Przetargi.pl
„Adaptacja budynków przy ul. Bocznej na cele społeczno-kulturalne wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu” w ramach Projektu „Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny Miasta Busko- Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne”

Burmistrz Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Adama Mickiewicza
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 705 200 , fax. 413 705 290
  • Data zamieszczenia: 2020-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy
    ul. Adama Mickiewicza 10
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 705 200, fax. 413 705 290
    REGON: 52369500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.busko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Adaptacja budynków przy ul. Bocznej na cele społeczno-kulturalne wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu” w ramach Projektu „Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny Miasta Busko- Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących adaptacji budynków przy ulicy Bocznej na cele społeczno-kulturalne wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu w ramach Projektu „Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny Miasta Busko-Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne”. Zadanie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich”, Osi 6 „Rozwój miast” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. Realizacja przedmiotowego zadania odbywać się będzie na działkach ozn. nr ewid. gruntu 200/1, 200/2 na części działki drogowej nr ew. 207/5, 191/7, 191/8, 202/2, 201, 208 obręb 0010 w Busku-Zdroju przy ul. Bocznej. ZAKRES PRAC OBEJMUJE: 1. Przebudowę, rozbudowę, nadbudowę, docieplenie i rozbiórkę części budynku przy ul. Bocznej 6A wraz ze zmianą sposobu użytkowania na cele użyteczności publicznej z budową wentylacji mechanicznej i hybrydowej, centralnego ogrzewania oraz ciepła technologicznego. 2. Przebudowę, nadbudowę i docieplenie budynku przy ul. Bocznej 7 wraz ze zmianą sposobu użytkowania na cele użyteczności publicznej z budową wentylacji mechanicznej i hybrydowej, centralnego ogrzewania oraz ciepła technologicznego. 3. Budowę przyłączy wodociągowych, kanalizacji sanitarnej, deszczowej, ciepłowniczych oraz wewnętrznych linii zasilających energii elektrycznej. 4. Budowę altany, wiaty widowiskowej i wiaty śmietnikowej, dojść i dojazdów, miejsc postojowych i infrastruktury towarzyszącej. 5. Rozbiórkę dwóch budynków gospodarczych. 6. Wycinkę istniejących drzew i krzewów będących w kolizji z projektowaną inwestycją oraz wykonanie nowych nasadzeń krzewów liściastych i iglastych oraz wykonanie trawników i rabat kwiatowych. 7. Przebudowę skrzyżowania ul. Bocznej z ul. Kopernika w obrębie pasa drogowego z utwardzeniem terenu działek objętych pozwoleniem. 8. Wykonanie i umieszczenie tablic informacyjnych i/lub tablic pamiątkowych informujących o źródłach dofinansowania zgodnie z wytycznymi programu w zakresie promowania projektu (link do strony internetowej http://www.2014-2020.rpo-swietokrzyskie.pl/realizuje-projekt/poznaj-zasady-promowania-projektu). Zamawiający informuje, iż w/w zadanie realizowane jest w ramach Projektu „Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny Miasta Busko-Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne” współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5”Reewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich”, Osi 6 „Rozwój miast” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 . 9. Zamawiający precyzuje zapisy dotyczące koszy na śmieci. Opis: Dostawa i montaż 5 kompletów pojemników do segregacji odpadów (kosze uliczne). Komplet pojemników składa się z 3 pojemników na odpady segregowane o pojemności od 30 do 45 l każdy oraz 1 pojemnika na odpady pozostałe o pojemności od 40 do 55 l, wyposażonego w popielniczkę o pojemności min. 0,2 l. Komplet pojemników może być łączony w zintegrowany zestaw. Przewiduje się zestawianie pojemników w układzie osiowym. Pojemniki muszą być zamknięte od góry z otworem wrzutowym z boku lub zabezpieczone daszkiem. Opróżnianie – poprzez uchylanie pojemnika po usunięciu blokady. System blokowania i uchylania musi umożliwić proste i szybkie opróżnianie pojemnika z uwzględnianiem wymiany worka umieszczonego w pojemniku wewnętrznym. Zamek blokady wykonany ze stali nierdzewnej. Wszystkie pojemniki powinny być fabrycznie nowe, należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i uszkodzeń, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nieużywane. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia. Wymagania materiałowe: • Konstrukcja nośna i obudowa pojemnika – blacha stalowa spawana o grubości min. 3 mm pokryta warstwą ochronną cynku o grubości od 40 do 60 m. • Powłoka wykończeniowa – poliestrowy piecowy lakier proszkowy o strukturze matowej o grubości 60 – 80 m. Kolor RAL 7016 lub inny podobny z palety RAL – w uzgodnieniu z Zamawiającym. Na pojemnikach należy wykonać metodą malowania (sitodruk) oznaczenia rodzaju odpadów, w kolorystyce zgodnej z oznaczeniami do selekcji odpadów, tj: tworzywa sztuczne, metal – kolor żółty, papier – kolor niebieski, szkło – kolor zielony. Dodatkowo na każdym komplecie należy umieścić herb Gminy Busko-Zdrój. Forma graficzna oznaczenia pojemników wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. • Pojemnik wewnętrzny – blacha ocynkowana o grubości 0,8 mm. Konstrukcja pojemnika powinna zapewniać łatwość umieszczania w nim worka na odpady. • Popielniczka – stal nierdzewna Ilość koszy zgodna z zapisem zawartym w pozycji nr 1.11.3 przedmiaru dotyczącego zagospodarowania terenu. 10. Zamawiający wymaga, aby miejsca postojowe dla niepełnosprawnych o nawierzchni betonowej z płyt ażurowych były wykonane z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm wraz z liniami rozgraniczającymi. 11. Zamawiający precyzuje zapisy dotyczące wyposażenia sanitarnego: Łazienki i toalety winny być wyposażone w następujący sprzęt: - dozownik mydła w płynie o pojemności ok. 1 l wykonany ze stali nierdzewnej wyposażony w zamknięcie na kluczyk. - suszarkę 1600 W wykonaną ze stali nierdzewnej do rąk wyposażoną w podwójne zabezpieczenie przed przegrzaniem, co zapewni bezpieczeństwo użytkowania przy częstym użytkowaniu (dostawa i montaż). - pojemniki na papier toaletowy (w każdej toalecie) wykonane ze stali nierdzewnej (dostawa i montaż). -dozownik na ręczniki papierowe wykonany ze stali nierdzewnej o pojemności na 600 listków (dostawa i montaż). - kosz na śmieci wykonany ze stali nierdzewnej o pojemności min. 24 l mocowany do ściany (dostawa i montaż). - lustro uchylne przystosowane dla osób niepełnosprawnych (wc dla niepełnosprawnych -dostawa i montaż). Rama wykonana ze stali nierdzewnej. Wymiary lustra min: 600x600mm, średnica rury: fi 25mm. - dostawa i montaż luster łazienkowych nad każdą umywalką lustra bezpieczne wtopione w płytki. 12. Zamawiający precyzuje zapisy dotyczące ławek. Opis: ławka parkowa (wg rozwiązania systemowego) z oparciem o długości 180cm/ wysokości 75 cm / szerokość siedzenia 42 cm o podstawie żeliwnej / drewno sosnowe (wymiary minimalne). Elementy konstrukcyjne wykonane z żeliwa malowane proszkowo i zabezpieczone przed korozją atmosferyczną. Wszystkie elementy drewniane malowane natryskowo – farbami akrylowymi tworzącymi elastyczną warstwę z powłoką UV. Ławka osadzona w podłożu na stalowych kotwach ocynkowanych, zabetonowanych w gruncie. Obiekt systemowy należy wykonać wg technologii producenta. Ilość ławek parkowych pozostaje zgodna z zapisem zawartym w pozycji nr 1.12.2 przedmiaru dotyczącego zagospodarowania terenu. 13. Zamawiający pragnie doprecyzować zapisy związane z oświetleniem zewnętrznym : Projektowane słupy oświetleniowe oznaczone na planie sytuacyjnym numerami L5-L4 pozostają zgodne z projektem np.: Philips TownGuide lub równoważne. Słupy oświetleniowe koloru antracyt, anodowane (ewentualna zmiana koloru do ustalenia z Inwestorem na etapie realizacji). Projektowane słupy oświetleniowe oznaczone na planie sytuacyjnym numerami L1, L2, L3 i L6 pojedyńcze montowane bezpośrednio na słupie bez wysięgnika np.: Philips TownGuide lub równoważne. Projektowane słupki oświetleniowe (oświetlenie alejek) oznaczone na planie sytuacyjnym numerami od L7 do L21 zostają zastąpione w ilości 7 szt. – opis latarń oświetleniowych parkowych pozostaje bez zmian (lokalizacja zostanie ustalona na etapie realizacji przedmiotowego zadania). 14. Zamawiający pragnie doprecyzować zapis dotyczący elementów umeblowania, który składa się z następujących elementów: krzesło konferencyjne – 52 szt. o następującej specyfikacji: Krzesło na 4 nogach bez podłokietników z możliwością składowania w stosie do 6 sztuk, chromowana rama, stopki do miękkich powierzchni, drewniany kubełek wykonany ze sklejki . Siedzisko i oparcie z tapicerowanymi poduszkami (kolorystyka do ustalenia z Zamawiającym). -stół modułowy – 60 szt. o następującej specyfikacji: Kształt blatu : zaokrąglany trójkąt, Minimalne wymiary: - Wysokość całkowita:725 mm, - Szerokość całkowita: 681mm, - Głębokość całkowita:565 mm, - Grubość blatu: 25mm oklejony jest melaminą: MA-BI (z 2 mm obrzeżem ABS, przycinanym laserowo) lub MA-MS (z 2 mm obrzeżem ABS). Podstawa : 3 nogi wykonane z drewna litego: buk naturalny (1.007) lub dąb naturalny (D.007). Stopki: GB: do miękkich powierzchni. Materiał: tworzywo sztuczne, czarne łączniki do blatów, kolor biały RAL 9003; - biurko – 8 szt. o następującej specyfikacji: Typ regulacji wysokości; brak, Kształt blatu: prostokąt, Minimalne wymiary: - Wysokość całkowita:740 mm, - Szerokość całkowita: 1600 mm, - Głębokość całkowita: 800 mm, - Grubość blatu: 25mm, Obrzeże blatu: standardowe 2 mm, Typ biurka; wolnostojące, Kolor: biały; -szafa z drzwiami przesuwnymi wyposażona zamek z kluczami – 11 szt. o następującej specyfikacji: Minimalne wymiary: - Wysokość OH: 3 OH, - Wysokość całkowita: 1545 mm, - Szerokość całkowita:1200 mm, - Głębokość całkowita: 445 mm, Typ szafy: wolnostojąca, Typ drzwi : przesuwne płycinowe, Podstawa: cokół płytowy, Ilość półek: 3, Kolor: biały; -szafa z drzwiami płytowymi , uchylnymi wyposażona zamek z kluczami – 10 szt. o następującej specyfikacji: Minimalne wymiary: - Wysokość OH: 4 OH, - Wysokość całkowita: 1545 mm, - Szerokość całkowita:800 mm, - Głębokość całkowita: 445 mm, Typ szafy: wolnostojąca, Typ drzwi : płytowe, wahadłowe, Podstawa: cokół płytowy, Ilość półek: 3, Kolor: biały; - krzesło biurowe obrotowe z oparciem – 8 szt. o następującej specyfikacji: Podstawa 5-ramienna, czarna. Krzesło z blokadą z funkcją regulowania wysokości siedziska i oparcia. Podłokietniki czarne. Oparcie siatkowe. Kółka do podłóg twardych lub miękkich. Kolorystyka do uzgodnienia . 15. Zamawiający pragnie doprecyzować zapis dotyczący zestawu do selektywnej zbiórki. Zestaw do selektywnej zbiórki składa się z 2 pojemników o pojemności 1100 l oraz 3 pojemników pojemności 110 l. Pojemniki o pojemności 1100 l wykonane z najwyższej jakości polietylenu HDPE , odpornego na spękania i niekorzystne warunki atmosferyczne. Pojemnik dodatkowo wzmocniony przez dodatkowe ożebrowanie. Pojemnik posiada otwartą klapę oraz mniejszy otwór umożliwiający łatwe i wygodne napełnienie. Koła pojemnika wykonane z gumy. Pojemniki o pojemności 110 l. wykonane z polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (HDPE) wyposażony w kółka jezdne. Kolorystyka pojemników do uzgodnienia z Inwestorem na etapie realizacji. 16. Zamawiający wymaga aby regulacja temperatury układem c.o. odbywała się na podstawie czujnika wewnętrznego (powietrznego) za pomocą odpowiedniego regulatora. 17. Serwisowanie i przeprowadzanie corocznych przeglądów technicznych urządzeń objętych zamówieniem w okresie gwarancji, przy czym koszty tych przeglądów Wykonawca uwzględni w cenie oferty. 18. Zamawiający wymaga przeprowadzania corocznych w okresie gwarancji konserwacji oraz impregnacji elementów zewnętrznych narażonych na niekorzystne warunki atmosferyczne (dotyczy ławek, altany oraz wiaty). 2) Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 10 SIWZ zawierającej:  - projekt budowlano-wykonawczy;  - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych; b) Przedmiar robót - załącznik nr 9 SIWZ. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. 3) Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ , również dopuszcza się wykazanie normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji i STWiOR oraz wykazanie równoważności przez zastosowanie materiałów odpowiadających normie produktu wskazanego z nazwy. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2) Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w „Uwaga 1 pkt a) do d)” SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach