Przetargi.pl
Adaptacja i remont pracowni komputerowej i pracowni chemicznej dla Szkoły Podstawowej nr 4 w Sieradzu przy ulicy Broniewskiego 30 w ramach projektu „Wiem więcej, mogę więcej – inwestycja w przyszłość uczniów SP nr 4 w Sieradzu

Szkoła Podstawowa nr 4 im. Marii Konopnickiej ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, Ks. Apolinarego Leśniewskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-43 8225652, , fax. 0-43 8225652
  • Data zamieszczenia: 2020-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 4 im. Marii Konopnickiej
    Ks. Apolinarego Leśniewskiego 18
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 0-43 8225652, , fax. 0-43 8225652
    REGON: 73500300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp4sieradz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja i remont pracowni komputerowej i pracowni chemicznej dla Szkoły Podstawowej nr 4 w Sieradzu przy ulicy Broniewskiego 30 w ramach projektu „Wiem więcej, mogę więcej – inwestycja w przyszłość uczniów SP nr 4 w Sieradzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy jest adaptacja i remont pracowni komputerowej i pracowni chemicznej dla Szkoły Podstawowej nr 4 w Sieradzu w budynku przy ulicy Broniewskiego 30. 2. Na przedmiot zamówienia składa się m.in.wykonanie następujących elementów i robót: a) w pracowni chemicznej: - zerwanie starej posadzki z tworzyw sztucznych i położenie nowej, - wykucie z muru kratek wentylacyjnych i drzwiczek i obsadzenie nowych, udrożnienie przewodów wentylacyjnych, - zerwanie płytek ze ścian, tynkowanie i malowanie ścian, - demontaż drzwi, montaż nawiewników okiennych „ciśnieniowych” akustycznych, - zabudowa rur, demontaż opraw oświetleniowych i ponowny montaż po zakończeniu robót, - demontaż baterii umywalkowej, umywalki, dopływu i odpływu, - wykłucie nowych otworów w ścianach, - zabetonowanie otworów i bruzd w ścianach i podłożach, - poprowadzenie instalacji wodno-kanalizacyjnej w posadzce do wyspy i stołu nauczyciela, - podłączenie do instalacji wodno-kanalizacyjnej wyspy biegnącej przez środek sali lekcyjnej i stołu demonstracyjnego, - montaż zaworów odpowietrzających, podejść odpływowych, - wyłączenie i demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, - przygotowanie i położenie nowej instalacji wraz z uziemieniem, dokonanie pomiarów po podłączeniu, - ustawienie i podłączenie dygestorium, - podłączenie stołu demonstracyjnego i wyspy do mediów, - wywóz i utylizacja elementów rozbiórki. b) w pracowni komputerowej: - demontaż instalacji elektrycznej i teletechnicznej, - wykucie bruzd dla rur, ułożenie w nich rur i zaprawienie bruzd, - montaż kanałów instalacyjnych PCW, - montaż skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych, - instalacja gniazd i wypustów, - dokonanie pomiarów elektrycznych, - montaż szafki wiszącej lub punktu pośredniego, - montaż wyposażenia szaf dystrybucyjnych, montaż paneli rozdzielczych, - układanie poziomego okablowania strukturalnego, - montaż gniazd w gnieździe abonenckim lub panelu, - wykonanie pomiarów torów transmisyjnych, - malowanie starych tynków wewnętrznych ścian i sufitów, - naprawa podłogi. 3. Zamawiający udostępnia przedmiary robót jako materiał poglądowy. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić kosztorys ofertowy, zgodnie z zapisami rozdziału XXIV SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczył cenę zamówienia podaną w ofercie. W związku z tym, iż Wykonawcy przysługuje z tytułu niniejszej umowy wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys powyższy ma jedynie charakter pomocniczy. 4.W ramach zamówienia należy wykonać: roboty budowlane i czynności określone w dokumentacji projektowej, decyzjach i warunkach oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją projektową, w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami. 5.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia w toku prowadzenia robót budowlanych stałego dostępu do obiektów Zamawiającego. 6.Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składa się dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ, obejmująca m.in. projekt budowlano-wykonawczy, przedmiary, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacja określającą zasady postępowania przetargowego. 7.Postępowanie z materiałami z rozbiórki i demontażu Wykonawca każdorazowo powinien ustalić z Zamawiającym. Materiały zakwalifikowane do ponownego wykorzystania powinny zostać przewiezione w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Materiały sztukowe należy spaletować. 8.Zamawiający zaleca, by przed złożeniem ofert Wykonawca odbył wizję lokalną na terenie planowanej inwestycji. W związku z powyższym na podstawie art. 9a ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wyznaczy termin składania ofert odpowiednio dłuższy od minimalnego terminu składania ofert określonego w ustawie Pzp. Koszty odbycia wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 9.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późniejszymi zmianami): - roboty związane z wykonywaniem instalacji elektrycznych w salach lekcyjnych, - roboty związane z instalacją sieci komputerowej, - roboty remontowo-budowlane w salach lekcyjnych, - wykonanie prac wodno-kanalizacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach