Przetargi.pl
Adaptacja budynku gospodarczego na pracownie artystyczne

Zespół Szkół w Gronowie Górnym ogłasza przetarg

  • Adres: 82-310 Gronowo Górne, ul. Szafirowa 12
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2333176 , fax. 055 2333176
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Gronowie Górnym
    ul. Szafirowa 12 12
    82-310 Gronowo Górne, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 2333176, fax. 055 2333176
    REGON: 00081772900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zs-gronowo.elblag.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja budynku gospodarczego na pracownie artystyczne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. wykonanie robót remontowo - budowlanych;
    2. wykonanie robót elektrycznych,
    3. wykonanie instalacji wewnętrznej wodociągowo - kanalizacyjnej z podłączeniem przyborów sanitarnych,
    4. wykonanie robót gazowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5 000, 0 zł (pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
      1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. posiadają wpis do właściwego rejestru albo wpis do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
      2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, chodzi o roboty budowlane obejmujące przebudowę (budowę, modernizację, remont) budynku o kubaturze nie mniejszej niż 900 m3, powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 290 m2 i wartości nie mniejszej niż wartość brutto złożonej oferty,
      3. dysponują wykwalifikowaną kadrą niezbędną do prowadzenia robót będących przedmiotem zamówienia,
      4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
    2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
    Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

    Do oferty (wypełnionego formularza ofertowego) należy dołączyć oświadczenia i dokumenty zgodnie z Rozdziałem 9 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zs2.bip.powiat.elblag.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach