Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-950 Białystok, ul. M. Skłodowskiej-Curie 23
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 74 47 002 , fax. 085 7447133
- Data zamieszczenia: 2009-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku
ul. M. Skłodowskiej-Curie 23 23
15-950 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 74 47 002, fax. 085 7447133
REGON: 00029382900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
AD/PN - 18/09 - Dostawa zestawów, pojemników i płynów do aferez kolekcyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1 - dostawa zestawów jednorazowego użytku Plasmacell, do pobierania osocza metodą plazmaferezy automatycznej na separatorze osoczowym Autopheresis C Fenwal, w ilości 6 000 szt., wyposażonych w: - port typ Luer męski, umożliwiający podłączenie igły do aferezy 16 G, - coupler - przebijak do podłączenia płynu kompensującego objętość krwi krążącej - 0.9% NaCl, - coupler - przebijak do podłączenia płynu antykoagulacyjnego ACD - A, - adapter przystosowany do podłączenia pojemnika transferowego pustego a 1000 ml. Zadanie nr 2 - dostawa pojemników pustych a 1000 ml do zestawów Plasmacell, w ilości 6 000 szt., wyposażonych w: - dren z portem umożliwiającym przyłączenie pojemnika do adaptera zestawu Plasmacell, - wykonanych z polichlorku winylu, trwałego do temperatury - 90°C. Zadanie nr 3 - dostawa płynu antykoagulacyjnego ACD - A a 250 ml, w ilości 6 000 szt., - w plastikowych pojemnikach typu worek o objętości 250 ml, z portem do podłączenia standardowego couplera zestawu Plasmacell, oraz dostawa płynu antykoagulacyjnego ACD - A a 500 ml, w ilości 600 szt. - w plastikowych pojemnikach typu worek o objętości 500 ml, z portem do podłączenia standardowego couplera - przebijaka zestawów do aferez kolekcyjnych i terapeutycznych. Zadanie nr 4 - dostawa zestawów jednorazowego użytku do pobierania dwóch jednostek koncentratu krwinek czerwonych, na separatorze komórkowych MCS+, w ilości 64 szt., wyposażonych w: - igłę 16 G, poddaną obróbce zwiększającej poślizg, - pojemnik próbkowy, umożliwiający pobieranie próbek krwi z pierwszej porcji krwi przed donacją o pojemności min. 30 ml, - port typ Luer żeński, umożliwiający podłączenie płynu antykoagulacyjnego CPD, - port typ Luer męski, umożliwiający podłączenie płynu wzbogacającego SAGM, - coupler - przebijak do podłączenia płynu kompensującego objętość krwi krążącej - 0,9 % NaCl, - termin ważności uzyskanych KKCz powinien wynosić 42 dni. Zadanie nr 5 - dostawa płynu wzbogacającego SAGM a 350 ml w plastikowym worku z portem typu Luer żeński i blokadą wypływu, w ilości 64 szt. Zadanie nr 6 - dostawa płynu antykoagulacyjnego CPD 50 a 150 ml w plastikowym worku z portem typu Luer męski i blokadą wypływu, zamawiana ilość płynu - 64 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331416202
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości zł 10 180,00 zł - odpowiednio: dla zadania nr 1 - 6 170,00 zł, dla zadania nr 2 - 870,00 zł, dla zadania nr 3 - 1 040,00 zł, dla zadania nr 4 - 470,00 zł, dla zadania nr 5 - 30,00 zł, dla zadania nr 6 - 1 600,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert określonym w dziale XI SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Wymagania ustawowe: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.załączą certyfikat zgodności CE (WE), 4.załączą deklarację zgodności WE, 5.załączą dokumenty potwierdzające zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych, 6.zabezpieczą ofertę poprzez wniesienie wadium w kwocie i terminie określonym w dziale VIII SIWZ. II. Wymagania Zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.zaoferują wyroby zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ i załączniku A do SIWZ, 2.zaoferują w zadaniach nr 1, 2, 3 co najmniej 18 miesięczny termin ważności oferowanych wyrobów, licząc od dnia dostawy; zaoferują w zadaniu nr 4 co najmniej 36 miesięczny termin ważności oferowanych wyrobów, licząc od dnia dostawy; zaoferują w zadaniach nr 5 i 6 co najmniej 12 miesięczny termin ważności oferowanych wyrobów, licząc od dnia dostawy, 3.zaakceptują 30-dniowy termin płatności, licząc od momentu otrzymania towaru i faktury, 4.zadeklarują stałość cen w okresie trwania umowy, 5.zadeklarują wymagane terminy dostaw, 6.załączą certyfikat serii - w momencie dostawy wyrobów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania ustawowe udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1.oświadczenie zgodne z postanowieniami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.certyfikat zgodności CE (WE), 4.deklarację zgodności WE, 5.dokumenty potwierdzające zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych, 6.potwierdzenie wniesienia wadium. II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania Zamawiającego udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1.oświadczenie, że oferowane wyroby są zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ i załączniku A do SIWZ, 2.oświadczenie o co najmniej 18 miesięcznym terminie ważności oferowanych wyrobów, licząc od dnia dostawy, w przypadku zadań nr 1, 2 i 3; co najmniej 36 miesięcznym terminie ważności oferowanych wyrobów, licząc od dnia dostawy, w zadaniu nr 4; co najmniej 12 miesięcznym terminie ważności oferowanych wyrobów, licząc od dnia dostawy, w zadaniach nr 5 i 6, 3.oświadczenie o dotrzymaniu 30 - dniowego terminu płatności, 4.oświadczenie o stałości cen w okresie trwania umowy, 5.oświadczenie o dotrzymaniu wymaganych terminów dostaw, 6.oświadczenie o zobowiązaniu się do dostarczenia certyfikatu serii w momencie dostawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa zestawów jednorazowego użytku oraz płynów CPD i SAGM ZP/PN-7/16
Dodano: 2016-03-01 - Zakup wyposażenia w ramach projektu: Rozbudowa i modernizacja infrastruktury naukowo - badawczej Politechniki Białostockiej: projekt Nr POPW.01.03.00-20-019/12 Rozbudowa i modernizacja infrastruktury naukowo - badawczej Politechniki Białostockiej, w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013; Osi priorytetowej I Nowoczesna gospodarka; Działania I.3 Wspieranie Innowacji; Umowa nr POPW.01.03.00-20-019/12-00 z dnia 30.10.2012 r. DO-120.362/189/15
Dodano: 2015-10-07 - Dostawa obłożenia pola operacyjnego, zestawów i odzieży jednorazowego użytku. Znak postępowania: DA-ZP-252-51/15
Dodano: 2015-08-07 - Dostawa zestawów do grawitacyjnej separacji krwi
Dodano: 2015-01-20 - Dostawa zestawów, płynów oraz liczników zgrzewów do aferez kolekcyjnych i leczniczych ZP/PN-3/15
Dodano: 2015-01-19 - Dostawa systemów do leczenia zaburzeń statyki narządu rodnego
Dodano: 2014-05-28 - Dostawa zestawów do grawitacyjnej separacji krwi
Dodano: 2014-01-17 - Dzierżawa separatorów osoczowych wraz z dostawą zestawów do pobierania osocza i dostawą pojemników pustych oraz dostawa igieł do zestawów do aferez, dostawa płynu antykoagulacyjnego ACD-A ZP/PN-47/13
Dodano: 2013-10-10 - Przetarg nieograniczony na dostawę wkładów do podawania kontrastu i roztworu soli fizjologicznej do wstrzykiwania automatycznego Medrad Stellant
Dodano: 2013-08-26 - Dostawa zestawów do grawitacyjnej separacji krwi i leków
Dodano: 2013-07-15