Przetargi.pl
"Adaptacja budynku gospodarczego Barczewko 8a wraz z jego modernizacją na budynek strażnicy OSP w Barczewku - Etap II"

Gmina Barczewo ogłasza przetarg

  • Adres: 11-010 Barczewo, Plac Ratuszowy
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 514 84 39, , fax. 89 514 85 62
  • Data zamieszczenia: 2019-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Barczewo
    Plac Ratuszowy 1
    11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 514 84 39, , fax. 89 514 85 62
    REGON: 51074357400000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Adaptacja budynku gospodarczego Barczewko 8a wraz z jego modernizacją na budynek strażnicy OSP w Barczewku - Etap II"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na adaptacji budynku gospodarczego Barczewko 8a wraz z jego modernizacją na budynek strażnicy OSP w Barczewku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w projekcie budowlanym pn: „Zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek remizy strażackiej wraz z przebudową” zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę nr Bwo/143/2017 z dnia 28.12.2017 r., specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z ewentualnymi zmianami dokonanymi na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Z zakresu robót ujętych w dokumentacji projektowej pn.: „Zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek remizy strażackiej wraz z przebudową” zatwierdzonej decyzją pozwolenia na budowę nr Bwo/143/2017 z dnia 28.12.2017 r. należy wyłączyć już zrealizowane roboty budowlane, t.j.: - roboty ujęte w opracowaniu „Zakres I etapu adaptacji budynku gospodarczego Barczewko 8A na budynek remizy strażackiej”, - inne zrealizowane już roboty budowlane, tj.: wykonanie muru oporowego przy zjeździe do garażu, wykonanie orynnowania budynku wraz z rynnami spustowymi, usunięcie warstw posadzkowych wewnątrz budynku o objętości ok 7,488 m3 wraz z wykonaniem wykopów nieumocnionych o objętości ok 25,958 m3 oraz usunięcie z parteru gruzu i ziemi o objętości ok 33,446 m3, wykonanie muru oporowego wewnątrz budynku w miejscu występowania balustrady. Dodatkowo należy przyjąć zmienioną, rzeczywistą wartość wybranych pozycji robót w stosunku do wartości wynikającej z projektu budowlanego, tj.: w etapie II realizacji należy przyjąć następujące wartości: - rozbiórki elementów konstrukcji betonowych - posadzka z kostki betonowej wewnątrz budynku: pozostało do wykonania 8,33 m3 (wartość wynikająca z projektu 35,03 m3) - wykonanie wykopów nieumocnionych o ścianach pionowych wykonywane celem pogłębienia pod zaprojektowane warstwy posadzkowe na podjeździe przed budynkiem oraz wewnątrz budynku celem uzyskania wymaganych poziomów gruntu – do wykonania łącznie 80,49 m3 (wartość wynikająca z projektu 52,25 m3), - wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość 15 km – do wywiezienia 8,33 m3 (wartość wynikająca z projektu 62,47 m3) - przywóz pospółki do zasypania wykopu samochodami samowyładowczymi – do zrealizowania 37,85 m3 (wartość wynikająca z projektu 11,40 m3) - wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość 15 km – do zrealizowania 88,82 m3 (wartość wynikająca z projektu 65,45 m3) - wykonanie ścianki o grubości 12 cm z bloków wapienno-piaskowych – do zrealizowania pozostało 4,94 m2 wraz z izolacją cieplną poziomą z kruszyw sztucznych o grubości warstw 10 cm. - skucie tynku na starych ścianach – 288,70 m2 - z uwagi na nierówności ścian oraz starych tynków (po ich skuciu), do wartości ich powierzchni założyć dodatkowe pogrubienie o 10mm tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych na ścianach i słupach prostokątnych – dla powierzchni 288,70 m2 W projekcie budowlanym dokonano zmian nieistotnych w zakresie konstrukcji posadzki wewnątrz budynku oraz na zewnątrz budynku (podjazd) jak również dokonano zmian w części instalacji elektrycznej (przeprojektowano tablicę zabezpieczeń), zaprojektowano oświetlenie awaryjne oraz zmieniono oświetlenie wewnątrz budynku na oświetlenie typu LED. Szczegółowy opis zmian nieistotnych wraz z schematami oraz rysunkami stanowi załącznik do dokumentacji projektowej inwestycji. Załączone przedmiary robót zostały dostosowane do pozostałego do wykonania w Etapie II zakresu robót, jednak mają one charakter wyłącznie pomocniczy i nie stanowią podstawy do kalkulacji ceny oferty przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty – wg wzoru załącznik nr 1 do siwz. 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazujące osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, w sytuacji gdy zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). 3. oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.1 siwz, 4. oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.2 siwz, 5. zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia zasobów, o którym mowa w pkt 6.1.3 siwz, w przypadku gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na te zasoby. 6. wykaz o którym mowa w pkt 6.1.4 siwz, w sytuacji gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom lub w sytuacji opisanej w pkt 5.11 siwz. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wg wzoru załącznik nr 5 do siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach