Przetargi.pl
ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 89-400 Sępólno Krajeńskie, ul. Tadeusza Kościuszki 11
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 388 13 50 , fax. 0-52 388 53 67
  • Data zamieszczenia: 2015-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Tadeusza Kościuszki 11 11
    89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 388 13 50, fax. 0-52 388 53 67
    REGON: 09251269400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pup.sepolno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 24 osób bezrobotnych dwie grupy po 12 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sępólnie Krajeńskim w zakresie ABC przedsiębiorczości Wspólny Słownik zamówień CPV 805000009 Usługi szkoleniowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Program szkolenia musi być zgodny z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej Dz. U. z 2014 r., poz. 667 załącznik nr 10 do SIWZ. Program szkolenia zakres i jakość powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez MPiPS. Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników projektu wiedzy i umiejętności niezbędnych do założenia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Program szkolenia musi obejmować między innymi poniższą tematykę Prawne i ekonomiczne aspekty prowadzenia działalności gospodarczej. Prawo pracy. Zasady tworzenia i opracowywania biznesplanu. Zasady tworzenia i opracowywania wniosku o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej. Zajęcia warsztatowe obejmujące opracowanie wstępnej wersji wniosku o przyznanie jednorazowych środków na działalność gospodarczą, który będzie musiał być zaopiniowany przez trenera prowadzącego warsztaty. Opinia musi być sporządzona w sposób czytelny ręcznie lub w postaci wydruku komputerowego podpisana przez trenera prowadzącego warsztaty. Ww. wniosek stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji załącznik nr 13. Jednostka sporządza rejestr wniosków i opinii dla każdej grupy szkoleniowej, który z kserokopiami opinii po szkoleniu przekazuje PUP w Sępólnie Krajeńskim. Szkolenie przeznaczone jest dla 24 osób bezrobotnych uczestników projektu, którzy zostaną podzieleni na 2 grupy szkoleniowe po 12 osób. Zajęcia muszą być realizowane w tym samym czasie w dwóch grupach. Każda grupa zrealizuje szkolenie w ciągu 5 dni. Zajęcia muszą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku po osiem godzin dziennie w godzinach pomiędzy 7.00 a 17.00 tj. 40 godzin dla każdej grupy godzina zegarowa zajęć teoretycznych liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut 1 godzina zegarowa zajęć praktycznych równa się 60 minutom bez przerwy. Planowany termin wykonania zamówienia 23 27 marzec 2015 r. Miejsce szkolenia miasto Sępólno Krajeńskie. Warunkiem ukończenia przedmiotowego szkolenia przez uczestnika jest udział w co najmniej 80% godzin dydaktycznych i przedłożenie wstępnej wersji wniosku jednostce szkoleniowej trenerowi w celu wydania opinii. Szkolenie finansowane będzie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samo zatrudnienia, w ramach Projektu pn. Przedsiębiorczość szansą na rozwój regionu kujawsko pomorskiego. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany będzie do informowania osób o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską, oznaczenia logiem UE, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, EFS, informacją o współfinansowaniu projektu ze środków EFS, a także logiem i nazwą projektu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki materiałów szkoleniowych, wszelkich dokumentów sporządzanych w ramach realizacji zamówienia m.in. zaświadczenia o ukończeniu szkolenia oraz miejsca realizacji szkolenia, dodatkowo materiały mogą być oznaczone herbem Województwa Kujawsko Pomorskiego i logo Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skierowania mniejszej liczby osób z przyczyn niezależnych przez Zamawiającego. Termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec zmianie w zależności od terminu rozstrzygnięcia postępowania wyboru Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo, że w przypadku nie przyznania środków finansowych na przedmiotowe szkolenie, szkolenie to może nie być zrealizowane. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia oraz do niezwłocznego po rozpoczęciu szkolenia przedstawienia Zamawiającemu polisy NNW następstw nieszczęśliwych wypadków potwierdzającej obowiązkowe ubezpieczenie słuchaczy. Koszt ubezpieczenia Wykonawca wyszczególni w preliminarzu kosztów. Każdemu uczestnikowi szkolenia podczas zajęć warsztatowych przeprowadzanych w grupach, Wykonawca udostępni oddzielne działające stanowisko komputerowe komputer stacjonarny i lub przenośny wyposażone w niezbędne i legalne oprogramowanie w polskiej wersji językowej umożliwiające opracowanie elektronicznej wersji wniosku, a także jego wydrukowanie. Stanowiska muszą mieć możliwość korzystania z drukarki. Dla każdej z grup minimum jedną sprawną drukarkę łącznie minimum dwie laserową lub atramentową z zapasem papieru i materiałów eksploatacyjnych toner lub tusz pozwalającym na wydrukowanie jednostronnie minimum 500 stron formatu A4 każda. W przypadku awarii jakiegokolwiek sprzętu technicznego, który będzie wykorzystywany w trakcie szkolenia, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zastąpić sprzęt niesprawny sprzętem sprawnym, tak aby przedmiotowe szkolenie odbywało się bez zakłóceń, na warunkach określonych w niniejszej siwz, ofercie oraz zawartej umowie. Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni uczestnikom odpowiednie materiały szkoleniowe zawierające minimum: materiały dydaktyczne związane z zakresem tematycznym szkolenia np. skrypt z zajęć w wersji papierowej i elektronicznej zapisane na nośniku danych pendrive o pojemności minimum 4GB, materiały piśmiennicze w postaci: teczka, zeszyt A4 w kratkę 96 kartek, długopis, zakreślacz. Materiały należy przekazać uczestnikom szkolenia w pierwszym dniu szkolenia za pokwitowaniem odbioru. Potwierdzenie ich odbioru Wykonawca przekaże Zleceniodawcy wraz z dokumentacją szkolenia. Poza tym jeden komplet materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia odpowiednich pomieszczeń do prowadzenia zajęć zgodnie z wymogami polskiego prawa sale muszą być odpowiednio oświetlone, nagłośnione, muszą spełniać wymogi bhp, p. poż. oraz posiadać nielimitowany, bezpłatny dostęp do sprawnego zaplecza sanitarnego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia bezpłatne zaplecze socjalne, na które składać się będzie: herbata, kawa, śmietanka, cukier, woda mineralna oraz słodki poczęstunek. Wskazane zaplecze musi być dostępne dla kursantów każdego dnia szkolenia. Wykonawca wyda każdemu szkolącemu zaświadczenie o ukończeniu szkolenia; zaświadczenie musi być zgodne z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy Dz. U. z 2014 r., poz. 667 i musi zawierać numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. Jeżeli przepisy odrębne stanowią, że konieczne jest wystawienie innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i nabycie kwalifikacji Wykonawca zobowiązany jest wystawić dwa lub więcej dokumentów. Kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w ciągu 5 dni od zakończenia szkolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie Wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup.sepolno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach