Gmina Unisław ogłasza przetarg
- Adres: 86-260 Unisław, ul. Parkowa
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 686 87 10 , fax. 56 686 87 18
- Data zamieszczenia: 2021-02-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Unisław
ul. Parkowa 20
86-260 Unisław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 686 87 10, fax. 56 686 87 18
REGON: 87111854300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.unislaw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Adaptacja budynku mieszkalnego na budynek biurowo-usługowy dla potrzeb Inkubatora Przedsiębiorczości w miejscowości Unisław”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Adaptacja budynku mieszkalnego na budynek biurowo-usługowy dla potrzeb Inkubatora Przedsiębiorczości w miejscowości Unisław”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje adaptację budynku mieszkalnego na budynek biurowousługowy, w następującym zakresie: 2.1. Roboty rozbiórkowe, 2.2. Remont dachu na budynku głównym, 2.3. Rozbiórka konstrukcji i poszycia na dachu przybudówek, 2.4. Przemurowanie ścian pod wieniec i namurnice, 2.5. Odtworzenie dachu nad przybudówką gospodarczą,2.6. Wykonanie nowego dachu i stropu nad dobudówką garażową, 2.7. Remont istniejącego stropu drewnianego, 2.8. Remont stropu odcinkowego i Kleina, 2.9. Demontaż i odtworzenie schodów na poddasze, 2.10. Remont posadzek, 2.11. Remont kominów, 2.12. Osuszenie zawilgoconych ścian oraz remont tynków zewnętrznych i wewnętrznych, 2.13. Docieplenie ścian zewnętrznych, 2.14. Wykonanie zabudowy nowych przegród, 2.15. Docieplenie dachów i stropu, 2.16. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 2.17. Wykonanie instalacji: a) instalacji wodociągowej, b) instalacji kanalizacyjnej, c) instalacji centralnego ogrzewania, d) instalacji elektrycznej, e) instalacji teletechnicznej, f) łącza usług telekomunikacyjnych, g) zakończenie abonenckie. 2.18 Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, 2.19. Wykonanie kotłowni, 2.20. Montaż kolektorów słonecznych, 2.21. Remont schodów zewnętrznych, 2.22. Odtworzenie wentylacji grawitacyjnej w piwnicy, 2.23. Remont i wykonanie przekrycia naświetla okna piwnicznego, 2.24. Zabezpieczenie ceglanych ścian fundamentowych, 2.25. Dostawa i montaż wyposażenia. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik Nr 7 do SIWZ, Dokumentacja projektowa - załącznik Nr 8 do SIWZ, Przedmiary robót - załącznik Nr 9 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z materiałów nowych i nieużywanych, stanowiących jego własność. Materiały i urządzenia powinny posiadać wymagane przepisami atesty i certyfikaty, w tym również świadectwa dopuszczenia do obrotu i certyfikaty bezpieczeństwa, oraz powinny odpowiadać wymaganiom norm i przepisów wymienionych w specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej oraz innych nie wymienionych, ale obowiązujących norm i przepisów. 4. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia, na okres nie krótszy niż 48 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi udzielonej gwarancji jakości. Rzeczywisty okres gwarancji jakości i rękojmi za wady (nie krótszy niż 48 miesięcy) zostanie ustalony na podstawie zobowiązania Wykonawcy zawartego w ofercie. 5. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, wskazał w opisie tego przedmiotu znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę – Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktów, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. Zamawiający dopuszcza zaproponowanie w ofercie rozwiązań równoważnych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać w swojej ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, przedkładając wraz z ofertą stosowne opisy techniczne (np. karty katalogowe itp.). 6. Wymaga się, aby oferowane urządzenia, nie były urządzeniami testowymi oraz prototypowymi. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego pracowników, w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń. 8. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych oraz operatorów sprzętu budowlanego. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych i itp.; 9. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, o których mowa w ust. 8 będą na czas wykonywania przez nich robót zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r.poz. 1320 ze zm.), oraz będą otrzymywać wynagrodzenie za pracę równe lub przekraczające równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207). 10. W terminie 7 dni od przekazania placu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia, że osoby wykonujące w/w czynności zatrudnione są na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. W odniesieniu do pracowników podwykonawców lub dalszych podwykonawców powyższe oświadczenie należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo. 11. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego informacji o naruszeniu przez Wykonawcę zobowiązania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób przy czynnościach wskazanych przez Zamawiającego powyżej, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o tym fakcie Państwową Inspekcję Pracy celem podjęcia przez nią stosownego postępowania wyjaśniającego w tej sprawie. Powyższe zapisy stosuje się odpowiednio w stosunku do podwykonawców i dalszych podwykonawców. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- NAPRAWA USZKODZONEJ NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ RELACJI LULKOWO - KOWRÓZ
Dodano: 2024-07-21 - MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO
Dodano: 2024-07-18 - Wykonanie robót budowlanych polegających na naprawie elewacji zewnętrznych, ścian wewnętrznych oraz schodów ewakuacyjnych na Pływalni Perła przy ul. Adama Grzymały Siedleckiego 11 w Bydgoszczy
Dodano: 2024-07-16 - 32/PA/2024 Odwodnienie terenu z budową zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej wraz z robotami drogowymi na terenie nieruchomości przy ul. Jagiellońskiej 61 w Bydgoszczy
Dodano: 2024-07-15 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji wentylacji mechanicznej wraz z pracami towarzyszącymi w pomieszczeniach kuchni i jej zaplecza w Pałacu Nowym w Ostromecku
Dodano: 2024-07-13 - "Budowa dwóch boisk wielofunkcyjnych w miejscowości Cierpice na działkach o numerach ewidencyjnych 135/5 i 646/3, obręb 0002 Cierpice, w miejscowości Cierpice, gmina Wielka Nieszawka."
Dodano: 2024-07-12 - Realizacja inwestycji z podziałem na zadania: 1) Modernizacja obiektu Moje boisko ORLIK 2012 w Chełmży 2) Przebudowa ogrodzenia wraz z modernizacją oświetlenia przy Stadionie Miejskim w Chełmży
Dodano: 2024-07-11 - Renowacja stolarki auli w Zespole Szkół nr 1 Chełmnie
Dodano: 2024-07-11 - Budowa żłobka w Sośnie wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz przebudową ul. Parkowej celem dostosowania na potrzeby żłobka.
Dodano: 2024-07-11 - „Modernizacja źródła ogrzewania na proekologiczne wraz z niezbędnym remontem budynku SP ZOZ – Gminnej Przychodni w Bukowcu”
Dodano: 2024-07-11