Dolnośląski Zespół Szkół w Biedrzychowicach ogłasza przetarg
- Adres: 59-830 Olszyna, Biedrzychowice
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 75 722 15 70 , fax. 75 722 15 70
- Data zamieszczenia: 2023-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Zespół Szkół w Biedrzychowicach
Biedrzychowice
59-830 Olszyna, woj. dolnośląskie
tel. 75 722 15 70, fax. 75 722 15 70
REGON: 230915862 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzs.biedrzychowice.dolnyslask.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja budynku administracyjno- mieszkalnego oraz budynku garażowo- gospodarczego na Branżowe Centrum Umiejętności w Dolnośląskim Zespole Szkół w Biedrzychowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Adaptacja budynku administracyjno- mieszkalnego oraz budynku garażowo- gospodarczego na Branżowe Centrum Umiejętności w Dolnośląskim Zespole Szkół w Biedrzychowicach”Zamówienie realizowane jest w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, w Komponencie A „Odporność i konkurencyjność gospodarki”, jako inwestycja A3.1.1 „Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie” Przedmiot i zakres zamówienia obejmuje:a) opracowanie pełnej dokumentacji projektowej w zakresie przebudowy budynku administracyjno- mieszkalnego oraz budynku garażowo- gospodarczego wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę,b) wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i adaptacją istniejących budynków zgodnie z dokumentacją projektową c) opracowanie projektu aranżacji wnętrz wraz z opisem parametrów i koncepcją rozmieszczenia elementów wyposażenia,d) opracowanie projektu oraz wykonanie zagospodarowania przyległego terenue) sporządzenie dokumentacji powykonawczej i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.Teren, na którym realizowane będą prace został wpisany do rejestru zabytków. Obiekty zlokalizowane są na terenie parku pałacowego, objętego ochroną poprzez wpis do rejestru zabytków. Decyzja Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 414/858/J z dnia 04.02.1985. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.3) Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli:a) wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert,b) wnoszone w pozostałych formach, o których mowa w pkt 4) zostały złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę (np. bank, ubezpieczyciel) i złożone wraz z ofertą za pośrednictwem Platformy.4) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu przelewem do banku: Santander Bank, nr konta: 50 1090 1955 0000 0001 4187 5359. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego),b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299).5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,c) kwotę gwarancji/poręczenia,d) termin ważności gwarancji/poręczenia,e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawyPzp, informację, że udzielona gwarancja/poręczenie stanowi zabezpieczenie na wadium na rzecz Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Biedrzychowicach, Biedrzychowice 20, 59-830 Olszyna, dotyczące przetargu nr DZS.210.7.20236) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7) Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo.8) W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.9) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp. 10) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000 zł (słownie: dwa miliony złotych). Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeśli przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.2. Zdolność techniczna lub zawodowa.Zamawiający określa minimalne warunki dotyczące:a) posiadanie wiedzy i doświadczenia: zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia w przypadku, gdy wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał tj. zrealizował-zakończył także w przypadku świadczeń wykonywanych okresowo lub ciągłych, co najmniej 1 zamówienie na usługi remontowo-budowlano-instalacyjne prowadzone w czynnym obiekcie użyteczności publicznej, wpisanym do rejestru zabytków, objętego ochroną konserwatorską lub zlokalizowanego w strefie bądź obszarze podlegającym ochronie konserwatorskiej w myśl ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, wyposażonego w instalacje wodno-kanalizacyjne i elektryczne, o łącznej wartości co najmniej 3 000 000,00 zł. brutto oraz załączy dowody, że usługa ta została wykonana należycie.b) osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji:- co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcję projektanta, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,- co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadający min. 5 lat doświadczenia w sprawowaniu funkcji kierownika budowy, który (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych, Dz. U. z 2011 r., Nr 165, poz. 987), odbył wymagana praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub posiada zaświadczenie wydane przez Konserwatora Zabytków na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.- co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót branży sanitarnej, posiadającą uprawienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, min 2 lata doświadczenia zawodowego w sprawowaniu funkcji kierownika robót lub kierownika budowy robót branży sanitarnej.- co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót branży elektrycznej, posiadającą uprawienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, min 2 lata doświadczenia zawodowego w sprawowaniu funkcji kierownika robót lub kierownika budowy robót branży elektrycznejco najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót branży telekomunikacyjnej, posiadającą uprawienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej, min rok doświadczenia zawodowego w sprawowaniu funkcji kierownika robót lub kierownika budowy robót branży telekomunikacyjnej
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-17
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Srebrna Góra, Twierdza - Fort Wysoka Skała (II poł. XVIII w.) Prace ratunkowe murów fosbrei i fosy wschodniej – etap III.
Dodano: 2024-07-17 - Remont dachu i elewacji oraz przebudowa kominów - ul. Kotlarska 42 we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-16 - Remont z przebudową budynku biurowego przy ul. Hubskiej 7 we Wrocławiu – ETAP 1 BIURA
Dodano: 2024-07-16 - Przebudowa i remont budynku A Liceum Ogólnokształcącego nr II przy ul. Parkowej 18-26 we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-16 - Remont dachu budynku nr 26 w Ścinawie Polskiej
Dodano: 2024-07-16 - Opracowanie dokumentacji projektowej i budowa monitoringu wizyjnego oraz oświetlenia zewnętrznego w ramach zadania pn. „Rozbudowa OSJ Raków” w Ośrodku jazdy Konnej w Rakowie Wielkim
Dodano: 2024-07-15 - Rewitalizacja obszarów miejskich Gminy Polanica-Zdrój
Dodano: 2024-07-12 - Poprawa bezpieczeństwa drogowego poprzez rozbudowę oświetlenia drogowego w miejscowości Stoszowice
Dodano: 2024-07-12 - Modernizacja i wyposażenie miejsc przygotowania i wydawania posiłków w Publicznych Szkołach Podstawowych Nr 2 i Nr 3 w Strzegomiu
Dodano: 2024-07-11 - Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Starej Kamienicy
Dodano: 2024-07-11