Urząd Miasta Milanówka ogłasza przetarg
- Adres: 05822 Milanówek, ul. Kościuszki
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7583061 w. 109 , fax. 227 248 039
- Data zamieszczenia: 2018-06-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Milanówka
ul. Kościuszki 45
05822 Milanówek, woj. mazowieckie
tel. 022 7583061 w. 109, fax. 227 248 039 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja budynku przy ulicy Warszawskiej 18a na Miejskie Centrum Kultury w Milanówku – Etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na: Adaptacji budynku przy ulicy Warszawskiej 18a na Miejskie Centrum Kultury w Milanówku – Etap I. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 – dokumentacji projektowej w zakresie etapu 1, załączniku nr 8 – STWIOR oraz w załączniku nr 7 – przedmiar. 1.1 Przedmiotem zamówienia jest adaptacja polegająca na przebudowie z rozbudową i zmianą sposobu użytkowania dawnego budynku przedszkola na cele edukacyjno – kulturalne przy ul. Warszawskiej 18A w Milanówku. Inwestycja planowana jest w 2 etapach - według dokumentacji projektowej, z czego przedmiotem niniejszego zamówienia jest jedynie wykonanie prac pierwszego etapu - przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania oraz niezbędne zagospodarowanie terenu. 1.2. Wymagania szczegółowe: Piwnica pozostanie częścią techniczną z kotłownią i magazynami. Parter planowany jest jako ogólnodostępny, bez stałych miejsc pracy. Na poziomie 0.00 znajdą się sale warsztatowe, konferencyjne (dla max 40 osób), wc ogólnodostępne, w tym dla niepełnosprawnych, zaplecze kuchenne. Piętro przeznaczone jest w części dla pracowników: z pokojami, zapleczem socjalnym i wc, w pozostałej części - na sale edukacyjno - warsztatowe. Z uwagi na przepisy dotyczące ochrony przeciwpożarowej planuje się dostosowanie do aktualnie obowiązujących przepisów dla budynku zaliczanego do ZL III: poszerzenie spoczników klatki schodowej, oddzielenie dróg ewakuacyjnych, wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego. W zakresie niniejszego zamówienia jest wykonanie prac zgodnie z projektem wielobranżowym: architektonicznym (adaptacja pomieszczeń), konstrukcyjnym (wykonanie podbicia fundamentów oraz przebudowa klatki schodowej), instalacji sanitarnym: c.o., c.w., wod-kan. i wentylacji mechanicznej oraz instalacji elektrycznych i niskoprądowych W północno – wschodnim narożniku działki projektowane są miejsca parkingowe na 9 samochodów łącznie. W północnej części działki projektowany jest mały plac zabaw oraz miejsce rekreacji dla dorosłych. Planowane jest nowe oświetlenie terenu. Inwestycja koliduje z istniejącym budynkiem gospodarczym oraz siecią kanalizacyjną w obrębie działki. Planowana jest rozbiórka budynku gospodarczego (ozn. nr 3 na planie) oraz przełożenie sieci i przesunięcie 2 studni kanalizacyjnych. Główny wjazd z ulicy obsługiwać będzie brama od strony wschodniej. Dojazd gospodarczy do budynku wzdłuż zachodniej granicy działki. Wejście z furtką zlokalizowane jest na wprost głównego wejścia do budynku. Ścieżki piesze zostaną wykonane z kostki betonowej bezfazowej. Podjazdy i miejsca postojowe projektowane są z geokraty wypełnionej żwirkiem i trawą. Taras drewniany i z kostki betonowej. Ogrodzenie działki z paneli z siatki przemysłowej ocynkowanej, wys. 120cm., na systemowej podmurówce z betonu architektonicznego. Bramy i furtka panelowe, jak ogrodzenie. 1.3. W zakresie niniejszego zamówienia jest wykonanie prac zgodnie z projektem wielobranżowym: architektonicznym (adaptacja pomieszczeń), konstrukcyjnym (wykonanie podbicia fundamentów oraz przebudowa klatki schodowej), instalacji sanitarnym: c.o., c.w., wod-kan. i wentylacji mechanicznej oraz instalacji elektrycznych i niskoprądowych. Wszelkie materiały lub urządzenia przed wbudowaniem muszą bezwzględnie uzyskać akceptację Zamawiającego po uprzedniej opinii ustanowionego inspektora nadzoru. Warunkiem uzyskania akceptacji jest przedłożenie wniosku materiałowego szczegółowo opisującego charakterystyki danego zasobu wraz z dokumentami poświadczającymi zgodność materiałów i urządzeń z wymogami opisanymi w dokumentach zamówieniowych (projekt, specyfikacje techniczne, inne), w szczególności atestami, wynikami badań laboratoryjnych, certyfikatami, deklaracjami zgodności (w zależności od wymogów indywidualnie określanych przez zamawiającego lub ustanowionego inspektora nadzoru). 1.4. Równoważność 1. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej (o której mowa powyżej), pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazania te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, że minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w dokumentacji technicznej. 2. W przypadku, określonym w art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, kiedy opisując przedmiot zamówienia Zamawiający odniósł się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ustawie Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 3. Wykonawca, który do kalkulacji oferty zastosował rozwiązania równoważne do określonych w dokumentacji technicznej, zobowiązany jest do ujawnienia tego faktu w ofercie poprzez wskazanie rozwiązania równoważnego. 4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub usługi lub roboty budowlane, w tym rozwiązania/materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający oceni równoważność zastosowanych materiałów na podstawie dokumentów (dokumentacja techniczno – ruchowa, karta materiałowa itp.) wystawionych lub publikowanych przez producenta danego materiału. W takiej sytuacji na Wykonawcy ciążyć będzie obowiązek przedłożenia Zamawiającemu stosownych dokumentów stwierdzających, że proponowane materiały równoważne nie są gorsze od materiałów podanych w projekcie oraz uzyskanie zgody Zamawiającego na ich wprowadzenie. 1.5. Wymagania dotyczące stosunku pracy Zamawiający – zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – określa (w niżej wymienionym zakresie) wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w całym okresie jego realizacji, z uwagi na okoliczności, iż wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2017 r. poz. 60 ze zm.), dalej „Kodeks pracy”. 1. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych wykonujących pracę fizyczną (rozumianą jako wykonywanie czynności wymagających ruchu oraz wysiłku, w tym związanych z posługiwaniem się określonymi narzędziami lub urządzeniami. Pojęcie pracy fizycznej nie obejmuje wykonywania czynności administracyjno– biurowych. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób kierujących budową i innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, osób wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów, operatorów sprzętu (maszyn) na budowie. 2. Wykonawca (Podwykonawca) nie później niż w dniu zawarcia umowy z Zamawiającym przekaże Zamawiającemu wykaz osób skierowanych do realizacji czynności, o których mowa powyżej ze wskazaniem imienia i nazwiska danej osoby oraz wymiaru czasu pracy (pełen etat / część etatu). Osoby te muszą brać udział w realizacji zamówienia. Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany jest do bieżącej aktualizacji ww. wykazu – zaktualizowany wykaz przedstawiany jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 3 dni roboczych po dokonaniu zmiany w wykazie. Zmiana pracownika wykonującego umowę wymaga zgody Zamawiającego. Jednocześnie: a). Wykonawca zobowiązuje się, iż czynności określone powyżej będą w całym okresie realizacji umowy wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy; b). W dacie zawarcia umowy z Zamawiającym oraz na każde żądanie Zamawiającego (w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jednak nie krótszym niż 3 dni robocze), Wykonawca przedstawi Zamawiającemu (do wglądu) dowody potwierdzające spełnianie wymagań dotyczących wykonywania (określonych powyżej) czynności przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w szczególności zanonimizowane kopie umów o pracę lub oświadczenie własne Wykonawcy (odpowiednio Wykonawcy wraz z Podwykonawcą, jeżeli dotyczy Podwykonawcy); c). Oświadczenie własne Wykonawcy (odpowiednio Wykonawcy wraz z Podwykonawcą, jeżeli dotyczy Podwykonawcy) o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących powyższe czynności powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte oświadczeniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu zatrudnienia oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy 3. Wykonawca będzie składał u Zamawiającego przez cały okres obowiązywania Umowy, jako załącznik do faktury, comiesięczne sprawozdanie dotyczące osób wykonujących czynności określone przez zamawiającego i potwierdzające spełnienie warunków określonych przez Zamawiającego. 4. Zamawiający zastrzega sobie, iż w przypadku powzięcia wątpliwości lub wiedzy o niewykonaniu przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w ust. 2 lit. a) może podjąć decyzję o przeprowadzeniu kontroli w szczególności poprzez poinformowanie Państwowej Inspekcji Pracy (PIP). 5. W przypadku, gdy wynik kontroli PIP wykaże nieprawidłowości w zakresie niedopełnienia warunku dotyczącego konieczności wykonywania czynności, o których mowa w ust. 14 przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, bądź Wykonawca nie przedstawi dokumentów o których mowa w ust. 2 lit. b) lub przedłożone dowody nie potwierdzają postawionego warunku, Zamawiający naliczy stosowne kary umowne, których wysokość została określona w Umowie. 6. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zobowiązał Podwykonawców do zatrudnienia wskazanych osób na umowę o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy oraz do dokumentowania i przekładania stosownych dokumentów umożliwiających przeprowadzenie kontroli Podwykonawcy poprzez zastosowanie odpowiednich zapisów np. w zawieranych między Stronami umowach. Wykonawca odpowiada za wykonanie tego obowiązku również w stosunku do Podwykonawców. 7. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dowodów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę pracowników w określonym charakterze, skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego, lub nieprzedłożenie ich w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umów o pracę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 25 000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją pomieszczenia sali koncertowej w budynku Zespołu Państwowych Ogólnokształcących Szkół Muzycznych nr 3 im. Grażyny Bacewicz w Warszawie – I etap
Dodano: 2020-10-14 - Wykonanie nowej nawierzchni placu wraz z infrastrukturą towarzyszącą na nieruchomości przy Al. Prymasa Tysiąclecia 60 w Warszawie
Dodano: 2020-09-30 - Wykonanie robót budowlanych instalacyjnych związanych z wymianą instalacji wodociągowej przeciwpożarowej w budynku Zespołu Państwowych Ogólnokształcących Szkół Muzycznych nr 3 im. Grażyny Bacewicz w Warszawie
Dodano: 2020-08-19 - Wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz obróbką glifów budynku Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego w Płocku
Dodano: 2020-07-17 - Utworzenie Klubu Senior+ w Piasecznie w gminie Warka
Dodano: 2020-07-16 - Wykonanie robót budowlanych remontowych związanych z remontem podłóg oraz wymianą stolarki drzwiowej w budynku Zespołu Państwowych Ogólnokształcących Szkół Muzycznych nr 3 im. Grażyny Bacewicz w Warszawie
Dodano: 2020-07-07 - Remont ogrodzenia Ośrodka Szkoleniowego NIK w Goławicach Drugich
Dodano: 2020-06-18 - Wykonanie robót budowlanych wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych urządzeń dla zadania: Modernizacja budynku nr 31 na pododdziałowy magazyn broni w kompleksie wojskowym w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2020-05-07 - Postępowanie 16/2019 – Przebudowa i termomodernizacja budynku PSM I stopnia w Kętrzynie
Dodano: 2020-04-07 - Roboty remontowe w internacie garnizonowym w Orzyszu przy ul. Wojska Polskiego 17A.
Dodano: 2020-03-06