Przetargi.pl
Adaptacja budynku szkoły części pomieszczeń dla zaplecza sanitarno-szatniowego w SP nr 15 wg PBW w ramach zadania pn.:/Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu /Moje boisko Orlik 2012/ ( boisko piłkarskie oraz boisko wielofunkcyjne wraz z adaptacją budynku szkoły części pomieszczeń dla zaplecza sanitarno-szatniowego) w Chorzowie przy SP nr 15 ul. 3 Maja 78 oraz adaptacja pomieszczenia na gabinet higienistki

Urząd Miasta Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, Rynek 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2-411-261...9 , fax. 32 2-417-458
  • Data zamieszczenia: 2012-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych
    Rynek 1 1
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 32 2-411-261...9, fax. 32 2-417-458
    REGON: 27625530600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chorzow.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja budynku szkoły części pomieszczeń dla zaplecza sanitarno-szatniowego w SP nr 15 wg PBW w ramach zadania pn.:/Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu /Moje boisko Orlik 2012/ ( boisko piłkarskie oraz boisko wielofunkcyjne wraz z adaptacją budynku szkoły części pomieszczeń dla zaplecza sanitarno-szatniowego) w Chorzowie przy SP nr 15 ul. 3 Maja 78 oraz adaptacja pomieszczenia na gabinet higienistki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe, 2. Roboty murarskie, 3. Instalowanie wyposażenia szatni i łazienek, 4. Instalacje elektryczne, 5. Instalacje wod.-kan., co, wentylacja, 6. Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót zawierają szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i stanowią załączniki do SIWZ. Po 01.09.2012r. prace wykonywane będą na czynnym obiekcie i harmonogram realizacji musi być uzgodniony z Dyrektorem Szkoły. Wszystkie materiały występujące w opisie przedmiotu zamówienia ( przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, ) w tym nazwy producentów, stanowią jedynie przykłady pożądanego standardu i mogą być zastąpione innymi porównywalnymi wyrobami innych producentów. Oferowane materiały zamienne muszą być równoważne jakościowo i gabarytowo tym podanym w siwz, po uzyskaniu zgody inwestora. Jeżeli produkty będą posiadały parametry techniczne gorsze od wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 2 ustawy Pzp. Jeśli wykonawca zaoferuje produkt równoważny, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą: -opis pozycji równoważnych z podaniem producentów artykułów oraz - opis parametrów indywidualizujących zaoferowany towar potwierdzony kartami technicznymi wyrobu lub produktu wydanymi przez producenta materiałów i urządzeń równoważnych . W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 2. Wadium winno być wniesione do dnia 06.08.2012 r. do godz. 10:30. 3. Ustala się wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski Katowice 75 1050 1214 1000 0010 0000 3671. 6. Wadium wniesione w pieniądzu będzie uznane przez zamawiającego za wniesione prawidłowo tylko po wpłynięciu żądanej kwoty na wskazane konto w terminie określonym w pkt. 2. 7. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy zdeponować w Kasie Urzędu Miasta pok. 102 w formie oryginału dokumentu przed upływem terminu określonego w pkt. 2. 8. Kserokopię dokumentu, o którym mowa w pkt. 7 potwierdzoną /za zgodność z oryginałem/ przez wykonawcę wraz z datą potwierdzenia, zaleca się załączyć do pozostałych dokumentów ofertowych. 9. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1, 1a, 2, 4 ustawy Pzp. 10. Wykonawcy, którzy złożą oferty bez wniesionego wadium będą wykluczeni z postępowania, a ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chorzow.eu/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach