Powiat Rzeszowski ogłasza przetarg
- Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Grunwaldzka
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 671 463 , fax. 178 671 964
- Data zamieszczenia: 2020-05-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Rzeszowski
ul. Grunwaldzka 15
35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 671 463, fax. 178 671 964
REGON: 69058141300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.rzeszow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja budynku przy ul. Kościuszki w Tyczynie na Dom Dziecka i Młodzieży - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pod nazwą.: „Adaptacja budynku przy ul. Kościuszki w Tyczynie na Dom Dziecka i Młodzieży”. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie w szczególności na wykonaniu robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych polegających na: 1) dostosowaniu budynku do przepisów przeciwpożarowych w tym m.in.: instalacje p.poż., instalacja hydrantowa, zabezpieczenie elementów konstrukcyjnych do klasy odporności ogniowej REI60, oddzielenie poddasza od palnej konstrukcji i przekrycia dachu płytami g-k o odporności ogniowej EI30, przeniesienie jednostki zewnętrznej klimatyzatora tak by nie zawężała drogi ewakuacji przy schodach zewnętrznych, dostosowanie (powiększenie) otworu drzwiowego w ścianie zewnętrznej budynku z części kuchennej ze względu na wymianę drzwi na stalowe pełne o odporności ogniowej EI30, wykonanie otworu drzwiowego w ścianie zewnętrznej oraz montaż drzwi przeszklonych o odporności ogniowej EI30, dostosowanie schodów strychowych do war. p.poż, 2) dostosowaniu WC dla osób niepełnosprawnych na parterze i poddaszu użytkowym, 3) skuciu płytek na fragmentach ścian oraz wykonaniu nowego obłożenia ścian płytkami, w części pomieszczeń odczyszczeniu płytek i odnowieniu fug, 4) skuciu w niezbędnym zakresie płytek posadzkowych w miejscu wyburzanych ścian w łazienkach i tras nowych instalacji, demontażu parkietu w miejscach nowych ścian działowych, uzupełnieniu posadzek, skuciu płytek podłogowych w kuchni i ułożeniu nowych, wycyklinowaniu pozostałego parkietu, 5) montażu nowoprojektowanych ścian działowych z płyt g-k na parterze i poddaszu użytkowym, 6) wykonaniu nowych sufitów podwieszanych w związku z wymianą przewodów wentylacji mechanicznej, nowym oświetleniem i warunkami p.poż., 7) zamurowaniu otworu na parterze między jadalnią i pokojem biurowym, 8) likwidacji kominka na parterze, 9) montażu drzwi do nowych pomieszczeń i demontażu drzwi do pracowni komputerowej, 10) przeszlifowaniu, malowaniu i wykończeniu pozostałych ścian wg rysunków, 11) wykonaniu przeglądu i udrożnieniu przewodów wentylacji grawitacyjnej, 12) wykonaniu zabudowy aneksu kuchennego wraz z dostawą i montażem części sprzętu agd (płyta grzewcza, okap kuchenny), 13) zakupie i montażu na budynku sprzętu ppoż. (gaśnice i agregaty gaśnicze) oraz oznakowania ppoż., 14) wykonaniu instalacji elektrycznej, w tym: demontaże istniejących urządzeń elektrycznych, prace kontrolne w tablicy TK, tablica parteru oraz poddasza, przeciwpożarowy wyłącznik prądu, instalacja SSP, instalacja oświetlenia podstawowego i awaryjnego, instalacja gniazd ogólnego przeznaczenia, zasilanie wentylacji, instalacja strukturalna, instalacja CCTV, instalacja TV, instalacja przyzywowa w toalecie dla niepełnosprawnych, instalacja wideo domofonowa, połączenia wyrównawcze, ochrona od porażeń prądem elektrycznym, ochrona od przepięć atmosferycznych i łączeniowych, 15) wykonaniu instalacji sanitarnych w tym: przebudowa instalacji wodociągowej oraz kanalizacyjnej w celu dostosowania do aktualnego układu architektonicznego pomieszczeń, przeniesienie hydrantu oraz montaż nowego hydrantu wraz z dostosowaniem do nowej instalacji hydrantowej, zmiana lokalizacji grzejników i klimatyzatorów wewnętrznych i zewnętrznych, zmiana instalacji wentylacji mechanicznej, wykonanie wentylacji, wyprowadzenie jej ponad dach, montaż nasady kominowej obrotowej (tzw „tulipan”). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 10 000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie innego podmiotu. Jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy - zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia określające w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie pełnomocnictwa do podpisania oferty, jeżeli oferta podpisana zostanie w inny sposób niż wynika to z dokumentów rejestrowych. 4. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli wykonawcy występują wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa budynku wielofunkcyjnego w Wierzawicach – żłobek oraz klub seniora
Dodano: 2024-04-09 - Prace remontowo-konserwatorskie przy budynku Urzędu Miejskiego w Pilźnie
Dodano: 2024-03-07 - Rozbudowa budynku hali sportowej o budynek Szkoły Podstawowej wraz z przedszkolem w m. Sieniawa – etap III
Dodano: 2024-01-31 - Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa części budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Giedlarowej wraz z instalacjami wewnętrznymi
Dodano: 2023-11-02 - Rozbudowa zespołu basenów „DELFIN” o część rekreacyjną obejmującą rozbudowę i przebudowę budynku krytej pływalni dla zadania pn.: Modernizacja krytej pływalni w Ustrzykach Dolnych
Dodano: 2023-10-10 - Modernizacja budynków na terenie Gminy Pilzno
Dodano: 2023-07-24 - Modernizacja budynków na terenie Gminy Pilzno
Dodano: 2023-04-13 - „Poprawa akustyki w budynku MCK w Leżajsku”
Dodano: 2023-02-06 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego pawilonu zakwaterowania osadzonych „G”
Dodano: 2022-12-05 - „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego pawilonu zakwaterowania osadzonych „G” na potrzeby doskonalenia technik interwencyjnych i sprawności fizycznej w ZK w Rzeszowie”.
Dodano: 2022-12-03