Gmina Brześć Kujawski ogłasza przetarg
- Adres: 87-880 Brześć Kujawski, pl. Władysława Łokietka 1
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 54 231 63 10 , fax. 54 231 63 24
- Data zamieszczenia: 2020-12-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Brześć Kujawski
pl. Władysława Łokietka 1
87-880 Brześć Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 54 231 63 10, fax. 54 231 63 24
REGON: 91086681500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesckujawski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja budynku na cele aktywizacji zawodowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont (modernizacja) i adaptacja ze zmianą sposobu użytkowania budynku (obecnie użytkowanego przez Ochotniczą Straż Pożarną) na potrzeby Brzeskiego Centrum Aktywności Zawodowej, przy ul. Kolejowej 3 w Brześciu Kujawskim. Adaptacja obiektu obejmie: - roboty rozbiórkowe, - budowę nowych ścian i naprawę uszkodzonych ścian, - fundamentowanie, - naprawę stropów i konstrukcji dachu, - wentylację pomieszczeń, - wymianę stolarki, - remont elewacji, w tym prace konserwatorskie w obrębie wieży (czyszczenie elewacji z wykwitów soli i gipsów, usunięcie niewłaściwych technologicznie i nieestetycznych napraw, usunięcie przez wykucie mechaniczne cegieł zdezintegrowanych globularnie, naprawę uszkodzeń cegieł, uzupełnianie ubytków spoin zaprawą, zabieg hydrofobizacji powierzchni elewacji), - pokrycie dachu - wymiana pokrycia z blachy fałdowej na całej połaci dachu i zastąpienie jej pokryciem z blachodachówki, - roboty wykończeniowe - tynki, powłoki malarskie, okładziny ścian i posadzki z płytek, - modernizację instalacji elektrycznej, w tym wymiana oświetlenia na energooszczędne, - remont instalacji sanitarnej oraz technologia kotłowni, - roboty zewnętrzne - chodnik i utwardzenie z kostki betonowej. Termin wykonania (maksymalna data zakończenia robót): 30.06.2021 r. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót budowlanych. Termin płatności: 30 dni przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP). Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi udzielonej gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 60-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 30 000.00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ) na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmioty zagraniczne: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Inne dokumenty: 1. Formularz oferty. 2. Harmonogram rzeczowo-finansowy. 3. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 4. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji i przebudowy łazienek w klinikach szpitalnych oraz w budynku poradni przyklinicznych. /bud. D/
Dodano: 2024-03-28 - Wykonanie robót remontowych w gminnym lokalu mieszkalnym położonym w Toruniu przy ul. Mickiewicza 150/18.
Dodano: 2024-03-26 - Wykonanie remontu sali wykładowej i pomieszczeń przyległych w Ośrodku Szkoleniowo-Wypoczynkowym w Bachotku, 87-313 Brzozie
Dodano: 2024-03-25 - Wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko – blacharskiej, murarsko – tynkarskiej, stolarsko – ciesielskiej, szklarskiej oraz prac ślusarskich w budynkach administrowanych przez MPGN
Dodano: 2024-03-16 - Remont pomieszczeń magazynowych Działu Logistyki i Zamówień Publicznych wraz z wymianą instalacji
Dodano: 2024-03-08 - Przebudowa budynku zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej filia w Więsławicach 17, na potrzeby realizacji programu MALUCH+”
Dodano: 2024-03-04 - Modernizacja sali gimnastycznej przy SP w Wojnowie wraz z dostosowaniem budynku szkoły podstawowej do wymogów przeciwpożarowych
Dodano: 2024-02-27 - "Termomodernizacja wraz z przebudową pokrycia dachowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Jasnej 8 we Włocławku."
Dodano: 2024-02-27 - "Termomodernizacja wraz z przebudową pokrycia dachowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Wiejskiej 39A we Włocławku."
Dodano: 2024-02-13 - Przebudowa i rozbudowa pałacu w Sicienku wraz z zagosp. terenu i infrastruktury towarzyszącej oraz zmiana sposobu użytkowania na budynek administracyjny” Realizowanego w ramach dwóch zad: etap I i II
Dodano: 2024-01-17