Przetargi.pl
Adaptacja, modernizacja pomieszczeń na potrzeby przedszkola w ZPO Sypniewo

Urząd Gminy Sypniewo ogłasza przetarg

  • Adres: 06-216 Sypniewo, ul. Ostrołęcka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 177 783 , fax. 297 177 816
  • Data zamieszczenia: 2020-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Sypniewo
    ul. Ostrołęcka 27
    06-216 Sypniewo, woj. mazowieckie
    tel. 297 177 783, fax. 297 177 816
    REGON: 55066836700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sypniewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja, modernizacja pomieszczeń na potrzeby przedszkola w ZPO Sypniewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja, modernizacja pomieszczeń na potrzeby przedszkola w ZPO Sypniewo, obejmujące wykonanie robót instalacji elektrycznej oraz robót budowlanych. Roboty instalacji elektrycznej obejmują w szczególności:  Instalacja oświetlenia wewnętrznego;  Instalacja gniazd wtykowych;  Instalacja oświetlenia awaryjnego;  Instalacja strukturalna;  Ochrona przeciwpożarowa. Roboty budowlane obejmują w szczególności: a) Roboty rozbiórkowe:  Demontaż istniejącej stolarki drzwiowej;  Wyburzenie ścianek działowych w obecnych pomieszczeniach biurowych;  Rozbiórka istniejących posadzek rulonowych, PCV i terakotowych;  Rozbiórka istniejącej ścianki działowej między pomieszczeniami – sala nr 3;  Zdemontowanie istniejących grzejników żeliwnych i płytowych;  Zdemontowanie 1 szt. okna wraz z zamontowaniem w to miejsce 2 szt. zgodnie z rysunkiem na potrzeby WC i pokoju nauczyciela oddzielnie;  Zamurowanie otworów drzwiowych z korytarza głównego – 1 szt. oraz z małego WC do pom. gospodarczych 1 szt., z hallu do pom. biurowych;  Skucie posadzek lastrykowych w pomieszczeniach gospodarczych;  Demontaż boazerii w wejściu głównym;  Wykucie otworu drzwiowego z korytarza głównego do pomieszczeń gospodarczych;  Ługowanie/zdarcie farby olejnej z lamperii. b) Roboty ogólnobudowlane i sanitarne  Wymurowanie filarka między oknami WC i pom. nauczyciela;  Zamontowanie 2 szt. okien PCV w miejsce jw.;  Wykonanie we wszystkich pomieszczeniach remontowanych posadzek wyrównujących z zapraw samopoziomujących wraz z izolacjami;  Wymurowanie ścianek działowych z cegły wydzielających pomieszczenie nauczyciela i pom. WC docelowe;  Zamontowanie nowych parapetów podokiennych z konglomeratu białego o wymiarach 240x35x 3 cm – 8 szt.  Zamontowanie nowych drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych do sali dzieci – 3 szt.  Zamontowanie nowych drzwi aluminiowych jednoskrzydłowych do sali dzieci – 2 szt.;  Szpachlowanie i przygotowanie ścian do malowania i sufitów;  Ułożenie glazury i terakoty w pomieszczeniach WC i gospodarczych;  Ułożenie posadzek z paneli AC5 o gr. 10 mm w pomieszczeniach Sali i biurowych;  Ułożenie posadzek wykładzin rulowanych o gr. 10 mm w pomieszczeniach hallu i szatni;  Wykonanie kpl wyposażenia WC dużego i małego / sedesu, umywalki, ścianki oddzielające z drzwiczkami zamykanymi dla dzieci.  Zamontowanie nowych drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami regulowanymi na całą szerokość muru w tym 3 kpl łazienkowych;  Wykonanie ścianki z G-K wydzielającej sekretariat do pokoju dyrekcji;  Malowanie dwukrotnie ścian i sufitów farbą emulsyjną w kolorach uzgodnionych z Dyrektorem;  Wykonanie instalacji zimnej i ciepłej wody w po. Sanitarnych;  Wykonanie instalacji ppoż. wraz z montażem kpl skrzynki hydrantowej;  Zamontowanie 1 kpl termy do ciepłej wody w poj. 80 l;  Zamontowanie nowej armatury tzw. Biały montaż;  Inne drobne roboty wynikające z technologii robót. Szczegółowy zakres prac określają: - przedmiary ; - dokumentacje techniczne; - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach