Przetargi.pl
Adaptacja poddasza na cele mieszkalne wraz z remontem klatki schodowej i wydzieleniem pomieszczenia technicznego w piwnicy, remontem instalacji elektrycznej, wymianą przyłącza kanalizacyjnego i pionów wod - kan z podejściami, wykonaniem instalacji central

Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 43-600 Jaworzno, ul. Północna 9b
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6181758 , fax. 032 6181758
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych
    ul. Północna 9b 9b
    43-600 Jaworzno, woj. śląskie
    tel. 032 6181758, fax. 032 6181758
    REGON: 24058227500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mznk.jaworzno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna Miasta Jaworzna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja poddasza na cele mieszkalne wraz z remontem klatki schodowej i wydzieleniem pomieszczenia technicznego w piwnicy, remontem instalacji elektrycznej, wymianą przyłącza kanalizacyjnego i pionów wod - kan z podejściami, wykonaniem instalacji central
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Adaptacja poddasza na cele mieszkalne wraz z remontem klatki schodowej i wydzieleniem pomieszczenia technicznego w piwnicy, remontem instalacji elektrycznej, wymianą przyłącza kanalizacyjnego i pionów wod - kan z podejściami, wykonaniem instalacji central
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113404
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, 3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, (tekst jednolity Dz. U. z 2007 roku, nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami). 2. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale V i VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia), 2) oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na formularzu zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca powinien wykazać iż spełnia warunek określony w rozdziale IV pkt.1 ppkt.2 SIWZ. W związku z powyższym należy dołączyć co najmniej 2 referencje (od różnych Zamawiających) potwierdzające, że wymagane roboty remontowo-budowlane zrealizowane w budynkach mieszkalnych lub użytkowych zostały wykonane należycie, a faktyczna i zafakturowana wartość każdego z 2 wymaganych zamówień nie może być mniejsza niż 200 000 zł brutto. Każdy dokument referencyjny powinien zawierać następujące dane: - zakres wykonanych robót, - miejsce i termin w jakim te roboty były zrealizowane, - wartość faktycznie wykonanych i zafakturowanych robót brutto (zapis ten nie dotyczy wartości umownej danego zadania, lecz faktycznie wykonanych i zafakturowanych robót). 4) aktualne ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne bądź też zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymano w całości wykonanie decyzji właściwego organu (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia), 5) aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, o braku zaległości podatkowych bądź też zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 6) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca w Załączniku nr 6 wskazał osoby, którymi będzie dysponował, należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia. Takie zobowiązanie winno zawierać: - wykaz pracowników udostępnionych do wykonania przedmiotowego zadania, - termin w którym pracownicy udostępnieni będą mogli uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotowego zadania, - telefon kontaktowy podmiotu udostępniającego pracowników, celem możliwości sprawdzenia przez Zamawiającego prawdziwości zobowiązania. 7) kserokopia uprawnień kierownika budowy do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem stwierdzającym, że osoba posiadająca uprawnienia jest członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia, 8) kserokopia uprawnień kierownika budowy do kierowania robotami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej, wraz z aktualnym zaświadczeniem stwierdzającym, że osoba posiadająca uprawnienia jest członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia, 9) kserokopia uprawnień kierownika budowy do kierowania robotami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji centralnego ogrzewania i urządzeń cieplnych, wraz z aktualnym zaświadczeniem stwierdzającym,że osoba posiadająca uprawnienia jest członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia, 10) kserokopia uprawnień kierownika budowy do kierowania robotami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych, wraz z aktualnym zaświadczeniem stwierdzającym, że osoba posiadająca uprawnienia jest członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia, 11) kserokopia zaświadczenia wydanego przez ENION SA, Oddział Będziński Zakład Elektroenergetyczny o upoważnieniu kierownika budowy i robót, w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych lub innego pracownika posiadającego uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych na stanowisku eksploatacji lub dozoru, do podpisywania zgłoszeń w Rejonie Energetycznym, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 12) kserokopia polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (minimalna kwota ubezpieczenia 200 000 zł). Kserokopia winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia, 2. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w rozdziale V pkt 1 ppkt 1), 2), 4) i 5) SIWZ dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Dodatkowo dokumenty te powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez podmiot uprawniony do reprezentacji. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale V pkt1 ppkt 1, 4 i 5 SIWZ, Wykonawca składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 roku nr 87 poz. 605 z późniejszymi zmianami).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mznk.jaworzno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach