Przetargi.pl
Adaptacja budynku gospodarczego na potrzeby archiwum dla jednostek powiatowych mających swoją siedzibę w Gostyniu przy ul. Poznańskiej 200 - część I

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 63-800 Gostyń, ul. Wrocławska 256
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5752513 , fax. 065 5723146
  • Data zamieszczenia: 2010-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Wrocławska 256 256
    63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5752513, fax. 065 5723146
    REGON: 41110356100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.gostyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja budynku gospodarczego na potrzeby archiwum dla jednostek powiatowych mających swoją siedzibę w Gostyniu przy ul. Poznańskiej 200 - część I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. Adaptacja budynku gospodarczego na potrzeby archiwum dla jednostek powiatowych mających swoją siedzibę w Gostyniu przy ul. Poznańskiej 200 - część I Zamawiający informuje, że całe zadanie podzielone zostało na dwie części. Część pierwsza (część I) zadania realizowana będzie przez wykonawcę wybranego w drodze niniejszego przetargu nieograniczonego, natomiast część druga (część II) zadania (ścianki działowe, sufity podwieszane, instalacje elektryczne i teletechniczne, podłogi, montaż stolarki drzwiowej, wykonanie posadzek, licowanie ścian płytkami oraz roboty malarskie, itp.) realizowana będzie tzw. siłami własnymi zamawiającego (robocizna) przy czym materiały niezbędne do realizacji II części zadania zakupione zostaną w drodze odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Przedmiot niniejszego zamówienia tj. część I zadania obejmuje wykonanie dwóch etapów robót w tym: 1) etap I - obejmuje wykonanie robót ogólnobudowlanych w tym: zamurowanie części otworów w ścianach bloczkami z betonu komórkowego na zaprawie cementowo - wapiennej (bramy wjazdowe, otwory okienne), wykonanie posadzek betonowych zbrojonych z warstwą izolacji termicznej wykonanej ze styropianu oraz izolacją przeciwwilgociową z folii, wymianę stolarki okiennej z drewnianej na PVC, wykonanie wymiany pokrycia dachowego z papy na papę termozgrzewalną z jednoczesnym ociepleniem dachu styropianem i wykonaniem obróbek blacharskich oraz wykonanie robót branży sanitarnej polegających na wykonaniu przyłącza wodociągowego, przyłącza kanalizacyjnego, a także przyłącza cieplnego z istniejącej kotłowni; 2) etap II - obejmuje wykonanie robót instalacyjnych wewnętrznych, w tym instalacji wod.-kan, c.o. oraz wykonanie białego montażu; Roboty dotyczące pierwszego etapu (część I etap I) wykonawca zobowiązany będzie wykonać w terminie nie dłuższym niż 21 dni licząc od dnia podpisania umowy. Po wykonaniu robót pierwszego etapu, wykonawca winien odwrotnie udostępnić zamawiającemu pomieszczenia celem wykonania robót budowlanych polegających na pobudowaniu ścianek działowych przewidzianych dla części II zadania. Wykonanie ścianek działowych przez zamawiającego nastąpi w terminie nie dłuższym niż 14 dni licząc od dnia udostępnienia pomieszczeń przez wykonawcę. Roboty dotyczące drugiego etapu (część I etap II) wykonawca zobowiązany będzie wykonać w terminie nie dłuższym niż 14 dni licząc od dnia udostępnienia wykonawcy pomieszczeń przez zamawiającego (po wykonaniu ścianek działowych). Do realizacji etapu II wykonawca będzie zobowiązany przystąpić nie później niż w ciągu 3 dni od dnia udostępnienia mu pomieszczeń przez zamawiającego. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja, na którą składają się: Projekt budowlany - rysunek poglądowy, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót. 2. Pozostałe wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1) zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o zamówienie udzielił co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane; 2) zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o zamówienie udzielił co najmniej 14 dniowego terminu płatności licząc od dnia dostarczenia zamawiającemu faktury za wykonany i odebrany przedmiot umowy; 3) zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy zamawiający żąda, aby wykonawca ubiegający się o zamówienie wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 52 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.gostyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach