Przetargi.pl
Adaptacja budynku przy ul. J. Kilińskiego 20 na potrzeby PP nr 4

Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483 620 471
  • Data zamieszczenia: 2017-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
    ul. Jana Kilińskiego 30
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483 620 471
    REGON: 67022345100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja budynku przy ul. J. Kilińskiego 20 na potrzeby PP nr 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja budynku przy ul. J. Kilińskiego 20 na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 4 w Radomiu – obiekt częściowo wpisany do rejestru zabytków. 2.1. Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Przebudowa istniejącego budynku, składającego się z trzykondygnacyjnego budynku frontowego oraz dwukondygnacyjnych oficyn wschodniej i zachodniej, na potrzeby przedszkola. Powierzchnia zabudowy istniejącego budynku – ok. 926,56 m2, powierzchnia całkowita obiektu – ok. 3811,60 m2, powierzchnia użytkowa obiektu – ok. 2094,05 m2, kubatura obiektu – ok. 12134,00 m3. W zakres prac adaptacyjnych wchodzą m.in. roboty: - wyburzenia ścian nośnych i działowych, - wymiana części stropów, - wykonanie nowych pionów wentylacyjnych, - nadbudowa klatki schodowej, - przebudowy schodów, - podbicie części fundamentów i pogłębienie piwnic, - wykonanie nowych fundamentów pod urządzenia dźwigowe, - wykonanie izolacji przeciwwodnych, - wykonanie nowych posadzek na gruncie, - wymiana pokrycia dachowego, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - docieplenie elewacji, - dostosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych. 2) Kompleksowe wykonanie nowych instalacji wewnętrznych oraz węzła c.o. wraz z koniecznymi przyłączami zewnętrznymi (przyłącze c.o. zrealizuje RADPEC S.A. i nie jest ono objęte niniejszym zamówieniem). 3) Wykonanie zagospodarowania terenu zewnętrznego polegające na wykonaniu zjazdu z drogi publicznej, chodników, miejsc postojowych, oświetlenia terenu, ogrodzenia terenu oraz placów zabaw. UWAGA I: Zamawiający informuje, iż limit finansowy na rok 2017 nie przekracza kwoty 2.400.000 złotych brutto. Limit ten może ulec zwiększeniu w związku z procedurą pozyskania środków zewnętrznych na sfinansowanie przedmiotu umowy lub dokonaniem zmian w budżecie Gminy Miasta Radomia lub innych oszczędności uzyskanych przez Zamawiającego w zakresie środków własnych. Ewentualna zmiana limitu finansowego nastąpi w trybie oświadczenia złożonego Wykonawcy przez Zamawiającego i nie stanowi zmiany umowy. UWAGA II: Przedmiotem zamówienia nie jest objęte wewnętrzne wyposażenie ruchome poza wyposażeniem ujętym w przedmiarach robot. 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający –zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy PZP- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania; 2) sporządzenie planu ewakuacyjnego p.poż. wraz z wyposażeniem obiektu w wynikające z w/w planu oznakowanie dróg ewakuacyjnych oraz niezbędny sprzęt gaśniczy, 3) uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy: a) związanych z realizację robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji; b) projektem organizacji ruchu i zajęciem pasa drogowego, c) innych – niezbędnych przy realizacji zadania. 4) organizacja i zabezpieczenie placu budowy; 5) uporządkowanie terenu po budowie, 6) sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej całego obiektu; 7) demontaż pomnika Józefa Brandta zlokalizowanego przed budynkiem objętym przedmiotem niniejszego zamówienia i przetransportowanie go w miejsce wskazane przez zamawiającego na terenie miasta Radomia, 8) wykonanie w uzgodnieniu z Zamawiającym tablicy informacyjnej (z materiałów zapewniających odpowiednią trwałość, tj. trwałość na cały okres prowadzenia prac) oraz tablicy pamiątkowej. Tablica pamiątkowa musi być wykonana z trwałych materiałów, a zawarte na niej informacje muszą być czytelne nawet po kilku latach. Tablica informacyjna – minimalny rozmiar 80x120 cm, wyeksponowana przez okres realizacji robót budowlanych. Tablica winna być umieszczona w miejscu realizacji robót budowlanych, w miejscu dobrze widocznym i ogólnie dostępnym. Tablica pamiątkowa – minimalny rozmiar to format A3 (29,7x42 cm), która zostanie umieszczona po zakończeniu realizacji zadania przy wejściu głównym do budynku lub wewnątrz obiektu w widocznym miejscu. Materiał: posrebrzane, anodowane aluminium, matowe, o grubości 2 mm, technika nadruku: sitodruk, lakierowanie w temperaturze 80 st.C na powierzchni i na krawędziach. Technika mocowania: za pomocą czterech śrub mocujących (ozdobnych) w kolorze srebrnym. W przypadku pozyskania dofinansowania zewnętrznego na realizacje zadania, tablice (informacyjną i pamiątkową) należy zaprojektować i wykonać według wzoru i zgodnie z warunkami określonymi w następujących dokumentach:  Księga identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020  Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji. Dokumenty te dostępne są na portalu Funduszy Europejskich pod adresem: www.funduszeeuropejskie.gov.pl/promocja oraz w serwisie RPO WM pod adresem: www.funduszedlamazowsza.eu/promocja. Projekt tablicy (informacyjnej i pamiątkowej) podlega uzgodnieniu i zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 9) dokonanie wycinki drzew i krzewów kolidujących z infrastrukturą zewnętrzną (15 szt. o obwodzie pnia do 30 cm, 10 szt. o obwodzie pnia do 60 cm, krzewy ok. 90 m2). Jeżeli wystąpią ograniczenia środowiskowe, cześć wycinki drzew należy dokonać po upływie okresu ochronnego, tj. w okresie jesienno-zimowym. Drewno z wycinki Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie i uwzględni w cenie oferty. 10) uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (na dzień zgłoszenia do odbioru końcowego zadania decyzja nie musi zawierać klauzuli prawomocności) oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat. 3 Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) w n/w zakresie dot. realizacji zamówienia: roboty wyburzeniowe, roboty dot. stropów, dachów, izolacji i fundamentów, roboty dot. instalacji wewnętrznych, roboty wykończeniowe oraz roboty drogowe, były przez Wykonawcę -a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom- zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony).Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ). 4. Przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności realizowanego obiektu dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214100-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 150.000,00 (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy) złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach