Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-276 Białystok, ul. Marii Skłodowskiej - Curie 24A
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7468000 , fax. 085 746 88 80
- Data zamieszczenia: 2014-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku
ul. Marii Skłodowskiej - Curie 24A 24A
15-276 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 7468000, fax. 085 746 88 80
REGON: 00028861000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa systemów do leczenia zaburzeń statyki narządu rodnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: systemów do operacyjnego leczenia nietrzymania moczu, systemów do leczenia wypadania miednicy, systemów do leczenia wypadania miednicy, systemów do zastosowania w krzyżowo-kolcowym mocowaniu pochwy, na okres 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331416202
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk.bialystok.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa zestawów jednorazowego użytku oraz płynów CPD i SAGM ZP/PN-7/16
Dodano: 2016-03-01 - Zakup wyposażenia w ramach projektu: Rozbudowa i modernizacja infrastruktury naukowo - badawczej Politechniki Białostockiej: projekt Nr POPW.01.03.00-20-019/12 Rozbudowa i modernizacja infrastruktury naukowo - badawczej Politechniki Białostockiej, w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013; Osi priorytetowej I Nowoczesna gospodarka; Działania I.3 Wspieranie Innowacji; Umowa nr POPW.01.03.00-20-019/12-00 z dnia 30.10.2012 r. DO-120.362/189/15
Dodano: 2015-10-07 - Dostawa obłożenia pola operacyjnego, zestawów i odzieży jednorazowego użytku. Znak postępowania: DA-ZP-252-51/15
Dodano: 2015-08-07 - Dostawa zestawów do grawitacyjnej separacji krwi
Dodano: 2015-01-20 - Dostawa zestawów, płynów oraz liczników zgrzewów do aferez kolekcyjnych i leczniczych ZP/PN-3/15
Dodano: 2015-01-19 - Dostawa zestawów do grawitacyjnej separacji krwi
Dodano: 2014-01-17 - Dzierżawa separatorów osoczowych wraz z dostawą zestawów do pobierania osocza i dostawą pojemników pustych oraz dostawa igieł do zestawów do aferez, dostawa płynu antykoagulacyjnego ACD-A ZP/PN-47/13
Dodano: 2013-10-10 - Przetarg nieograniczony na dostawę wkładów do podawania kontrastu i roztworu soli fizjologicznej do wstrzykiwania automatycznego Medrad Stellant
Dodano: 2013-08-26 - Dostawa zestawów do grawitacyjnej separacji krwi i leków
Dodano: 2013-07-15 - Dostawa prowadnic biopsyjnych do Kliniki Rozrodczości i Endokrynologii Ginekologicznej przez okres 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy oraz spiral do Zakładu Radiologii w okresie 4 miesięcy licząc od daty podpisania umowy.
Dodano: 2012-10-18