Przetargi.pl
AD II 3421/38/09 Zamówienie na dostawę tablic rejestracyjnych

Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Jagiellońska 33
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4141600 , fax. 018 4141700
  • Data zamieszczenia: 2009-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego
    ul. Jagiellońska 33 33
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 018 4141600, fax. 018 4141700
    REGON: 49189330000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.nowy-sacz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    AD II 3421/38/09 Zamówienie na dostawę tablic rejestracyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych w maksymalnej ilości 27 700 sztuk. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia wielkości zamówienia, liczba tablic 27 700 sztuk jest wielkością orientacyjną i maksymalną. Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby wykonywania zadań własnych Starosty Nowosądeckiego związanych z rejestracją pojazdów - na mocy ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym /j.t. Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908, z późn. zmian./. Dostawa obejmie tablice samochodowe, motocyklowe, motorowerowe, indywidualne, tymczasowe oraz wtórniki tablic. Tablice wykonane będą według wzorów i wymagań określonych przez Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów z dnia 22 lipca 2002 r. /j.t. Dz. U. z 2007r. Nr 186 poz. 1322, z późn. zmian./
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444234005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) spełniają wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Warunki udziału w postępowaniu spełnią Wykonawcy, którzy przedłożą ważną ofertę (zał. nr 1 do siwz) wraz z oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do siwz) i dołączą do oferty dokumenty wskazane w pkt 13 ppkt 3) - 6) specyfikacji
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1) wypełniony formularz oferty, według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do specyfikacji, 2) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1, treść oświadczenia zawarta jest w zał. nr 2 do specyfikacji, 3) oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) oryginał lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - oryginał lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem zezwolenia wojewody na produkcję tablic rejestracyjnych, 5) oryginał lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) oryginał lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w : pkt 3) i 6) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) pkt 5) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych (dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3), 5) i 6) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzane w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.nowy-sacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach