Przetargi.pl
Zakup urządzeń do mycia i dezynfekcji naczyń i narzędzi medycznych W ramach projektu „SZPITAL BARLINEK-ZAKUP I INSTALACJA URZĄDZEŃ OGRANICZAJĄCYCH RYZYKO ZAWODOWE”

Szpital Barlinek Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 74-320 Barlinek, ul. Szpitalna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 957 462 502 , fax. 957 462 502
  • Data zamieszczenia: 2019-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Barlinek Sp. z o.o.
    ul. Szpitalna 10
    74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 957 462 502, fax. 957 462 502
    REGON: 30455600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpitalbarlinek.pomorzezachodnie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spólka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup urządzeń do mycia i dezynfekcji naczyń i narzędzi medycznych W ramach projektu „SZPITAL BARLINEK-ZAKUP I INSTALACJA URZĄDZEŃ OGRANICZAJĄCYCH RYZYKO ZAWODOWE”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zakup urządzeń do mycia i dezynfekcji naczyń i narzędzi medycznych W ramach projektu „SZPITAL BARLINEK-ZAKUP I INSTALACJA URZĄDZEŃ OGRANICZAJĄCYCH RYZYKO ZAWODOWE” Określenie przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń do mycia i dezynfekcji naczyń i narzędzi medycznych. Zamówienie dotyczy: Zadanie nr 1- Zakup Myjni - dezynfektora do kaczek i basenów o wysokości: 1.800 mm; Szerokość: 600 mm; Głębokość: 600 mm- 1 SZTUKA Zadanie nr 2 - Zakup Myjni - dezynfektora do kaczek i basenów o wysokości: 1.650 mm; Szerokość: 550 mm; Głębokość: 500 mm- 5 SZTUK Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części stanowi załącznik nr 1 i 2 do SIWZ. Zamawiający, jeżeli termin gwarancji nie jest wskazany w opisie przedmiotu zamówienia wymaga gwarancji o długości nie krótszej niż 24 miesiące od daty przyjęcia przez Zamawiającego dostawy. Przedmiot zamówienia obejmuje m. innymi następujące wymagania dotyczące montażu i serwisu: 1) Czas reakcji/ rozpoczęcia naprawy w dniach roboczych: serwisu nie dłużej jak do 48 godz. od otrzymania informacji o awarii. 2) Możliwość zgłoszeń usterek w języku polskim 24 h/dobę. 3) Czas na usunięcie awarii max.72 godziny. 4) Minimalna liczba przestoju przedłużająca termin gwarancji – 5 dni roboczych 5) Bezpłatne przeglądy, naprawy w okresie gwarancji (części, dojazd, czas pracy serwisu) 6) Szkolenie personelu użytkownika nie później jednak, niż w terminie 3 dni od daty podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego. sprzętu dla całego personelu oddziału, w zakresie obsługi oferowanego sprzętu u Zamawiającego. 7) Zakup materiałów eksploatacyjnych. 8) Wykonawca zobowiązany jest przy dostawie sprzętu/urządzenia dostarczyć Zamawiającemu : instrukcję obsługi w języku polskim, kartę gwarancyjną itp 9) Dostępność części zastępczych i materiałów eksploatacyjnych przez okres min. 10 lat od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego po uruchomieniu. 1. Wspólnotowy słownik zamówień CPV: 33191000-5 – różne urządzenia i produkty medyczne 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które wykonawca może złożyć ofertę. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Zaoferowane i dostarczone urządzenie ma być fabrycznie nowe, zgodne z opisem przedmiotu zamówienia o jakości i w stanie umożliwiającym używanie go zgodnie z przeznaczeniem. Stwierdzenie braku odpowiedniej jakości dostarczonego urządzenia nieobjętych gwarancją producenta (np. uszkodzenia, wady materiałowe itp.) będzie podstawą do żądania wymiany dostarczonego towaru. 5. Zaoferowane urządzenie ma spełniać podane opisy i umożliwiać realizację celów do których zostało przeznaczone. Ze względu na specyficzny charakter sprzętu oczekuje się dostawy o podanych parametrach, nazwie, typie lub producencie. Zawsze dopuszczalne jest zaoferowanie urządzenia o parametrach równoważnych, które pozwolą na osiągnięcie podobnych celów i efektów. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów w celu udowodnienia, że oferowane urządzenie pozwoli na osiągnięcie podobnych celów i efektów jak założone w opisie przedmiotu zamówienia. Udowodnienie, że oferowane urządzenie pozwoli na osiągnięcie podobnych celów i efektów jak założone w opisie przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy. 6. Zaoferowane urzadzenie ma spełniać wszelkie wymogi bezpieczeństwa. Musi posiadać odpowiednie certyfikaty, atesty bezpieczeństwa lub certyfikaty zgodności z normami, które należy przekazać wraz z dostawą zamawiającemu. 7. Dostawy mają być odpowiednio oznaczone i zabezpieczone przed uszkodzeniami. 8. Wykonawca zobowiązany jest do powiadamiania zamawiającego z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem o szczegółowym terminie dostawy. 9. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać od zamawiającego protokolarne potwierdzenie dokonania dostawy. Potwierdzenie winno zawierać co najmniej szczegółowy zakres dostarczonych towarów, termin dostawy oraz zamawiającego co do przyjęcia lub odmowy przyjęcia dostawy. W przypadku odmowy przyjęcia dostawy przez zamawiającego musi on podać w tym dokumencie uzasadnienie swojej decyzji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33191000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; 2) wykaz podwykonawców (Załącznik nr 6 do SIWZ) – jeżeli ma zastosowanie; 3) pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie – przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 4) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy pzp (wzór - załącznik nr 5 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach