Gmina Pułtusk ogłasza przetarg
- Adres: 06-100 Pułtusk, ul. Rynek
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 236 920 391 , fax. 236 924 296
- Data zamieszczenia: 2020-02-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pułtusk
ul. Rynek 41
06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie
tel. 236 920 391, fax. 236 924 296
REGON: 13037790700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pultusk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja Piwnic Starego Ratusza do nowych funkcji kulturowych i edukacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Adaptacja Piwnic Starego Ratusza do nowych funkcji kulturowych i edukacyjnych poprzez: 1) przebudowę i zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń piwnicznych wraz z budową schodów zewnętrznych, 2) przebudowę i zmianę sposobu użytkowania łącznika pomiędzy wieżą ratuszową a budynkiem ratusza z pomieszczenia informacji turystycznej na sezonową kawiarnię zlokalizowanych na działce nr ewid. 261/1 i 262 w ob.14 miasta Pułtusk, przy ul. Rynek 43 . Inwestycja ujęta w ramach realizacji projektu pn.: „Wzrost potencjału turystycznego w Pułtusku poprzez ochronę obiektów zabytkowych” współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 w ramach Osi Priorytetowej V „Gospodarka przyjazna środowisku” Działania 5.3 Dziedzictwo kulturowe, w zakresie pkt.1) tj.: przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń piwnicznych wraz z budową schodów zewnętrznych. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych wyłącznie w zakresie określonym w przedmiarach robót zgodnie z udostępnioną dokumentacją techniczną i STWiORB oraz odpowiednimi przepisami prawa i istotnymi postanowieniami umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach wybranych przez wykonawcę: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310, ze zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego 73 1020 1592 0000 2702 0276 3597 z dopiskiem „wadium w postępowaniu przetargowym ZZP.271.5.2020”. Kopię przelewu zaleca się załączyć do oferty. 5. W przypadkach, gdy wadium wnoszone jest w formach innych niż pieniądz, wykonawca składa oryginał dokumentu wadium wraz z ofertą. 6. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy 2. Pełnomocnictwa (jeżeli dotyczą – zgodnie z SIWZ) 3. Dowód wniesienia wadium – zgodnie z wymaganiami SIWZ 4. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – jeżeli dotyczy 5. Oświadczenie dot. grupy kapitałowej – zgodnie z SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaprojektowanie i wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych w budynku Zakładu Medycyny Sądowej przy ul. Oczki 1 w Warszawie, znak sprawy: AEZ/S-086/2024
Dodano: 2024-07-15 - „Adaptacja akustyczna pomieszczeń w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Nowej Wsi-II”
Dodano: 2024-07-11 - Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Trębki Nowe - Etap I.
Dodano: 2024-07-08 - Rewitalizacja obszarów miejskich poprzez renowację i odtworzenie zabytkowego Pawilonu A Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego
Dodano: 2024-07-08 - Remont 13 pokoi wraz z łazienkami w budynku Dedal w Malborku ul. De Gaulle'a 5.
Dodano: 2024-07-05 - Remont budynku usług zdrowia na potrzeby ośrodka środowiskowej opieki psychologicznej i psychoterapeutycznej
Dodano: 2024-07-04 - „Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku ”
Dodano: 2024-06-28 - Remont pomieszczeń biurowych po pożarze.
Dodano: 2024-06-27 - PRACE REMONTOWE W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. BATALIONU ZOŚKA PRZY UL. WRZOSOWEJ 42 W CELESTYNOWIE
Dodano: 2024-06-27 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych: Bagno 5 m 225, Królewska 43 m 45, Przemysłowa 38 m 5, Smolna 16 m 2
Dodano: 2024-06-24