MIASTO MŁAWA ogłasza przetarg
- Adres: 06-500 Mława, ul. Stary Rynek 19
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: MIASTO MŁAWA
ul. Stary Rynek 19
06-500 Mława, woj. mazowieckie
REGON: 130377830 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja budynku przy ul. Lelewela Mławie w celu dostosowania do funkcji biurowo-administracyjnych na potrzeby jednostek Miasta Mława - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Adaptacja budynku przy ul. Lelewela Mławie w celu dostosowania do funkcji biurowo-administracyjnych na potrzeby jednostek Miasta Mława” w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Zakup budynku przy ul. Lelewela w Mławie oraz jego adaptacja w celu dostosowania do funkcji biurowo-administracyjnych na potrzeby jednostek Miasta Mława – poprawa warunków pracy pracowników administracji oraz usprawnienie funkcjonowania administracji samorządowej poprzez poprawę jakości obsługi interesantów. 1) Zakres prac obejmuje m. in.:a) dostosowanie i podział pomieszczeń z wydzieleniem ściankami działowymi gipsowo-kartonowymi oraz ścianek szklanych,b) wykonanie sufitów podwieszanych,c) przebudowa posadzek z nowymi okładzinami posadzkowymi,d) dostosowanie dla osób niepełnosprawnych,e) przebudowę i dostosowanie sieci komputerowej, oświetlenia i gniazd z włącznikami, instalacji przywoławczej i przyzywowej,f) dostosowaniem instalacji C.O., wod-kan.,g) wykonaniem instalacji chłodzenia pomieszczeń (instalacja hybrydowa, klimatyzatory) za nawiewnikami,h) dostawa i wbudowanie wyposażenia meblowego z urządzeniami,i) zagospodarowanie terenu poprawa stanu istniejącej nawierzchni z likwidacją zapadnięć w istniejącej nawierzchni z kostki oraz – dostosowanie miejsca pod parking płytami ażurowymi dla klientów na działce sąsiedniej dz. Nr 4067/2 z wykonaniem ogrodzenia wydzielonego parkingu. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).2. Wadium może być wniesione w następujących formach:1) pieniądzu, na rachunek bankowy nr 74 1090 2604 0000 0001 3379 7851,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty w oryginale, w postaci elektronicznej.4. Wadium w formie pieniężnej Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany w ust. 2 pkt 1.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunki w tym zakresie za spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie i prawidłowo ukończył roboty budowlane, polegające na wykonaniu budowy, przebudowy lub remontu budynku użyteczności publicznej o wartości inwestycji min. 1 000 000 zł brutto.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-10
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont 13 pokoi wraz z łazienkami w budynku Dedal w Malborku ul. De Gaulle'a 5.
Dodano: 2024-07-05 - Remont budynku usług zdrowia na potrzeby ośrodka środowiskowej opieki psychologicznej i psychoterapeutycznej
Dodano: 2024-07-04 - „Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku ”
Dodano: 2024-06-28 - Remont pomieszczeń biurowych po pożarze.
Dodano: 2024-06-27 - PRACE REMONTOWE W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. BATALIONU ZOŚKA PRZY UL. WRZOSOWEJ 42 W CELESTYNOWIE
Dodano: 2024-06-27 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych: Bagno 5 m 225, Królewska 43 m 45, Przemysłowa 38 m 5, Smolna 16 m 2
Dodano: 2024-06-24 - Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej na terenie gminy Gozdowo
Dodano: 2024-06-20 - Remont dachów w placówkach oświatowych w Gm. Brwinów
Dodano: 2024-06-18 - Remont budynku Przedszkola w Tarczynie
Dodano: 2024-06-13 - Wyk. prac remont., świad. usług pog. techn. w zakr. robót ogólnob. w zasobach admin. przez ZGN Praga-Płd. m. st. Wa-wy na terenie AN7 – roboty podobne nr 2 do umowy GN/PS/57/22/NZ z dn. 17.08.2022 r.
Dodano: 2024-06-13