Przetargi.pl
Adaptacja budynku pałacu w Nieszczycach na lokale mieszkalne - wykonanie izolacji fundamentów oraz renowacja elewacji

Gmina Rudna ogłasza przetarg

  • Adres: 59-305 Rudna, Plac Zwycięstwa 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767492100
  • Data zamieszczenia: 2023-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudna
    Plac Zwycięstwa 15
    59-305 Rudna, woj. dolnośląskie
    tel. 767492100
    REGON: 390647558
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.rudna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja budynku pałacu w Nieszczycach na lokale mieszkalne - wykonanie izolacji fundamentów oraz renowacja elewacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja budynku pałacu w Nieszczycach na lokale mieszkalne obejmująca wykonanie izolacji fundamentów oraz renowacji elewacji.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:a) projekt wykonawczy wraz z decyzją Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 681/2022 z dnia 02 sierpnia 2022 r. – pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku, program prac konserwatorskich i restauratorskich wraz z decyzją Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 248/2023 z dnia 03.04.2023 r. – pozwolenie na prowadzenie prac konserwatorskich i restauratorskich przy zabytku wpisanym do rejestru- stanowiący załącznik nr 5 do SWZ,b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ,c) przedmiar robót budowlanych – stanowiące załącznik nr 7 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych).2. Nie wniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymanie wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożenie wniosku o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp spowoduje, że oferta zostanie odrzucona.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kliku następujących form:a) pieniądzu – wpłacone przelewem na rachunek Zamawiającego UG Rudna w BS we Wschowie o/ Rudna Nr 51 8669 0001 0151 6397 2000 0031,b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert określonym w Rozdziale XVIII SWZ.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:a) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności;b) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;c) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;d) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);e) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;f) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Zamawiający;g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofer-tę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna);h) musi zostać złożone w postaci elektronicznej (oryginał).6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu wadium oraz okoliczności zatrzymania wadium określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli:A) w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie w ramach jednej umowy co najmniej jedną (1) robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł polegającą na przebudowie lub remoncie budynku wpisanego do rejestru zabytków, którego zakres obejmował między innymi wykonanie remontu elewacji,B) dysponuje osobami, które zostaną skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia, tj.:a) co najmniej jedną (1) osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia równoważne, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Ww. osoba winna posiadać uprawnienia do kierowania pracami przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru oraz doświadczenie, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.b) co najmniej jedną (1) osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania pracami konserwatorskimi i pracami restauratorskimi.Ww. osoba winna posiadać uprawnienia oraz doświadczenie, o którym mowa w art. 37a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.2) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej:Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 400.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach