Przetargi.pl
ABC przedsiębiorczości

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 89-400 Sępólno Krajeńskie, ul. Tadeusza Kościuszki 11
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 388 13 50 , fax. 0-52 388 53 67
  • Data zamieszczenia: 2013-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Tadeusza Kościuszki 11 11
    89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 388 13 50, fax. 0-52 388 53 67
    REGON: 09251269400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pup.sepolno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ABC przedsiębiorczości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa - organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 50 osób bezrobotnych w zakresie ABC przedsiębiorczości a) Przewidywany termin wykonania zamówienia: marzec - maj 2013 r. - 2 lub 3 grupy czerwiec - październik 2013 r. - 2 lub 3 grupy. b) Szkolenie trwać musi 40 godzin zegarowych. c) Przeciętna liczba godzin w tygodniu nie może być mniejsza niż 25 godzin zegarowych na osobę (godzina zegarowa zajęć teoretycznych liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut; 1 godzina zegarowa zajęć praktycznych równa się 60 minutom bez przerwy). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników projektu wiedzy i umiejętności niezbędnych do założenia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Program szkolenia musi obejmować poniższą tematykę: - Prawne i ekonomiczne aspekty prowadzenia działalności gospodarczej. - Prawo pracy. - Zasady tworzenia i opracowywania biznesplanu. - Zasady tworzenia i opracowywania wniosku o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej. - Zajęcia warsztatowe obejmujące opracowanie wstępnej wersji wniosku o przyznanie jednorazowych środków na działalność gospodarczą, który będzie musiał być zaopiniowany przez trenera prowadzącego warsztaty. Wniosek stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji (załącznik nr 13). b) Jednostka sporządza rejestr wniosków (dla każdej grupy szkoleniowej), do którego dołącza wypełnione na szkoleniu wnioski oraz opinie, które po szkoleniu przekazuje PUP w Sępólnie Krajeńskim. c) Program szkolenia (zakres i jakość) powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez MPiPS. d) Szkolenie przeznaczone jest dla 50 osób bezrobotnych - uczestników projektu. Uczestnicy zostaną podzieleni na 5 grup szkoleniowych - po 10 osób. Każda grupa zrealizuje szkolenie w ciągu 5 dni. Ustalenie terminu realizacji dla każdej grupy uzależnione jest od wyników naboru. Szkolenie trwać musi 40 godzin zegarowych dla każdej z grup. e) Zamawiający zastrzega możliwość skierowania mniejszej liczby osób z przyczyn niezależnych przez Zamawiającego. f) Warunkiem ukończenia przedmiotowego szkolenia przez uczestnika jest udział w co najmniej 80% godzin dydaktycznych i przedłożenie wstępnej wersji wniosku jednostce szkoleniowej trenerowi w celu wydania opinii. g) Szkolenie finansowane będzie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samo zatrudnienia, w ramach Projektu pn. Przedsiębiorczość szansą na rozwój regionu kujawsko-pomorskiego. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany będzie do: - informowania osób o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską, - oznaczenia logiem UE, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, EFS, informacją o współfinansowaniu projektu ze środków EFS, a także logiem i nazwą projektu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki materiałów szkoleniowych, wszelkich dokumentów sporządzanych w ramach realizacji zamówienia (m.in. zaświadczenia o ukończeniu szkolenia) oraz miejsca realizacji szkolenia. h) Zajęcia muszą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 16.00 (z wyłączeniem świąt). i) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia odpowiednich pomieszczeń do prowadzenia zajęć zgodnie z wymogami polskiego prawa (sale muszą być odpowiednio oświetlone, nagłośnione, muszą spełniać wymogi bhp, p. poż. oraz posiadać zaplecze sanitarne). j) Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni uczestnikom odpowiednie materiały szkoleniowe, tj. długopis, co najmniej 60 kartkowy zeszyt lub notatnik, materiały dydaktyczne niezbędne do utrwalenia wiadomości, które po zakończeniu realizacji szkolenia przejdą na ich własność, teczkę lub segregator na otrzymywane materiały. Materiały należy rozdać uczestnikom szkolenia w pierwszym dniu szkolenia lub na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć, a potwierdzenie ich odbioru Wykonawca przekaże Zleceniodawcy wraz z dokumentacją szkolenia. k) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia bezpłatne zaplecze socjalne, na które składać się będzie: gorąca herbata, gorąca kawa, śmietanka, cukier, woda mineralna oraz słodki poczęstunek w postaci drobnych ciastek. Wskazane zaplecze musi być dostępne dla kursantów każdego dnia szkolenia. l) Podczas zajęć każdy uczestnik powinien mieć zapewnione samodzielne stanowisko. m) Wszystkie zajęcia muszą być prowadzone z trenerem. n) Sposób prowadzenia zajęć powinien uwzględnić zróżnicowany poziom uczestników. o) Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny pedagogiczny nad przebiegiem zajęć służący podnoszeniu jego jakości. p) Po zakończeniu szkolenia uczestnicy muszą uzyskać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z obowiązującymi przepisami. Po ukończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć kopię zaświadczeń w ciągu 5 dni od dnia zakończenia szkolenia. q) Termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec zmianie w zależności od terminu rozstrzygnięcia postępowania - wyboru Wykonawcy. 3. Miejsce szkolenia: Miasto Sępólno Krajeńskie. 4. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, którym nie przysługuje stypendium oraz którym przysługuje stypendium, o którym mowa w art. 41 ust. 3b ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, czyli uczestników szkolenia, którzy trakcie szkolenia podejmą zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą - koszt warunkowy. W chwili obecnej nie można określić liczby tych osób, które będą podlegały temu ubezpieczeniu. Dlatego w przypadku braku konieczności tego ubezpieczenia lub objęcia nim mniejszej liczby osób Wykonawca obniży w fakturze cenę za całość szkolenia do faktycznie poniesionych kosztów, zgodnie z warunkami umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup.sepolno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach