Urząd Gminy w Ełku ogłasza przetarg
- Adres: 19-300 Ełk, ul. Armii Krajowej 3
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 6104437 , fax. 087 6103762
- Data zamieszczenia: 2013-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Ełku
ul. Armii Krajowej 3 3
19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 6104437, fax. 087 6103762
REGON: 00053129800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.elk.gmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja budynku po koszarach wojskowych na potrzeby biura Urzędu Gminy Ełk - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamawiający przewiduje realizację zamówienia z podziałem na trzy etapy, tj.: Etap I Przyłącza do sieci wod-kan; Przyłącze do sieci ciepłowniczej; Przyłącze i instalacja kanalizacji deszczowej; Roboty remontowo - budowlane: (Dz. 1 Roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe), (Dz. 2 Roboty w zakresie konstrukcji ścian i stropów), (Dz. 3 Remont dachu); Etap II: Instalacje elektryczne i niskoprądowe; Instalacje wod-kan; Węzeł cieplny i instalacje c.o.; Wentylacja i klimatyzacja; Roboty remontowo - budowlane: (Dz. 4 Wymiana stolarki zewnętrznej), (Dz. 5 Remont elewacji); Etap III: Zagospodarowanie terenu i ogrodzenie; Roboty remontowo - budowlane: (Dz. 6 Roboty zewnętrzne), (Dz. 7 Ścianki działowe, zamurowania, sufity podwieszane), (Dz. 8 Docieplenie ścian), (Dz. 9 Tynki), (Dz. 10 Posadzki), (Dz. 11 Stolarka wewnętrzna), (Dz. 12 Roboty wykończeniowe), (Dz. 13 Montaż dźwigu osobowego) 2)Szczegółowy zakres robót określa: Projekty budowlane Specyfikacje techniczne Przedmiary robót wszystkie dokumenty dla każdego etapu stanowią załączniki do SIWZ. 3)Wykonawca winien dokonać oględzin nieruchomości, na której będą wykonywane roboty, sprawdzić zakres i rodzaj robót objętych dokumentacją i uwzględnić powyższe w oferowanej cenie. 4)Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia i rękojmi za wady przedmiotu umowy na okres 36 miesięcy, licząc od terminu odbioru końcowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium należy wnieść w jednej z form podanych w art. 45 ust. 6 ustawy: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620); 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. PKO S.A. 11 1240 5745 1111 0010 4463 2844 5.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 7. Zwrotu wpłaconego wadium wykonawcom Zamawiający dokona w trybie art. 46 ustawy-Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.elk.gmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie remontu dachów budynków mieszkalnych, wielorodzinnych przy al. Warszawskiej 10, 19, 22 oraz 26 w Olsztynie
Dodano: 2016-06-15 - Wykonanie remontu pokrycia dachu i elewacji oraz docieplenie i kolorystyka ścian zewnętrznych budynku mieszkalnego, wielorodzinnego przy ul. Grunwaldzkiej 27A oraz wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnic oraz docieplenia i kolorystyka ścian zewnętrznych budynku mieszkalnego, wielorodzinnego przy ul. Mickiewicza 1A w Olsztynie
Dodano: 2015-07-10 - Remont dachu budynku mieszkalnego, wielorodzinnego przy ul. Warszawskiej 16 w Olsztynie oraz remont dachu i naprawy ścian w budynkach mieszkalnych jednorodzinnych przy ul. Cyranki 7 oraz Rybitwy 4 w Olsztynie
Dodano: 2015-07-10 - Remont budynku nr 6 w m. Kętrzyn
Dodano: 2015-05-07 - Remont stropodachu nad salą sportową w Szkole Podstawowej nr 2 w Pasłęku.
Dodano: 2015-04-02 - Remont stropodachu nad salą sportową w Szkole Podstawowej nr 2 w Pasłęku
Dodano: 2015-03-17 - wykonywanie robót dekarskich w nieruchomościach zarządzanych przez MABK sp. z o.o. w Ostródzie.
Dodano: 2015-01-08 - Wymiana pokrycia dachu wraz z dociepleniem nad pomieszczeniami sterylizatorni przy budynku głównym szpitala na Alei Wojska Polskiego 30
Dodano: 2014-09-29 - Remont kominów ponad dachem, wymiana pokrycia dachu oraz obróbek blacharskich budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. M. Zientary Malewskiej 6, Warszawskiej 24 oraz Orkana 5 w Olsztynie
Dodano: 2014-08-22 - Rewitalizacja budynków gospodarczych na terenie obszaru Natura 2000 Ostoja Warmińska
Dodano: 2014-08-22