) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. h) Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt. 4), a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. i) Zwrot wadium wykonawcom, których oferty zostały przyjęte nastąpi po: - upływie terminu związania z ofertą, - zawarciu umowy z wykonawcą, którego ofertę uznano za najkorzystniejszą i wniesieniu przez niego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. j) Zamawiający, z zastrzeżeniem ust. 4 a, art. 46 ustawy pzp, niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. k) Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy pzp. Aby wykonawca nie został wykluczony - musi spełniać warunki o których mowa w art.22 ustawy, tj: a. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie budownictwa , tj. wykazać, że jako główny wykonawca zrealizował w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania o zbliżonym do przedmiotu zamówienia zakresie prac o łącznej wartości co najmniej 70 000 zł , c. dysponować środkami technicznymi, niezbędnymi do wykonywania zamówienia, d. dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia - tzn. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje: - osobą mającą ważne uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej, branży elektrycznej, gazowej. e. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia zgodnie z proponowanym harmonogramem prac, tj. Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie wynoszącej co najmniej 80 tys. zł. f. nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2. g. udzielić na zrealizowane roboty budowlane gwarancji na okres co najmniej 24 miesięcy 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Dz. VII. Z treści wymaganych dokumentów musi wynikać jednoznacznie ,iż w/w warunki wykonawca spełnił. W przypadku braku wymaganych dokumentów lub oświadczeń, dotyczących spełniania warunków udziału w postępowaniu dokumentów lub oświadczeń, dotyczących spełniania warunków udziału w postępowaniu a także wymagań przedmiotowych (dotyczących przedmiotu zamówienia) albo złożenia dokumentów lub oświadczeń zawierających błędy - Zamawiający wzywa Wykonawcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie , na warunkach określonych w art. 26 , ust. 3 ustawy pzp. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie , że Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - spełnia warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 - Załącznik nr 2 , a w celu jego potwierdzenia składa: 2. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia - Załącznik nr 3 - (wraz z załączonymi kserokopiami wymaganych uprawnień i zaświadczeń o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego). 3. Wykaz podmiotów, których Wykonawca zamierza zatrudnić jako podwykonawców - Załącznik nr 4 - wraz ze wskazaniem powierzonego zakresu robót 4. Oświadczenie o dysponowaniu niezbędnymi środkami technicznymi , - Załącznik nr 5 5. Wykaz ważniejszych robót, zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat, odpowiadających swoim rodzajem - robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - Załącznik nr 6 (wraz z udokumentowaniem ich należytego wykonania - referencje wystawione przez inwestora). 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1. pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych). 9. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające , ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie zaległych płatności na raty lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające ,ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek , potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Polisa lub inny dokument, potwierdzający , ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 13. Dokumenty stwierdzające, że osoby zatrudnione przy wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia , odpowiednie do funkcji i stanowiska, na którym będą pracować, jak również potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (załączyć do wykazu pracowników - zał. nr3) 14. Referencje zamawiających (inwestorów) z okresu ostatnich pięciu lat - potwierdzających , że wykazane w załączniku nr 5 roboty, zostały wykonane należycie (załączyć do wykazu wykonanych prac - zał nr 5) 15. Szczegółowy kosztorys ofertowy wypełniony w oparciu o przedmiar robót (załącznik nr 8) 16. Kserokopie dokumentu wadialnego 17. Harmonogram rzeczowo- finansowy realizacji robót określający poszczególne etapy prac, terminy oraz wartości robót na poszczególnych etapach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach