Przetargi.pl
Adaptacja budynku byłego ośrodka zdrowia w Brześciu Kujawskim

Gmina Brześć Kujawski ogłasza przetarg

  • Adres: 87-880 Brześć Kujawski, pl. Władysława Łokietka 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 231 63 10 , fax. 54 231 63 24
  • Data zamieszczenia: 2020-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brześć Kujawski
    pl. Władysława Łokietka 1
    87-880 Brześć Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 231 63 10, fax. 54 231 63 24
    REGON: 91086681500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesckujawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja budynku byłego ośrodka zdrowia w Brześciu Kujawskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest adaptacja budynku byłego ośrodka zdrowia przy ulicy Królewskiej w Brześciu Kujawskim na cele społeczne, czyli żłobek, warsztaty terapii zajęciowej i pomoc społeczną o łącznej powierzchni 742,65 m2. Zadanie zostało podzielone funkcjonalnie na części (każda z funkcji posiada swoje odrębne wejście), w tym: Część 1. Adaptacja pomieszczeń na żłobek - "Brzeskie Skrzaty". Adaptacja pomieszczeń na żłobek dla dzieci o powierzchni 331,99 m2 (ok. 44,7% powierzchni budynku) wraz z wyposażeniem, urządzeniem placu zabaw i zagospodarowaniem terenu. W części parterowej zaprojektowano pomieszczenia administracyjne żłobka. W części dwukondygnacyjnej, na parterze zaprojektowano żłobek dla 20 dzieci - dwie sale do zabaw z przylegającymi salami do leżakowania z toaletami, szatnią, wózkownią oraz kuchnią kateringową. Zapewniony jest również dowóz jedzenia bezpośrednio do części kuchennej. W części działki zaprojektowano plac zabaw dla dzieci 1-3 ze żłobka umiejscowiony 10 metrów od okien i drzwi pomieszczeń przeznaczonych na stały pobyt ludzi. Przedmiot zamówienia obejmuje również zakup i dostawę wyposażenia niezbędnego dla prawidłowego funkcjonowania obiektu. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać wszystkie prace niezbędne do uzyskania decyzji na użytkowanie żłobka. Część 2. Adaptacja ośrodka zdrowia w Brześciu Kujawskim na cele społeczne, w tym: a) warsztaty terapii zajęciowej (świetlica integracyjno-terapeutyczna dla osób niepełnosprawnych) o powierzchni 94,43 m2 (ok. 12,7% powierzchni budynku). Pomieszczenia zlokalizowane na parterze budynku, w części parterowej - 2 sale z zapleczem sanitarnym i biurowym. b) pomoc społeczna (pomoc psychologiczna, poradnictwo i wsparcie w rozwiązywaniu trudnych sytuacji życiowych oraz bieżących spraw życia codziennego np. udzielanie pomocy w kontaktach z placówkami służby zdrowia i urzędami) o powierzchni 316,23 m2 (ok. 42,6% powierzchni budynku). Pomoc społeczna została podzielona na dwie części - część na parterze przeznaczoną dla osób niepełnosprawnych, dostępną z terenu bez żadnych barier architektonicznych oraz część biurową na piętrze. Część 2. przedmiotu zamówienia dotyczy projektu ubiegającego się o współfinansowanie ze środków EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. Termin wykonania (maksymalna data zakończenia robót): Część 1. do 30.04.2021 r. Część 2. do 30.09.2021 r. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót budowlanych. Termin płatności: 30 dni przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP). Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi wydłużony o 1 miesiąc ponad okres gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 60-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 60 000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie (załącznik nr 1 do SIWZ) na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmioty zagraniczne: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Inne dokumenty: 1. Formularz oferty. 2. Harmonogram rzeczowo-finansowy zadania. 3. Wyposażenie pomieszczeń żłobka. 4. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach