Przetargi.pl
Adaptacja budynku przy ul. Kościuszki 1 w Mszczonowie na potrzeby Izby Pamięci Rodziny Maklakiewiczów oraz ogniska muzycznego

Gmina Mszczonów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-320 Mszczonów, pl. Piłsudskiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8582840 , fax. 046 8582843
  • Data zamieszczenia: 2012-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mszczonów
    pl. Piłsudskiego 1 1
    96-320 Mszczonów, woj. mazowieckie
    tel. 046 8582840, fax. 046 8582843
    REGON: 75014860900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mszczonow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja budynku przy ul. Kościuszki 1 w Mszczonowie na potrzeby Izby Pamięci Rodziny Maklakiewiczów oraz ogniska muzycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Adaptacja budynku przy ul. Kościuszki 1 w Mszczonowie na potrzeby Izby Pamięci Rodziny Maklakiewiczów oraz ogniska muzycznego. Istniejący budynek jest obiektem dwukondygnacyjnym z poddaszem nieużytkowym. W ramach niniejszego zamówienia objęto modernizację całego obiektu.

    W wyniku modernizacji powierzchnia użytkowa obiektu wyniesie 279,89 m2. Przebudowa budynku zakłada udostępnienie obiektu dla osób niepełnosprawnych. W poziomie parteru zlokalizowana zostanie Izba Pamięci Rodziny Maklakiewiczów. W poziomie piętra przewidziano ognisko muzyczne dla dzieci. Na obu poziomach przewidziano pomieszczenia socjalne oraz pomieszczenia sanitarne ogólnodostępne. W wyniku przebudowy dachu, w poziomie poddasza wygospodarowano trzy pomieszczenia biurowo magazynowe oraz pomieszczenie gospodarcze. W wyniku przebudowy wymianie poddane zostaną stropy oraz konstrukcja dachu wraz z pokryciem

    2. W ramach przebudowy nastąpi również:

    a) Przebudowa klatki schodowej z dostosowaniem do wymogów ewakuacyjnych.

    b) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej z dostosowaniem do wymogów cieplnych.

    c) Wykonanie termomodernizacji ścian w technologii BSO z wyprawą akrylową (kolorystyka do uzgodnienia na etapie wykonania).

    d) Obudowa strefy przycokołowej zewnętrznej płytami granitowymi na podkonstrukcji ze stali nierdzewnej.

    e) Przebicie i wykucie elementów ścian z budową nowych ścianek działowych. UWAGA: Projekt zakładał dostawę i montaż ścianek działowych mobilnych wydzielenia sal ogniska muzycznego -zakres wyłączony z przedmiotu niniejszego przetargu.

    f) Rozbiórka budynków gospodarczych. Powierzchnia zajmowana przez te budynki zagospodarowana zostanie na powierzchnie biologicznie czynną. Z uwagi na przeznaczenie budynku na cele użytkowe w granicy działki zlokalizowane zostaną parkingi dla samochodów osobowych w liczbie 4 stanowisk. W ramach prowadzonych prac nastąpi zwiększenie wyłączenia powierzchni biologicznie czynnej o 22 m2.

    g) Wykonanie nowej instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtykowych wraz z podziałem jej na sekcje (kondygnacyjne).

    h) Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wraz z rekuperacją.

    i) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania opartej o źródło ciepła z pieca gazowego kondensacyjnego.

    j) Doprowadzenie do budynku zasilania w wodę, gaz oraz odprowadzenie ścieków bytowych do instalacji kanalizacji sanitarnej.

    k) Wykonanie instalacji wod.-kan. w pomieszczeniach sanitarnych i socjalnych.

    5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres robót, technologia wykonawstwa zawarte są w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (stwiorb) stanowiących załączniki do siwz.

    6. Zakres robót budowlanych, które wykonawca zobowiązany będzie wykonać podany jest w załączonej do siwz dokumentacji projektowej oraz stwiorb.

    7. Roboty składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją projektową, stwiorb, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.

    8. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w stwiorb.

    9. Na realizację niniejszego przedmiotu zamówienia zamawiający ubiega się o dofinansowanie z Programu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego 2012 Rozwój infrastruktury kultury - Infrastruktura kultury.

    10. Wykonawca po wykonaniu przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie sporządzić szczegółowy kosztorys powykonawczy w celu rozliczenia inwestycji z instytucją współfinansującą.

    11. Podane w opisach przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 7 oraz art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego.

    12. Wymieniona wyżej dokumentacja projektowa oraz stwiorb stanowią integralną część siwz, z zastrzeżeniem, że wszystkie wskazania z nazwy materiałów i urządzeń należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych.

    13. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego, przy czym równoważność oferowanych materiałów i urządzeń w stosunku do wskazanych w dokumentach przetargowych winien potwierdzić zamawiający.

  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium:

    1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 20000 zł, słownie: dwadzieścia tysięcy złotych.

    2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w ustawie Pzp.

    3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek zamawiającego:

    Bank Spółdzielczy Biała Rawska, Nr rachunku: 91 9291 0001 0043 3882 2000 0060

    Do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem.

    4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężnej należy dołączyć do oferty w postaci oryginału.

    5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy zamawiający otrzyma taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę.

    6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mszczonow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach