Przetargi.pl
„Adaptacja części Gminnej Biblioteki Publicznej w Świątkach na garaż dla trzech samochodów Ochotniczej Straży Pożarnej w Świątkach”

Gmina Świątki ogłasza przetarg

  • Adres: 11-008 Świątki, Świątki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 6169883, 6169890 w. 109 , fax. 896 169 822
  • Data zamieszczenia: 2019-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świątki
    Świątki 87
    11-008 Świątki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 6169883, 6169890 w. 109, fax. 896 169 822
    REGON: 51074320300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.swiatki.nowoczesnagmina.pl/?c=179

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Adaptacja części Gminnej Biblioteki Publicznej w Świątkach na garaż dla trzech samochodów Ochotniczej Straży Pożarnej w Świątkach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Adaptacja części Gminnej Biblioteki Publicznej w Świątkach na garaż dla trzech samochodów Ochotniczej Straży Pożarnej w Świątkach”. 2. Zamierzenie inwestycyjne będzie realizowane na działce o nr ewidencyjnym 44/1, obręb geodezyjny 0011 Świątki, miejscowość Świątki, gmina Świątki, powiat olsztyński. 3. W ramach zadania z poziomu parteru zostanie wydzielony osobny lokal w przestrzeni dawnej świetlicy (sali widowiskowej) wraz z przyłączeniem dwóch przyległych pomieszczeń magazynowo-gospodarczych do obsługi pomieszczenia garażowego. Sposób użytkowania wyżej wymienionych pomieszczeń zostanie zmieniony z sali widowiskowej biblioteki na garaż i pomieszczenia pomocnicze dla pojazdów OSP. Połączenie korytarza z dawną świetlicą zostanie zamurowane. W ścianie wschodniej zostaną zlikwidowane trzy okna, a w ich miejsce wykonane będą dwa wrota garażowe. 4. W ramach branży architektoniczno-konstrukcyjnej zostaną wykonane następując prace: 1) Usunięcie konstrukcji oraz pokrycia istniejącego dachu nad częścią parterową (sala świetlicy). 2) Zamurowanie otworu drzwiowego między korytarzem a salą świetlicy – zamurować bloczkami z betonu komórkowego gr.40cm. 3) Wyburzenie fragmentu muru od strony wschodniej (ściany świetlicy) w miejscu projektowanych otworów wrót garażowych. 4) Wyburzenie fragmentu muru od strony wschodniej (ściany świetlicy) w miejscu planowanego otworu okiennego oraz wykonanie nadproża w postaci belek prefabrykowanych L-19. 5) Wykonanie stopy fundamentowej F-1. Spód poziomu posadowienia stopy fundamentowej zgodnie z poziomem posadowienia istniejących fundamentów. 6) Wykonie konstrukcji kanału Kn-1. 7) Wykonanie słupa żelbetowego S-1. 8) Usunięcie starych warstw posadzki i wykonanie nowej posadzki garażu. 9) Nadmurowanie ścian zewnętrznych zachodniej, wschodniej oraz północnej części parterowej do poziomu projektowanych wieńców. Nadmurowanie z bloczków z betonu komórkowego gr.  40cm. 10) Wykonanie wieńców i nadproża żelbetowego. Z wieńców wyprowadzić kotwy do montażu belek dachowych i płatwi. Alternatywnie mocować konstrukcję stalową za pomocą kotew chemicznie wklejanych. 11) Wykonanie bruzd w istniejących murach części piętrowej budynku w miejscu osadzenia belek dachowych oraz płatwi. W bruzdach wykonać marki M-1 i M-2, do których zostaną przyspawane belki i płatwie dachowe. 12) Montaż konstrukcji stalowej dachu: Belki dachowe z dwuteowników IPE 270 oraz płatwie IPE 120. 13) Wymiana okna w ścianie zachodniej O-2 oraz montaż okna O1 w ścianie wschodniej. 14) Docieplenie fragmentu nadbudowanych murów styropianem gr. ok. 18cm oraz wykonanie wyprawy elewacyjnej. 15) Wykonanie podbitki z blachy trapezowej T-55 mocowanej od spodu do belek dachowych. Ułożenie warstw izolacyjnych dachu między belkami stalowymi. Wykonanie pokrycia dachowego z blachy trapezowej. 16) Montaż obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych. 17) Montaż wrót garażowych. 18) Roboty wykończeniowe (roboty tynkarskie oraz malarskie) wewnątrz pomieszczenia garażu oraz pomieszczenia magazynowego i gospodarczego. 5. Remont branży elektrycznej będzie obejmował następujący zakres: 1) dobór rozdzielnicy (RG część rozbudowana) 0,4 kV. 2) instalacyjne obwody oświetlenia podstawowego, awaryjnego i bezpieczeństwa. 3) obwody gniazd wtyczkowych 230V i 400V. 4) ochronę przeciwporażeniową. 5) ochronę odgromową części rozbudowanej. 6. Remont branży hydrantowej będzie obejmował następujący zakres: 1) Z uwagi na zabezpieczenie przeciwpożarowe części budynku, która zmieni sposób użytkowania na garaż dla pojazdów OSP należy wykonać instalację hydrantową do zasilania projektowanego hydrantu przeciwpożarowego Ø25 mm. Instalacje hydrantową należy wykonać z rur stalowych ocynkowanych wg PN-74/H-74200, łączonych na gwint lub ze stali niskowęglowej do wody pitnej. Instalację można wykonać z innych materiałów posiadających atest dopuszczający stosowanie w budownictwie. Zawór hydrantowy należy zamontować na wysokości 1,35 m nad podłogą w szafce. Wraz z zaworem hydrantowym w szafce hydrantowej zamontować półsztywny wąż przeciwpożarowy o długości L=30m. Instalację hydrantową połączyć z istniejącą instalacją wody zimnej w kotłowni w celu zapobiegania zagniwania wody w instalacji hydrantowej. Po zamontowaniu hydrantu sprawdzić ciśnienie przed zaworem hydrantowym. Ciśnienie to powinno wynosić 0,2 MPa. Próbę szczelności przeprowadzić na ciśnienie 1,5 x ciśnienia roboczego. Instalację hydrantową zaizolować izolacją przeciwroszeniową typu Termaflex FRZ o grubości 9 mm lub równoważną. 2) Przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji odbiorowej niezbędnej do uzyskania zgody na użytkowanie. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, pod nazwą "NADBUDOWA, PRZEBUDOWA ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU ZWIĄZANEGO Z USŁUGAMI OŚWIATY NA GARAŻ DLA POJAZDÓW OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ” stanowiącej załącznik nr 9, 10 i 11 do SIWZ oraz przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ. 8. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie, a także zdobycia na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp. . 10. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty, w tym użyte materiały oraz dostarczone i zamontowane urządzenia, na okres nie krótszy niż 5 lat. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji, maksymalnie 8 lat, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w Rozdziale XIV niniejszej specyfikacji – Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty. 11. Zamawiający wymaga, aby wykonawca oraz podwykonawcy wykonujący roboty budowlane zatrudniali na podstawie umowy o pracę pracowników przy realizacji robót budowlanych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 917). 12. Szczegółowe warunki realizacji wymagań określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych warunków, a także rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, zostały zawarte w rozdziale XX niniejszej SIWZ. 13. Ilekroć w niniejszej treści SIWZ i załącznikach do SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, źródle lub szczególnym procesie, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: ,,lub równoważne”. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od wskazanych w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 7 000 zł. (słownie: siedem tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 z późn. zm) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto zamawiającego w Warmińskim Banku Spółdzielczym WBS oŚwiątki 63 8857 1025 3001 0000 0101 0004 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostanie termin uznania kwoty na rachunku zamawiającego. Zamawiający zastrzega, iż nie ma możliwości złożenia wadium w formie pieniężnej w kasie zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie zamawiającego 11-008 Świątki 87, pokój nr 15, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Oferta niezabezpieczona wadium w terminie otwarcia ofert, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z konsorcjantów. 9. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ustawy Pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 niniejszego rozdziału: 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a powyżej winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, zaś dokumenty o których mowa w pkt 1 lit. b powyżej winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 8. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 9. Jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 10. Wszystkie wymagane oświadczenia Wykonawca składa w oryginale. Dokumenty Wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 11. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 12. W przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów. 13. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach