Urząd Gminy Sypniewo ogłasza przetarg
- Adres: 06-216 Sypniewo, ul. Ostrołęcka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 297 177 783 , fax. 297 177 816
- Data zamieszczenia: 2020-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Sypniewo
ul. Ostrołęcka 27
06-216 Sypniewo, woj. mazowieckie
tel. 297 177 783, fax. 297 177 816
REGON: 55066836700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sypniewo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja, modernizacja pomieszczeń na potrzeby przedszkola w ZPO Sypniewo - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja, modernizacja pomieszczeń na potrzeby przedszkola w ZPO Sypniewo, obejmujące wykonanie robót instalacji elektrycznej oraz robót budowlanych. Roboty instalacji elektrycznej obejmują w szczególności: Instalacja oświetlenia wewnętrznego; Instalacja gniazd wtykowych; Instalacja oświetlenia awaryjnego; Instalacja strukturalna; Ochrona przeciwpożarowa. Roboty budowlane obejmują w szczególności: a) Roboty rozbiórkowe: Demontaż istniejącej stolarki drzwiowej; Wyburzenie ścianek działowych w obecnych pomieszczeniach biurowych; Rozbiórka istniejących posadzek rulonowych, PCV i terakotowych; Rozbiórka istniejącej ścianki działowej między pomieszczeniami – sala nr 3; Zdemontowanie istniejących grzejników żeliwnych i płytowych; Zdemontowanie 1 szt. okna wraz z zamontowaniem w to miejsce 2 szt. zgodnie z rysunkiem na potrzeby WC i pokoju nauczyciela oddzielnie; Zamurowanie otworów drzwiowych z korytarza głównego – 1 szt. oraz z małego WC do pom. gospodarczych 1 szt., z hallu do pom. biurowych; Skucie posadzek lastrykowych w pomieszczeniach gospodarczych; Demontaż boazerii w wejściu głównym; Wykucie otworu drzwiowego z korytarza głównego do pomieszczeń gospodarczych; Ługowanie/zdarcie farby olejnej z lamperii. b) Roboty ogólnobudowlane i sanitarne Wymurowanie filarka między oknami WC i pom. nauczyciela; Zamontowanie 2 szt. okien PCV w miejsce jw.; Wykonanie we wszystkich pomieszczeniach remontowanych posadzek wyrównujących z zapraw samopoziomujących wraz z izolacjami; Wymurowanie ścianek działowych z cegły wydzielających pomieszczenie nauczyciela i pom. WC docelowe; Zamontowanie nowych parapetów podokiennych z konglomeratu białego o wymiarach 240x35x 3 cm – 8 szt. Zamontowanie nowych drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych do sali dzieci – 3 szt. Zamontowanie nowych drzwi aluminiowych jednoskrzydłowych do sali dzieci – 2 szt.; Szpachlowanie i przygotowanie ścian do malowania i sufitów; Ułożenie glazury i terakoty w pomieszczeniach WC i gospodarczych; Ułożenie posadzek z paneli AC5 o gr. 10 mm w pomieszczeniach Sali i biurowych; Ułożenie posadzek wykładzin rulowanych o gr. 10 mm w pomieszczeniach hallu i szatni; Wykonanie kpl wyposażenia WC dużego i małego / sedesu, umywalki, ścianki oddzielające z drzwiczkami zamykanymi dla dzieci. Zamontowanie nowych drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami regulowanymi na całą szerokość muru w tym 3 kpl łazienkowych; Wykonanie ścianki z G-K wydzielającej sekretariat do pokoju dyrekcji; Malowanie dwukrotnie ścian i sufitów farbą emulsyjną w kolorach uzgodnionych z Dyrektorem; Wykonanie instalacji zimnej i ciepłej wody w po. Sanitarnych; Wykonanie instalacji ppoż. wraz z montażem kpl skrzynki hydrantowej; Zamontowanie 1 kpl termy do ciepłej wody w poj. 80 l; Zamontowanie nowej armatury tzw. Biały montaż; Inne drobne roboty wynikające z technologii robót. Szczegółowy zakres prac określają: - przedmiary ; - dokumentacje techniczne; - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont 5 pomieszczeń zlokalizowanych w budynku Zespołu Szkół Elektronicznych i Licealnych przy ul. gen. Józefa Zajączka 7 w Warszawie
Dodano: 2024-07-31 - Modernizacja obiektu „Korty Tenisowe Falenica” przy ul. Lokalnej 33
Dodano: 2024-07-31 - „Przebudowa wraz z modernizacją Gminnego Ośrodka Wypoczynkowego POLANKA”
Dodano: 2024-07-31 - Remont północno-zachodniego skrzydła Sądu Okręgowego w Płocku
Dodano: 2024-07-31 - "Dokończenie budowy Centrum Inicjatyw Kulturalnych w Komorowie"
Dodano: 2024-07-31 - Modernizacja pomieszczeń Poradni PZP na II piętrze Przychodni przy ul. Płockiej 49 w Warszawie.
Dodano: 2024-07-31 - „CentroAzyl" - Rozbudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Słupnie
Dodano: 2024-07-30 - Przebudowa trybun na boisku w Lesznie
Dodano: 2024-07-30 - "Wymiana pokrycia dachowego na budynku „C” i „D” oraz prace przy ogrodzeniu w DPS Wirów.”
Dodano: 2024-07-30 - PRACE REMONTOWE WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI PAŁACU DWORSKIEGO BĘDĄCEGO SIEDZIBĄ DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KĄTACH
Dodano: 2024-07-30