Przetargi.pl
Adaptacja i modernizacja istniejących pomieszczeń na funkcje biurowe dla Biura Powiatowego ARiMR w budynku zlokalizowanym w Kartuzach, Osiedle Wybickiego 33.

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 81-332 Gdynia, ul. Kołłątaja 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (0-58) 668-60-00/01 , fax. (0-58) 669-68-44
  • Data zamieszczenia: 2009-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
    ul. Kołłątaja 1 1
    81-332 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. (0-58) 668-60-00/01, fax. (0-58) 669-68-44
    REGON: 01061308300154
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja i modernizacja istniejących pomieszczeń na funkcje biurowe dla Biura Powiatowego ARiMR w budynku zlokalizowanym w Kartuzach, Osiedle Wybickiego 33.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest adaptacja i modernizacja istniejących pomieszczeń na funkcje biurowe dla Biura Powiatowego ARiMR w budynku zlokalizowanym w Kartuzach, osiedle Wybickiego 33. 2. Zakres prac określony dla potrzeb adaptacji i modernizacji istniejących pomieszczeń na funkcje biurowe: 1) ROBOTY BUDOWLANE: - demontaż urządzeń sanitarnych oraz instalacji wod. - Kan., wentylacji mechanicznej i c.o. (zgodnie z projektem sanitarnym), - demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej, obniżenie otworów okiennych do h=95 cm, - rozbiórka części ścianek działowych z cegły dziurawki gr. 12 cm, - skucie płytek naściennych, - skucie płytek gresowych i usunięcie płytek PCV, - usunięcie lamperii olejnych ze ścian, - rozbiórka ścianki GKF na profilu metalowym w Sali Obsługi, - zamurowanie otworów drzwiowych, - wzniesienie nowych ścian działowych, - montaż stolarki okiennej wraz z parapetami z PCV i stolarki drzwiowej, - montaż krat w oknach składnicy akt, - obudowa pionów kanalizacyjnych oraz rur c.o., z.w. i c.w. płytami GKF, - tynkowanie, szpachlowanie i malowanie ścian oraz sufitów, - wyrównanie podłoża pod posadzki wylewką samopoziomującą, - położenie nowych posadzek (wykładzina dywanowa, tarket) 2) ROBOTY ELEKTRYCZNE: - rozbudowa rozdzielnicy, - wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych, - montaż tablicy TW w piwnicy, - montaż przycisku pożarowego, - montaż opraw ewakuacyjnych, - montaż opraw oświetleniowych, - sprawdzenie skuteczności zerowania całości układu elektrycznego, 3) ROBOTY INSTALACYJNE: - Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania, - przebudowa instalacji wod.-kan., - przebudowa instalacji kanalizacji sanitarnej, - przebudowa instalacji wentylacji mechanicznej. 4) ROBOTY MALARSKIE: - malowanie ścian wewnętrznych pomieszczeń użytkowych ujętych w projekcie, - malowanie ścian wewnętrznych pomieszczeń użytkowych nie ujętych w projekcie o powierzchni 492,00 m2 oraz sufitów o powierzchni 250,00 m2, - uzupełnianie ubytków w ścianach. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: 1) Dokumentacja projektowa - Załącznik Nr 7; 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ogólnobudowlanych - Załącznik Nr 8; 3) Standaryzacja jednostek terenowych ARiMR, Edycja trzecia, kwiecień 2009 - Załącznik Nr 9 (z wyłączeniem zapisów dotyczących malowania lamperii na ścianach). 4. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonaną robotę budowlaną na okres 36 miesięcy od dnia protokolarnego, ostatecznego odbioru robót. 5. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty przetargowej oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. 7. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec zamawiającego i osób trzecich za prace i dostawy wykonane przez podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 110 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych i 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Za wniesienie wadium w formie pieniężnej zamawiający uważa wadium, które w terminie do dnia 2 września 2009 r. godz. 10:00 znajduje się na rachunku bankowym zamawiającego. 4. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 5. Więcej na temat wadium - patrz Rozdział IX SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną na wykonanie budowy, przebudowy lub remontu obiektu użyteczności publicznej o wartości minimum 100.000,00 zł brutto (słownie brutto: sto tysięcy złotych 00/100). 4) dysponują lub będą dysponować następującymi osobami: a) 1 osobą (kierownikiem budowy) z nie mniej niż trzyletnim doświadczeniem na tym stanowisku, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, b) 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, c) 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 3. Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienia przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 4. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony Formularz ofertowy (wg Załącznika Nr 1). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden formularz ofertowy. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 3) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg Załącznika Nr 2). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 5) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 6) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu użyteczności publicznej o wartości minimum 100.000,00 zł brutto (słownie brutto: sto tysięcy złotych 00/100), z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg Załącznika Nr 3). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 7) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz doświadczenie zawodowe kierownika budowy (wg Załącznika Nr 4). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 8) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 7, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 9) Dokumenty potwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) uprawnienia, tj.: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, b) zaświadczenie wydane przez izbę samorządu zawodowego potwierdzające aktualny wpis kierownika robót na listę członków tej izby, 10) Wykaz prac, które będą wykonywane przez podwykonawców zamówienia - w przypadku powierzenia podwykonawcom części prac (wg Załącznika Nr 5). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 11) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 12) Harmonogram realizacji robót. 13) Dowód wniesienia wadium 14) Pełnomocnictwo (oryginał lub potwierdzoną kopię) do reprezentowania i podpisywania dokumentacji ofertowej, jeżeli wykonawca w postępowaniu nie jest reprezentowany przez uprawnione osoby zgodnie z zapisem we właściwym rejestrze lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 15) Parafowany na wszystkich stronach przez wykonawcę lub osobę należycie umocowaną wzór umowy (wg Załącznika Nr 6). 2. Dokumenty i oświadczenia wymienione w ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 11 służą do oceny potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu wynikających z Rozdziału V ust. 1 SIWZ. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają zastosowanie postanowienia §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 4. Wszystkie dokumenty przedstawione w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach