Powiat Tarnogórski ogłasza przetarg
- Adres: 42600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3813786 , fax. 032 3813727
- Data zamieszczenia: 2017-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Tarnogórski
ul. Karłuszowiec 5
42600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
tel. 032 3813786, fax. 032 3813727
REGON: 27628546000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja budynku przy ul. Sienkiewicza 16 w Tarnowskich Górach na potrzeby utworzenia Centrum Usług Społecznych. Wyposażenie pomieszczeń archiwum oraz pomieszczeń sanitarnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja budynku przy ul. Sienkiewicza 16 w Tarnowskich Górach na potrzeby utworzenia Centrum Usług Społecznych. Wyposażenie pomieszczeń archiwum oraz pomieszczeń sanitarnych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia archiwum oraz pomieszczeń sanitarnych dla budynku przy ul. Sienkiewicza 16 w Tarnowskich Górach w podziale na trzy części. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 (słownie: trzy) części to jest: 1) część A - wyposażenie pomieszczeń sanitarnych, 2) część B - wyposażenie pomieszczeń przeznaczonych na archiwum, 3) cześć C – wyposażenie budynku w gaśnice wraz z szafkami. 4. Zakres przedmiotowy zamówienia dla części A tj. wyposażenie pomieszczeń sanitarnych, składa się z: 1) dostawy i montażu uchwytów dla osób niepełnosprawnych w pomieszczeniach sanitarnych, 2) dostawy i montażu dozowników na mydło, 3) dostawy i montażu pojemników na papier toaletowy, 4) dostawy i montażu luster łazienkowych. 5. Zakres przedmiotowy zamówienia dla części B tj. wyposażenie pomieszczeń przeznaczonych na archiwum, składa się z: 1) dostawy i montażu regałów przesuwnych w pomieszczeniach archiwum, 2) dostawy instrumentów do pomiaru wilgotności i temperatury powietrza w pomieszczeniach archiwum, 3) dostawy i montażu żaluzji do okien piwnicznych zlokalizowanych w pomieszczeniach archiwum, 4) dostawy i montażu biurka w pomieszczeniu archiwum wraz z kontenerem podporowym, 5) dostawy i montażu krzeseł w pomieszczeniu archiwum, 6) dostawy i montażu szaf aktowych w pomieszczeniach archiwum, 7) dostawy i montażu schodków dla archiwisty, 8) dostawy i montażu stołu w pomieszczeniu archiwisty. 6. Zakres przedmiotowy zamówienia dla części C tj. wyposażenie budynku w gaśnice wraz z szafkami obejmuje dostawę i montaż kompletu gaśnic wraz z szafkami. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - SIWZ (Opis wyposażenia Centrum Usług Społecznych). 8. Wykonawca jest zobowiązany do: 1) dostawy i montażu przedmiotu zamówienia w budynku Centrum Usług Społecznych w Tarnowskich Górach przy ul. Sienkiewicza 16, 2) koordynowania dostawy oraz montażu wyposażenia stanowiącego przedmiot umowy z Wykonawcą robót budowlanych w budynku tj. Przedsiębiorstwem Produkcyjno-Handlowo-Usługowym „ROBIREX” Roman Biernacki z siedzibą w Gliwicach oraz w uzgodnieniu z Kierownikiem budowy nadzorującym roboty budowlane, 3) systematycznego porządkowania miejsc wykonania montażu elementów wyposażenia oraz usunięcia wszelkich odpadów pozostałych po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia, 4) jako wytwarzający odpady – do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw: a) ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2017r. poz. 519), b) ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2016r., poz. 1987 z późniejszymi zmianami), 5) naprawienia wszelkich uszkodzeń i szkód, które wystąpiły w trakcie prowadzenia montażu. 9. Wykonawca Części A udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 12 miesięcy (słownie: dwanaście miesięcy), licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego, Inspektora nadzoru inwestorskiego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca Części B udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 12 miesięcy (słownie: dwanaście miesięcy), licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego, Inspektora nadzoru inwestorskiego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 11. Wykonawca Części C udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy (słownie: dwudziestu czterech miesięcy), licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego, Inspektora nadzoru inwestorskiego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 12. Wykonawca może przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia od momentu przekazania przez Zamawiającego w formie pisemnej na wskazany przez Wykonawcę numer faksu/adres e-mail informacji o możliwości rozpoczęcia realizacji dostawy i montażu przedmiotu zamówienia. 13. Dostarczenie przedmiotu zamówienia, jego prawidłowy montaż oraz przechowywanie na terenie obiektu nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. 14. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 15. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych, co oznacza możliwość zaproponowania odpowiedników żądanych wyrobów, posiadających takie same lub zbliżone cechy pod względem funkcjonalności i trwałości użytkowej. Oferta równoważna nie może mieć parametrów technicznych i jakościowych niższych od przedstawionych w SIWZ przez Zamawiającego. Udowodnienie, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia warunki równoważności leży po stronie Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu na część B zamówienia jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 zł). 2. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium na część A i C zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony formularz cenowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a, ust. 1 ustawy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w ust. 1, pkt 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86, ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art., 24, ust. 1, pkt 23 ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli dla potrzeb Projektu pn.: „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej)”
Dodano: 2024-04-08 - Dostawa mebli i krzeseł biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego - zgodnie z częściami
Dodano: 2023-11-28 - Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
Dodano: 2023-10-30 - Dostawa mebli biurowych oraz foteli biurowych w ramach projektu „Zdrowie i bezpieczeństwo pracy w gminie Mykanów”- 3 części
Dodano: 2023-09-14 - Dostawa mebli i krzeseł biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego - zgodnie z częściami
Dodano: 2023-09-11 - Realizacja dostaw mebli biurowych dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o. zgodnie z uzyskanym dofinansowaniem w ramach projektu Z ergonomią na tak! Kontynuacja (...)
Dodano: 2023-08-25 - Dostawa mebli biurowych oraz foteli biurowych w ramach projektu „Zdrowie i bezpieczeństwo pracy w gminie Mykanów”- 3 części
Dodano: 2023-07-20 - Urząd Miejski w Pyskowicach – zdrowe i przyjazne miejsce pracy - część 1- Dostawa i montaż mebli biurowych i wyposażenia biurowego
Dodano: 2023-06-15 - Dostawa wyposażenia
Dodano: 2023-05-26 - Dostawa wraz z transportem, montażem i ustawieniem nowych mebli biurowych w celu wyposażenia stanowisk pracy w Miejskim Zakładzie Zasobów Lokalowych w Sosnowcu
Dodano: 2023-03-30