Przetargi.pl
Adaptacja instalacji c.o. oraz pomieszczenia wymiennikowni do współpracy z kompaktowym węzłem cieplnym w budynku Starostwa przy ulicy Bogumińskiej 2

Powiat Wodzisławski ogłasza przetarg

  • Adres: 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Bogumińska 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 412 09 30 , fax. 32 412 09 31
  • Data zamieszczenia: 2015-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wodzisławski
    ul. Bogumińska 2 2
    44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie
    tel. 32 412 09 30, fax. 32 412 09 31
    REGON: 27625523000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatwodzislawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja instalacji c.o. oraz pomieszczenia wymiennikowni do współpracy z kompaktowym węzłem cieplnym w budynku Starostwa przy ulicy Bogumińskiej 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Adaptacja instalacji c.o. oraz pomieszczenia wymiennikowni do współpracy z kompaktowym węzłem cieplnym w budynku Starostwa przy ulicy Bogumińskiej 2. Roboty budowlane realizowane będą na podstawie na podstawie: a) dokumentacji projektowych: - Projekt budowlano-wykonawczy adaptacja instalacji c.o. oraz pomieszczenia wymiennikowni do współpracy z kompaktowym węzłem cieplnym w budynku Starostwa przy ul. Bogumińskiej 2 w Wodzisławiu Śl. cz. instalacyjno-budowlana opracowany przez Pracownie Usługową PROJEKT-INSTAL Łucjan Łukoszek, ul. Spacerowa 17A, 44-310 Radlin; - Projekt budowlano-wykonawczy (branża elektryczna) adaptacja instalacji c.o. oraz pomieszczenia wymiennikowni do współpracy z kompaktowym węzłem cieplnym opracowany przez Pracownię Usługową PROJEKT-INSTAL Łucjan Łukoszek, ul. Spacerowa 17A, 44-310 Radlin; b) warunków nr 4/2014 przyłączenia do sieci ciepłowniczej węzła cieplnego z dnia 15.01.2014r. oraz zgłoszenia robót z dnia 05.05.2015 r. 2. Zakres robót obejmuje: - demontaż istniejącego węzła cieplnego, - demontaż studzienki odwadniającej fi 500 mm z pompą zatapialną i kratą, - montaż rurociągów stalowych fi 65 mm z izolacją, - montaż zbiorników odpowietrzających V = 2,7 dm3, - montaż grzejnika płytowego z zaworem i głowica termostatyczną i zaworem powrotnym, - montaż głowic termostatycznych na zaworach termostatycznych grzejników, - montaż studzienki PE fi 600 mm z krata aluminiową i pompą zatapialną, - skucie istniejącej posadzki oraz wykonanie posadzki z płytek gresowych o wym. 30 x 30 cm, - uzupełnienie tynków oraz malowanie ścian i sufitu wraz z przygotowaniem powierzchni, - wykonanie drzwiczek o odporności ogniowej EI-30 o wymiarach 80 x 97 cm w wykonaniu indywidualnym (istniejące połączenie z piwnicą obiektu) wraz zabudową drabiny przystawnej o wym. 0,8 x 1,0 m, - montaż tablicy rozdzielczej w pomieszczeniu wymiennikowni, - montaż wewnętrznej linii zasilającej z istniejącej rozdzielni głównej, - wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego, gniazd wtykowych, zasilania kompaktowego wymiennika ciepła, połączeń wyrównawczych, przeciwprzepięciowej i ochrony od porażeń w obrębie wymiennikowni, - regulacja hydrauliczna istniejącej instalacji c.o. w całym budynku. Roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym. 3. Inne obowiązki wykonawcy: 1) zamówienie elementów związanych z realizacją zadania z wyprzedzeniem pozwalającym na realizację robót w terminie określonym w umowie, 2) zorganizowanie zaplecza socjalnego dla swoich brygad roboczych wraz z jego likwidacją po zakończeniu robót, 3) zorganizowanie robót w systemie wielozmianowym, jeżeli będzie to niezbędne dla zachowania terminu wykonania przedmiotu umowy, 4) wywóz i zagospodarowanie odpadów, w tym odpadów komunalnych na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów prawa, 5) serwisowanie urządzeń w okresie gwarancyjnym, 6) przeszkolenie wskazanych przez inwestora pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji wykonanych instalacji. Koszty ww. prac pokrywa wykonawca w ramach kosztów ogólnych budowy, bez ich wyodrębniania w kosztorysie ofertowym. 4. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu robót poniesie wykonawca. 5. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na wykonane roboty oraz zabudowane materiały i urządzenia - minimum 3 lata - maksimum 5 lat gwarancji od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projekty budowlane, specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót, a także wzór umowy, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia - Dział II SIWZ. 7. Przedstawione w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, ewentualne wskazania na konkretne materiały z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp, a zwłaszcza art. 29. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować materiały inne niż wyszczególnione w dokumentacji projektowej, które jednak nie prowadzą do zmiany technologii - równoważne. Ponadto zastosowane materiały równoważne winny charakteryzować się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż dobrane w projekcie, być I-go gatunku, muszą spełniać warunki określone w specyfikacji technicznej oraz muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatwodzislawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach