Przetargi.pl
AC/BZP/242-125/2020- MODERNIZACJA LABORATORIÓW NR 54, 101, 118, 124 i 319 W BUDYNKU A-2 POLITECHNIKI WROCŁAWSKIEJ.

Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg

  • Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
  • Data zamieszczenia: 2020-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
    ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
    50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 202 182,32, fax. 713 202 143
    REGON: 55181193009000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.pwr.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    AC/BZP/242-125/2020- MODERNIZACJA LABORATORIÓW NR 54, 101, 118, 124 i 319 W BUDYNKU A-2 POLITECHNIKI WROCŁAWSKIEJ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1.Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja laboratoriów nr 54, 101, 118, 124 i 319 w budynku A-2 Politechniki Wrocławskiej - określona w dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.:„Remont i przebudowa budynku A-2 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Łukasiewicza 2 we Wrocławiu (Zadanie nr 1)„ oraz Wytycznych realizacyjnych dot. wykonania modernizacji laboratoriów nr 54, 101, 118, 124 i 319 w bud. A-2 Politechniki Wrocławskiej, 1.2.Budynek A-2 jest obiektem zabytkowym wpisanym do Rejestru Zabytków pod numerem 673/544/Wm, data wpisu 10/01/1995 r. 1.3.Roboty budowlane oznaczają pełen zakres robót budowlano-montażowych, robót rozbiórkowych, robót demontażowych i montażowych, prac konserwatorskich, dostaw wyposażenia laboratoryjnego oraz usług budowlanych w zakresie określonym wyżej i opisanym w dokumentacji projektowej i Wytycznych realizacyjnych (zał. nr 4 do projektu umowy i objętych decyzją pozwolenia konserwatorskiego - Decyzja Nr 180/2020 z dnia 26.02.2020r.) z wyłączeniem:- zakupu i dostawy mebli i wyposażenia określonego w zał. nr 12 do projektu umowy. 1.4 Zakres robót szczegółowo obejmuje dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 4 do SIWZ, na którą składają się nw. opracowania: -dokumentacja projektowa; -wytyczne realizacyjne; -decyzja udzielająca pozwolenia na wykonanie robót budowlanych; -decyzja udzielająca pozwolenia konserwatorskiego; -obowiązujące warunki techniczne oraz wydane uzgodnienia i normy; Uwaga: Dokumentacja nie zawiera przedmiarów robót; wycenę należy oprzeć na dokumentacji projektowej. 1.5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty jw. zgodnie z dokumentacją projektową, decyzjami udzielającymi pozwolenia na ww. roboty, projektem umowy, wytycznymi realizacyjnymi, SIWZ, zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z innymi obowiązującymi przepisami i normami, jak również zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej i przepisami BHP oraz przekazać je Zamawiającemu. 1.6. Zrealizowanie przedmiotu umowy oznacza wykonanie prac będących przedmiotem niniejszego zamówienia i uzyskanie bezwarunkowego odbioru robót budowlanych przez Zamawiającego lub odbioru warunkowego wraz z protokołem usunięcia wszystkich wad i usterek.Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 1.7. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane;45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach;45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych;45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne;45442100-8 Roboty malarskie,45111100-1Roboty rozbiórkowe i demontażowe;45453100-8 Roboty renowacyjne;45262520-2 Roboty murowe 45410000-4 Roboty tynkarskie;45421152-4 Systemowe ściany, zabudowy i obudowy z płyt GK; 45442100-8 Roboty malarskie; 45331100-7 Instalacja centralnego ogrzewania; 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne; 45331000-6 Instalacja wentylacji mechanicznej; 45314300-4 Instalowanie infrastruktury okablowania;45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45421153-1 Instalowanie zabudowanych mebli; 39180000-7 Meble laboratoryjne; 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe pozostałe 1.8.Prace będą wykonywane na czynnym obiekcie. Wykonawca powinien prowadzić wszelkie prace głośne poza godzinami pracy pracowników administracyjnych 7:30 do 15:30 w dni robocze Wykonawca zobowiązany jest do ograniczenia pylenia a także do cyklicznego sprzątania również poza wydzielonymi strefami prowadzenia robót, tak, by umożliwić korzystanie z obiektu w niezbędnym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest do skoordynowania robót w sposób umożliwiający zapewnienie stałego dostępu na teren Uczelni.Jednocześnie Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy celem ograniczenia zanieczyszczenia obiektu oraz do prowadzenia robót w sposób uniemożliwiający wejście na teren wykonywania robót osób trzecich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości 25 000,00 PLN. ( dwadzieścia pięć tysięcy złotych )
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.ZAWARTOŚĆ OFERTY Oferta musi się składać z: a.oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt 1 SIWZ; b.Formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ c.(jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. X pkt 1 ppkt 4 SIWZ); d.(jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. X pkt 4 SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach