Szkoła Podstawowa w Rychwałdzie ogłasza przetarg
- Adres: 34-322 Rychwałd, Beskidzka
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 338651002, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa w Rychwałdzie
Beskidzka 43
34-322 Rychwałd, woj. śląskie
tel. 338651002, , fax. -
REGON: 070431530 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsrychwald.superszkolna.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ADAPTACJA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA ISTNIEJĄCEJ SALI DYDAKTYCZNEJ Z PRZEZNACZENIEM NA STOŁÓWKĘ SZKOLNĄ Z ZAPLECZEM POMOCNICZYM w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Rychwałdzie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia : ADAPTACJA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA ISTNIEJĄCEJ SALI DYDAKTYCZNEJ Z PRZEZNACZENIEM NA STOŁÓWKĘ SZKOLNĄ Z ZAPLECZEM POMOCNICZYM w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Rychwałdzie ROBOTY BUDOWLANE NIEZBĘDNE W CELU PRAWIDŁOWEJ REALIZACJI WNIOSKU Gminy Gilowice o udzielenie wsparcia finansowego na realizację zadania w ramach modułu 3 wieloletniego rządowego programu "Posiłek w szkole i w domu" dotyczącego wspierania w latach 2019 - 2023 organów prowadzących publiczne szkoły podstawowe w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki przez organizację stołówek i miejsc spożywania posiłków Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlano - instalacyjnych i wykończeniowych pomieszczeń Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Rychwałdzie w celu adaptacji i zmiany sposobu użytkowania istniejącej sali dydaktycznej z przeznaczeniem na stołówkę szkolną z zapleczem pomocniczym . Zadanie zostało podzielone na 2 etapy . Etap I dotyczy robót na parterze i obejmuje sale dydaktyczną z przeznaczeniem na stołówkę szkolną z zapleczem pomocniczym [zmywalnia naczyń i pomieszczenie do przyjmowania/ wydawania posiłków - kuchnia] ( na potrzeby zamówienia ten etap został nazwany - STOŁÓWKA) - WYMAGANY TERMIN WYKONANIA 23 GRUDNIA 2020 R. Etap II dotyczy robót w piwnicy i obejmuje klatkę schodową oraz pomieszczenia dla personelu ( na potrzeby zamówienia ten etap został nazwany - PIWNICA/ POMIESZCZENIA / ZAPLECZE PERSONEL) - WYMAGANY TERMIN WYKONANIA 31 MARCA 2021 R. ETAP1: STOŁÓWKA obejmuje swoim zakresem wykonanie 1. Roboty budowlane: (wg przedmiaru robót i projektu wykonawczego) 1. Rozbiórki 2. Roboty budowlane 3. Organizacja i obsługa budowy 2. Roboty instalacyjne [wod - kan, CO, wentylacja]: (wg przedmiaru robót i projektu wykonawczego) 1. Instalacja kanalizacji sanitarnej 2. Instalacja wodociągowa 3. Instalacja C.O. 4. Instalacja wentylacji 5. izolacja przewodów wentylacyjnych 6. Roboty pomocnicze 3. Roboty instalacyjne - roboty elektrotechniczne ( zgodnie z PKT.1,2,3 - przedmiaru robót i projektu wykonawczego) 1, Tablica g łówna TG - rozbudowa 2. Wewnętrzne linie zasilające 3. Instalacje elektryczne ETAP2: POMIESZCZENIA/ ZAPLECZE DLA PERSONELU 1. Roboty budowlane: (wg przedmiar robót i projektu wykonawczego ) 1. Rozbiórki 2. Roboty budowlane 3. Organizacja i obsługa budowy 2. Roboty instalacyjne [wod - kan, CO, wentylacja]: (wg przedmiar robót i projektu wykonawczego) 1. Instalacja kanalizacji sanitarnej 2. Instalacja wodociągowa 3. Instalacja C.O. 4. Instalacja wentylacji 5. izolacja przewodów wentylacyjnych 6. Roboty pomocnicze 3. Roboty instalacyjne - roboty elektrotechniczne (zgodnie z PKT.4 - przedmiaru robót) i projektu wykonawczego: 1. Instalacje elektryczne Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę: • pracowników fizycznych –wykonujących roboty budowlane W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w/w czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci zgłoszenia nieprawidłowości do Państwowej Inspekcji Pracy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na roboty objęte zamówieniem na okres podany w ofercie. Dla ofert bez podanej ilości miesięcy udzielonej gwarancji Zamawiający przyjmie wartość 24 (miesięce). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz ofertowy (Załącznik Nr 1 do Specyfikacji), 2) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót 3) w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4)pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych – postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio do reprezentowania Wykonawcy powołanego i funkcjonującego na podstawie przepisów ustaw.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie dostosowania Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla dzieci w Jastrzębiu-Zdroju do wymogów przeciwpożarowych
Dodano: 2024-04-19 - PRZEBUDOWA SZKOLNEGO BASENU PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 28 W BYTOMIU
Dodano: 2024-04-19 - Zagospodarowanie patiów na terenie I Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Korczaka - etap II
Dodano: 2024-04-18 - Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Braterskiej 2/1 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
Dodano: 2024-04-18 - Renowacja oraz termomodernizacja elewacji zabytkowego kościoła Najświętszego Serca Pana Jezusa w Pewli Małej
Dodano: 2024-04-18 - Remont części ogrodzenia na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
Dodano: 2024-04-17 - Renowacja i remont budynku "Pokusówki" w Świnnej
Dodano: 2024-04-17 - Przebudowa wiatrołapu w budynku MBP im. Bolesława Lubosza przy ulicy Zamkowej 5 w Tarnowskich Górach
Dodano: 2024-04-17 - „Roboty zabezpieczająco - naprawcze uszkodzonej ściany tylnej dobudówki sanitarnej w budynku mieszkalnym przy ul. Piłsudskiego 16 w Bytomiu zgodnie z decyzją PINB.IV-7356/264/2018/2019” - powtórzony
Dodano: 2024-04-17 - Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych – wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach – ROM I
Dodano: 2024-04-15