Przetargi.pl
ADAPTACJA PIWNIC MUZEUM W LĘBORKU NA POTRZEBY POKAZÓW MULTIMEDIALNYCH, WARSZTATÓW RZEMIEŚLNICZYCH I WYSTAW MUZEALNYCH

Gmina Miasto Lębork ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 862 42 80 , fax. 0-59 862 24 27
  • Data zamieszczenia: 2010-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lębork
    ul. Armii Krajowej 14 14
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 0-59 862 42 80, fax. 0-59 862 24 27
    REGON: 00052355400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.pl, www.wybierzlebork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ADAPTACJA PIWNIC MUZEUM W LĘBORKU NA POTRZEBY POKAZÓW MULTIMEDIALNYCH, WARSZTATÓW RZEMIEŚLNICZYCH I WYSTAW MUZEALNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Adaptacja piwnic Muzeum w Lęborku na potrzeby pokazów multimedialnych, warsztatów rzemieślniczych i wystaw muzealnych. 1.1. Zakres prac określony jest w dokumentacji projektowej opracowanej przez Biuro Projektowe FILAR, Lębork ul. Armii Krajowej 32: a) Projekt architektoniczno-budowlany - Załącznik nr 9 do SIWZ b) Projekt budowlany instalacji elektrycznych - Załącznik nr 10 do SIWZ c) Projekt budowlany instalacji sanitarnej - Załącznik nr 11 do SIWZ d) Projekt - wnętrza, wizualizacja, kolorystyka - Załącznik nr 12 do SIWZ e) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 13 do SIWZ. f) Przedmiar robót - branża budowlana - Załącznik nr 14 do SIWZ. g) Przedmiar robót - roboty ślusarskie - balustrady i poręcza - Załącznik nr 15 do SIWZ h) Przedmiar robót - branża elektryczna - Załącznik nr 16 do SIWZ i) Przedmiar robót - wentylacja i klimatyzacja - Załącznik nr 17 do SIWZ 1.2. Przedmiotowy obiekt jest wpisany do rejestru zabytków decyzją z dnia 17.06.1994r. nr PSOZ-I-5340/3/94, pozycja rejestru zabytków województwa pomorskiego A-1464. Prace muszą być wykonywane zgodnie z Decyzjami Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków ZN-I_4151/871/2009 i ZN-I-4151/1/1054/2009, stanowiącymi Załącznik nr 18 do SIWZ 1.3. Adaptacja piwnic Muzeum objęta jest dofinansowaniem w ramach Projektu pn. Ożywienie historycznego centrum Lęborka przez rewaloryzację średniowiecznych obwarowań miejskich współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013. Oś Priorytetowa 6 - Turystyka i dziedzictwo kulturowe, Działanie 6.3 - Regionalne dziedzictwo kulturowe o potencjale turystycznym. 1.4. Zmiany postanowień projektu Zamawiający wprowadza następujące zmiany w projekcie, które powinny zostać uwzględnione przez Wykonawcę w trakcie przygotowywania oferty i wyliczania ceny ryczałtowej: 1.4.1. posadzki - należy wykonać z gresu szkliwionego o wymiarach płytek 32x32 cm, mrozoodpornych, antypoślizgowych. 1.4.2. ściany - w miejscach wskazanych w projekcie na zastosowanie glazury ściennej należy zastosować glazurę matową o wymiarach płytek 25x33 cm, na pełną wysokość ścian. Sposób układania płytek na etapie wykonawstwa uzgodnić z użytkownikiem pomieszczeń. 1.5. Uszczegółowienie postanowień projektu Zamawiający wprowadza następujące uszczegółowienia w zakresie projektu, które powinny zostać uwzględnione przez Wykonawcę w trakcie przygotowywania oferty i wyliczania ceny ryczałtowej: 1.5.1. drzwi - należy zastosować drzwi drewniane, w kolorze TEAK. W drzwiach przeszklonych należy zastosować szkło matowe. Nie należy wymieniać drzwi do pomieszczeń nie objętych adaptacją; 1.5.2. klamki, gniazdka, kontakty, oprawy lamp i wszelkie tego typu elementy należy wykonać w kolorze chrom patyna. Wszystkie gniazda należy zastosować jako podwójne; 1.5.3. balustradę przy schodach zewnętrznych należy wykonać w kolorze chrom patyna ze stali nierdzewnej, polerowanej; 1.5.4. armatura sanitarna - w sali głównej należy zastosować umywalkę z wyciąganą wylewką, w toalecie sedes z wbudowanym rozdrabniaczem i systemem spłukiwania. Wszystkie zastosowane wyroby muszą posiadać Atesty Higieniczne wystawione przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego - Państwowy Zakład Higieny oraz posiadać certyfikaty zgodności z odpowiednimi Polskimi Normami; 1.5.5. należy zastosować dekoracyjne grzejniki centralnego ogrzewania; 1.5.6. schody zewnętrzne należy wykonać w kolorze odpowiadającym schodom przy wejściu do budynku. Elewację schodów wykonać należy w kolorze odpowiadającym elewacji frontowej budynku; 1.5.7. rynny i rury spustowe wykonać z PCV; 1.5.8. wentylacja - Projektuje się 2 wentylatory kanałowe, zgodnie z rysunkami w projekcie instalacji sanitarnej. Na odejściach z głównego kanału wentylacyjnego należy zamontować przepustnice jednopłaszczyznowe PJO średnicy 100mm w ilości 5szt. lub równoważne innego producenta. Sterowanie wentylacją wg zapisu w projekcie instalacji sanitarnej, pkt. 6.3. Regulator np. wg załączonej karty technicznej wentylatora typ REB-1. Należy zastosować wentylatory kanałowe z płynną regulacją wydajności tygodniowym programatorem. 1.5.9. grubość warstwy podkładu zagęszczonego pod posadzką powinna wynosić do 15cm, nie niżej niż poziom posadowienia budynku 1.5.10. instalacja wodna - projekt nie obejmuje wymiany całej instalacji zimnej wody w piwnicy, nie należy wymieniać starego hydrantu 1.6. Przy rozbieżnościach pomiędzy projektem a przedmiarem w niżej wymienionym zakresie należy przyjąć: 1.6.1. 5 szt. łączników jednobiegunowych; 1.6.2. 5 szt. łączników jednobiegunowych bryzgoszczelnych; 1.6.3. 2 szt. łączników dwubiegunowych bryzgoszczelnych; 1.6.4. w lampach TWIST występuje 39 szt. żarówek 60W; 1.6.5. 6 opraw typu HANZA, po 2 źródła światła w każdej oprawie, co daje 12 żarówek; 1.6.6. do oprawy w poz. 26.3 należy zastosować żarówki o mocy 10W; 1.6.7. 14 szt. opraw oświetleniowych 16 WALL 2X9S; 1.6.8. 8 kpl. zasilaczy do opraw SALUNA; 1.6.9 8 kpl. linek z oprawami SALINA; 1.6.10. 8 kpl. opraw oświetleniowych na lince; 1.6.11. 24 szt. opraw SALUNA; 1.6.12. 24 szt. żarówek PRECIZE CONTANTCOLOR 20W; 1.6.13. 3 szt. ogrzewaczy wody. 2. Zapisy punktów 1.4. - 1.6. są nadrzędne do treści dokumentacji wymienionej w punkcie 1.1. 3. Wszystkie zastosowane materiały i elementy wyposażenia podlegają na etapie wykonawstwa akceptacji ze strony użytkownika obiektu, szczególnie pod względem kolorystyki, kształtu, rozmiaru, materiału i innych cech użytkowych. 4.SIWZ nie narzuca zastosowania wyrobów konkretnego producenta. Dopuszczalne jest zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych do zaproponowanych w projekcie. Równoważność odnosi się w szczególności do cech funkcjonalnych, właściwości technicznych i jakości zastosowanych materiałów i urządzeń. 5.Ponadto w zakresie robót i wartości ryczałtowej należy uwzględnić: 5.1. wniesienie opłaty przyłączeniowej na rzecz Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej w Lęborku celem wykonania przez MPEC przyłącza energii cieplnej, zgodnie z pismem znak MPEC/437/09, stanowiącym Załącznik nr 19 do SIWZ. 5.2. zaprojektowanie i wykonanie węzła cieplnego w budynku, na podstawie warunków technicznych na dostawę energii cieplnej do budynku, wystawionych przez MPEC, stanowiących Załącznik nr 20 do SIWZ. 5.3. wykonanie przyłącza wody do budynku, w porozumieniu z Miejskim Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji, na podstawie warunków technicznych na przebudowę przyłącza wystawionych przez MPWiK (Załącznik nr 21 do SIWZ), w tym wykonanie odpowiednich projektów wraz z uzgodnieniami, zgłoszenie robót do organów nadzoru budowlanego oraz odbiór urządzeń przez gestora sieci; 5.4. umieszczenie w widocznym miejscu tablicy informacyjnej, informującej o zakresie realizowanego projektu i wsparciu ze strony funduszy unijnych; tablica ta musi być wykonana zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji projektów UE, stanowiącymi załącznik nr 12 do Przewodnika Beneficjenta RPO WP 2007-2013 - pkt. 1.1.1. wytycznych (Wzór 1): wymiary nie mogą być mniejsze niż 1,5 m na 2 m. W/w wytyczne dostępne są na stronie Departamentu Programów Regionalnych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego: www.dpr.woj-pomorskie.pl w zakładce Przewodnik Beneficjenta RPO WP 2007-2013. Szczegóły zapisów na tablicy i miejsce umieszczenia - do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie podpisania umowy o roboty budowlane; 5.5. koszt wykonania niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych; 5.6. organizację placu budowy z zasileniem w niezbędne media; 5.7. usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót, terenem budowy i dokumentacją, 5.8. w odniesieniu do punktów 5.1 i 5.3 - organizację ruchu drogowego w trakcie robót, właściwe oznakowanie robót i zabezpieczenie terenu budowy, geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie, właściwą organizację robót (bariery, przejścia tymczasowe, pomosty), próby zagęszczenia gruntu, odtworzenie nawierzchni, uprzątnięcie terenu robót, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą; 5.9. ograniczenie uciążliwości w korzystaniu z budynku zarówno przez pracowników jak i zwiedzających, w tym uprzątnięcie pomieszczeń i przyległego terenu, usunięcie wszelkiego rodzaju odpadów oraz usunięcie wszelkich szkód powstałych poza obszarem robót z winy wykonawcy. 5.10. Wykonawca powinien przewidzieć, że może wystąpić konieczność, na wniosek Zamawiającego, wstrzymania lub przesunięcia na inny termin pewnych rodzajów prac ze względu na nadmierny hałas, drgania lub inne podobne zjawiska lub nawet czasowego wstrzymania prowadzenia robót ze względu na działalność Muzeum. 5.11. Wymagany termin gwarancji wynosi pięć lat od dnia odbioru robót budowlanych. 6. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac należy dokonać wizji w terenie oraz przeanalizować opis przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem korekt i uszczegółowień do projektu oraz innymi robotami wchodzącymi w skład zamówienia. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonawstwo przyjętych robót. 7.Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty opisu przedmiotu zamówienia. 8.Zakres zadania określa szczegółowo projekt umowy o roboty budowlane stanowiący Załącznik Nr 7do niniejszej SIWZ. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany i modyfikacji SIWZ w szczególnie uzasadnionych przypadkach. Modyfikacja może mieć miejsce w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert. Dokonaną w ten sposób modyfikację Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wyko?nawcom, którym przekazano niniejszą SIWZ. Modyfikacja treści SIWZ zostanie zamieszczona również na stronie internetowej Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: pieniądzu - przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Lęborku przy ul. Armii Krajowej 14 (Bank Millennium nr konta 95 1160 2202 0000 0001 2713 3211), poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późn. zm.). 4.4.1. W razie wniesienia wadium w pieniądzu, wpłata na konto powinna być wniesiona z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu 26.02.2010 do godziny 1000, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony. 4.2. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji wnosi się w oryginale dołączając do przygotowanej oferty w osobnej, odpowiednio opisanej kopercie. 6.Zamawiający zwróci wadium: 6.1. Wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 6.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6.3. Niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 6.1., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o uzupełnienie dokumentów, nie złożył dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 10.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 10.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 10.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.lebork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach