Przetargi.pl
„ Zakup wraz z dostawą niezbędnych materiałów pokrycia dachowego na potrzeby realizacji inwestycji: „Przebudowa budynku pawilonu sportowego w Węży” oraz „Przebudowa remizy strażackiej w Starej Jamce” - postępowanie 5/WMH/2017”

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 48-317 Korfantów, ul. Powstańców Śląskich
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4343859 , fax. 77 4343860
  • Data zamieszczenia: 2017-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    ul. Powstańców Śląskich 8
    48-317 Korfantów, woj. opolskie
    tel. 77 4343859, fax. 77 4343860
    REGON: 001008179
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ Zakup wraz z dostawą niezbędnych materiałów pokrycia dachowego na potrzeby realizacji inwestycji: „Przebudowa budynku pawilonu sportowego w Węży” oraz „Przebudowa remizy strażackiej w Starej Jamce” - postępowanie 5/WMH/2017”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje zakup wraz z dostawą niezbędnych materiałów pokrycia dachowego na potrzeby realizacji inwestycji: „Przebudowa budynku pawilonu sportowego w Węży” oraz „Przebudowa remizy strażackiej w Starej Jamce”. 2. Planowana ilość materiałów pokrycia dachowego stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wynosi orientacyjnie: folia paroszczelna grubość 0,2mm 400 m2;wełna mineralna do docieplenia stropodachów grubość 200 mm (współczynnik przewodzenia ciepła 0,039 W/ mK) 290 m2; folia/ membrama wysokoparoprzepuszczalna gramatura ≥ 180(g/m2) 400 m2; taśma do łączenia membram 400 mb;blacha powlekana trapezowa T 35 grubość 0,7 mm w kolorze RAL: - powierzchnia pokrycia – dł. 12 m x szer. 6,60 m - powierzchnia pokrycia - dł. 10,15 m x szer. 24,4 m wkręty samowiercące do montażu blachy trapezowej do łat w kolorze RAL 8017 2.500 szt.typu farmer;system rynnowy stalowy fi 150 kolor RAL 8017: -rynny 32 mb. - złączki – wg normy zużycia szt. - denka/ zakończenia lewe/prawe 2 kpl. - lej spustowy 3 szt. - haki montażowe nakrokwiowe 62 szt. rura spustowa do proponowanego systemu rynnowego: - rury 3,5mb 3 szt. - kolana 6 szt. - wylewka 3 szt. - obejmy rury z kotwą do muru > 25 cm 12 szt. folia/ membrama wysokoparoprzepuszczalana gramatura ≥ 130 (g/m 2) 250 m2 taśma do łączenia membram 250 mb; dachówka KARPIÓWKA do pokrycia powierzchni 190 m 2 metodą w „łuskę” w kolorze naturalnej czerwieni gąsiory dachowe do proponowanej dachówki 54 mb gąsior początkowy lub zamknięcie gąsiora 12 szt.; trójnik gąsiora 3 szt. wyłaz dachowy o wymiarach 78 x 1001 szt.; ława kominowa kompletna do proponowanej dachówki 1 kpl. System rynnowy stalowy fi 120 – 130 mm w kolorze RAL 8017:- rynny 54 mb - narożnik wewnętrzny 2 szt. - narożnik zewnętrzny 2 szt. - lej spustowy 4 szt. - haki montażowe nakrokwiowe 100 szt. rura spustowa do proponowanego systemu rynnowego fi 80 – 100 mm: - rury 4 m 4 szt. - wylewki 4 szt. - kolana 8 szt. - obejmy montażowe z kotwa do muru > 25 cm 12 szt. blacha płaska powlekana w kolorze dachówki grubość 0,5 – 0,55mm 25 m2 Uwaga: W opisie przedmiotu zamówienia w pozycji 5,11,12 podano powierzchnię do pokrycia. W celu podania prawidłowych ilości należy obliczyć i wycenić w/w przedmiot zamówienia wg norm zużycia materiałów. Kąty trójnika gąsiora wskazanego w pozycji 14 przedmiotu zamówienia zostaną podane po wykonaniu więźby dachowej 3. Przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty potwierdzające właściwości użytkowe umożliwiające prawidłowo wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, określonych w art. 5 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo budowlane oraz w szczegółowych specyfikacjach technicznych wyroby te winny być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie. 4. Dostarczone wyroby i materiały muszą posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i informacji o ich istnieniu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17 listopada 2016 r. w sprawie sposobu deklarowania właściwości użytkowych wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym oraz powinny odpowiadać wymaganiom stawianym przez Ustawę z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych. 5. Zakup materiałów będzie odbywał się bezgotówkowo. 6. Płatność za zakupione materiały pokrycia dachowego oraz wyroby dokonana będzie przelewem na podstawie prawidłowej faktury Vat, wystawionej za dostawę w terminie do 30 dni od daty dostarczenia dla Zamawiającego faktury. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu w/w materiałów i wyrobów w ilościach odbiegających od podanych wielkości, przy zastosowaniu prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Pzp tj. zwiększenie w okresie realizacji umowy ilości każdego rodzaju zamówionego materiału i wyrobu o nie więcej niż 20 % w zależności od faktycznych potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego w realizacji przedmiotowego zadania. 8. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie umożliwiać Zamawiającemu zakup dodatkowych ilości materiałów i wyrobów na takich samych zasadach, jak objęte zamówieniem podstawowym wg cen jednostkowych wskazanych w złożonej ofercie. 9. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, co najmniej 2 osobę wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie skutkowało zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osoby przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osoby. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. Powyższy wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44111000-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach