Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 87-300 Brodnica, ul. Żwirki i Wigury 3
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 49-849-03 , fax. 056 49-849-03
- Data zamieszczenia: 2014-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Żwirki i Wigury 3 3
87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 49-849-03, fax. 056 49-849-03
REGON: 87123989600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-brodnica.bip.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ABC Przedsiębiorczości - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie dla Powiatowego Urzędu Pracy w Brodnicy w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2014r. usługi szkolenia w zakresie :ABC przedsiębiorczości. Usługa należy do kategorii 80500000-9 /wg kodów Wspólnego Słownika Zamówień/ - usługi szkoleniowe. Przewidywana liczba uczestników szkolenia około 80 osób. Ofertę na realizację niniejszego zamówienia należy złożyć na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Cel szkolenia Celem szkolenia jest wyposażenie osób skierowanych na szkolenie, tj. osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brodnicy, w wiedzę teoretyczną i praktyczną niezbędną do samodzielnego prowadzenia działalności gospodarczej w warunkach konkurencji rynkowej. Program szkolenia Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z wymogami § 75 ust. 4 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy/Dz. U. z 2010r. nr 177, poz. 1193 ze zm./ i uwzględniać co najmniej: 1) Aspekty prawne prowadzenia działalności gospodarczej, w tym: - Formy organizacyjne działalności gospodarczej - Rejestracja firmy krok po kroku - Tworzenie wizerunku przedsiębiorstwa 2) Aspekty ekonomiczne prowadzenia działalności gospodarczej w tym: - Podatki w działalności gospodarczej - Wybór formy opodatkowania - Obowiązki i obciążenia dla osoby prowadzącej działalność gospodarczą z tytułu ubezpieczeń społecznych - Obowiązki ewidencyjne w Urzędzie Skarbowym - Ewidencja finansowo-księgowa - zajęcia praktyczne 3) Prawo pracy, w tym: - Prawa i obowiązki pracodawcy - Kodeks pracy - Akta osobowe 4) Zasady tworzenia i opracowywanie wniosku o dotację, w tym: - Struktura biznesplanu - Analiza elementów biznesplanu - Procedura sporządzania biznesplanu - Sporządzenie biznesplanu dotyczącego planowanego przedsięwzięcia przez każdego z uczestników szkolenia 5) Zakładam własną firmę - zajęcia warsztatowe dotyczące opracowania wstępnej wersji wniosku: - Wypełnienie dokumentów zgłoszeniowych - Wypełnienie dokumentów przez platformę CEIDG /Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej/ - zajęcia praktyczne. Sposób organizacji szkolenia 1. Szkolenie winno odbywać się w formie kursu obejmującego nie mniej niż 40 godzin zegarowych /1 godzina zegarowa to 45 minut zajęć edukacyjnych/. 2. Czas trwania kursu nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych. 3. Szkolenie odbywać się będzie w grupach, po minimum 10 osób w każdej. 4.Szkolenia będą realizowane cyklicznie, we wskazanych terminach, zależnie od potrzeb Zamawiającego. Każdorazowo Zamawiający uzgadniać będzie z Wykonawcą liczbę uczestników szkolenia dla poszczególnych grup. Miejsce realizacji szkolenia: Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie. Wykonawca będzie zobowiązany do: 1. Przeprowadzenia szkolenia, będącego przedmiotem niniejszego zamówienia, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 2. Systematycznej oceny postępów w nauce uczestników szkolenia i indywidualizacji kształcenia w przypadku trudności w procesie nauczania. 3. Przekazania Zamawiającemu i uczestnikom szkolenia, najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia, szczegółowego harmonogramu zajęć, zawierającego: godziny szkolenia na każdy dzień, tematy zajęć, nazwisko i imię wykładowcy. 4. Zapewnienia każdemu uczestnikowi szkolenia niezbędnych materiałów szkoleniowych i dydaktycznych adekwatnych do treści szkolenia. Materiały szkoleniowe powinny być przekazane każdemu uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem i będą stanowiły, po zakończeniu szkolenia, własność uczestnika szkolenia. Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa na realizację przedmiotowego zamówienia zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu nieodpłatnie w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy jeden komplet materiałów szkoleniowych. 5. Zapewnienia uczestnikom szkolenia cateringu /gorąca kawa i herbata, ciastka/. 6. Przyjęcia i zaopiniowania, sporządzonego przez każdego uczestnika szkolenia, wniosku o przyznanie dotacji na podjęcie własnej działalności gospodarczej. 7. Sporządzenia rejestru wniosków wraz z opiniami, o których mowa w pkt.6. 8. Prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia, w tym m.in.: a) dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego: tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, przypadających na każdy dzień szkolenia z podpisami przeprowadzającego zajęcia oraz listę obecności zawierającą: imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia oraz liczbę godzin zajęć dydaktycznych, w których uczestniczył w każdym dniu szkolenia; b) rejestru wydanych zaświadczeń, potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zawierającego: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia; c) protokołu i karty ocen z egzaminu końcowego. 9. Bieżącego informowania na piśmie, o każdym przypadku absencji uczestnika kursu, przerwania szkolenia lub nie przystąpienia do egzaminu końcowego. 10. Usprawiedliwienia nieobecności na kursie jego uczestnika w przypadku: a) choroby, pobytu w stacjonarnym zakładzie opieki zdrowotnej, konieczności osobistego sprawo?wania opieki nad członkiem rodziny po przedstawieniu zaświadczenia lekarskiego na druku ZUS ZLA; b) szczególnie uzasadnionym (jak np. zgon członka rodziny) po załączeniu odpowiedniej dokumentacji, na podstawie której dokonano usprawiedliwienia tej nieobecności. 11. Ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem /w trakcie szkolenia/ oraz w drodze do i z miejsca szkolenia osoby skierowanej, która: a) nie posiada prawa do stypendium szkoleniowego b) posiada status bezrobotnego i podejmie w czasie odbywania szkolenia zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą - od dnia zatrudnienia, podjęcia innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarczej do dnia zakończenia szkolenia. 12. Sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wypadku przez własny zespół powypadkowy, gdy osoba skierowana na szkolenie, ulegnie wypadkowi. 13. Przekazania dokumentacji powypadkowej do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. 14. Niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o zdarzeniu, o którym mowa w pkt. 12 i przekazania kserokopii dokumentacji powypadkowej. 15. Wydania każdemu uczestnikowi szkolenia, w ostatnim dniu zajęć, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia: - zgodnie ze wzorem określonym w § 18 ust. 2 rozporządzenia MEN z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych /Dz. U. z 2012r. poz. 186 z późn.zm./ oraz dodatkowo zaświadczenia - zgodnie z art. 75 ust. 3 rozporządzenia MPiPS z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy/(Dz.U. z 2010r. nr 177, poz. 1193 z późn. zm./. Obowiązek określony w pkt. 15 Zamawiający uzna za spełniony również w przypadku wydania zaświadczenia wg. wzoru MEN wraz z suplementem zawierającym elementy dodatkowe wymienione w art. 75 ust. 3 rozporządzenia w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy. Termin zakończenia zajęć szkoleniowych jest również terminem wydania zaświadczeń/zaświadczenia z suplementem. Warunkiem ukończenia szkolenia, będzie udział uczestnika szkolenia w co najmniej 80% godzin dydaktycznych i przedłożenie jednostce szkoleniowej/trenerowi, wstępnej wersji wniosku o przyznanie dotacji na podjęcie własnej działalności gospodarczej, w celu wydania opinii. 16. Przeprowadzenia wśród uczestników szkolenia, w dniu jego zakończenia, ankiety ewaluacyjnej oceniającej szkolenie. 17. Przekazania Zamawiającemu w terminie do 7 dni po zakończeniu każdej edycji szkolenia: a) kserokopii dokumentacji dotyczącej przebiegu szkolenia, o której mowa w pkt 8, b) kserokopii zaświadczeń, o których mowa w pkt. 15, c) kserokopii ankiety, o której mowa w pkt 16, d) oryginałów wniosków wraz z opiniami, o których mowa w pkt 6, e) rejestru wniosków wraz z opiniami, o którym mowa w pkt 7, f) oryginału faktury wraz ze specyfikacją wydatków składających się na jej kwotę. Kserokopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem i opatrzeć podpisem Wykonawcy. 18. W przypadku szkoleń współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. Bądź aktywny na rynku pracy, Poddziałanie 6.1.3 PO KL -oznakowania logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem Europejski Fundusz Społeczny: - miejsc realizacji szkolenia, - materiałów szkoleniowych, - zaświadczeń o ukończeniu szkolenia wydawanych jego uczestnikom. Sposób finansowania szkolenia Szkolenie będzie finansowane z Funduszu Pracy oraz współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. W związku z powyższym, Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia odrębnych faktur za osoby przeszkolone w ramach każdego ze źródeł finansowania, według list przekazanych przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: dostosowanie programu szkolenia odpowiednio do identyfikowanego na rynku pracy zapotrzebowania na kwalifikacje
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-brodnica.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie szkolenia komputerowego z zakresu zaawansowanej pracy z użyciem danych pochodzących z lotniczego skanowania laserowego dla grupy studentów Wydziału Nauk o Ziemi Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu w ramach projektu: Geokompetencje - człowiek, środowisko, gospodarka, rozwój
Dodano: 2016-06-28 - Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń GIS (Systemy Informacji Geograficznej) dla grupy studentów Wydziału Nauk o Ziemi UMK w Toruniu w ramach projektu: Geokompetencje - człowiek, środowisko, gospodarka, rozwój.
Dodano: 2016-06-24 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych: Profesjonalny sprzedawca - obsługa kas fiskalnych, terminali płatniczych, obsługa komputera i fakturowanie, Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym, Kurs obsługi żurawia przenośnego HDS z uprawnieniami UDT kat. IIŻ
Dodano: 2016-05-30 - Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych Operator obrabiarek skrawających oraz Operator maszyn i urządzeń do przetwórstwa tworzyw sztucznych w ramach projektu Branża narzędziowo-przetwórcza poszukuje młodych pracowników Nr sprawy TARR/SZKOLENIE/MŁODZIWPRACY/2016
Dodano: 2016-05-24 - Usługi szkoleniowe oraz związane z nimi usługi hotelarsko-gastronomiczne wraz z udostępnieniem sali wykładowej dla uczestników szkolenia organizowanego dla pracowników publicznych służb zatrudnienia przez Wydział Polityki Społecznej Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego
Dodano: 2016-05-18 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych: Część I - szkolenie Montażysta rusztowań, Część II - szkolenie Pracownik gastronomii, Część III - szkolenie Operator maszyn budowlanych.
Dodano: 2016-05-06 - Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli czynnych zawodowo z terenu województwa kujawsko-pomorskiego w ramach XVII edycji wojewódzkich zadań edukacyjnych w 2016 r
Dodano: 2016-04-22 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych:Część I - szkolenie Florystyka i bukieciarstwo, Część II - szkolenie Doradca finansowy, Część III - szkolenie Barman - kelner, Część IV - szkolenie Pracownik kancelaryjno - biurowy.
Dodano: 2016-04-15 - Szkolenie dla 6 osób bezrobotnych w zakresie: Profesjonalne sprzątanie
Dodano: 2015-12-11 - Szkolenie dla 6 osób bezrobotnych w zakresie: Szwaczka
Dodano: 2015-09-18