14 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 60-811 Poznań, Bukowska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 261 57 48 02 , fax. 261 57 72 04
- Data zamieszczenia: 2018-04-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Bukowska 34
60-811 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 261 57 48 02, fax. 261 57 72 04
REGON: 30206765400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: 14wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
,,ZAKUP ODZIEŻY OCHRONNEJ I ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA PRACOWNIKÓW RON” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników RON, ratowników medycznych 14 WOG i jednostek będących na zaopatrzeniu. Szczegółowy wykaz asortymentowo – ilościowy oraz wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 2a i 2b - formularzu cenowym. Zamawiający dzieli zamówienie na części oraz dopuszcza składanie ofert częściowych. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. Liczba zadań 2. Zadanie nr 1 Odzież ochronna i środki ochrony indywidualnej dla pracowników RON. Zadanie nr 2 Odzież ochronna i środki ochrony indywidualnej dla pracowników RON – kucharze i ratownictwo medyczne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35113400-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 – 4 300,00 zł. Zadanie nr 2 – 2 200,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać: 1) Wypełniony formularz oferty - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 2 a i 2b do SIWZ w zależności od numeru zadania, 3) Stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 5) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załączniki nr 3 do SIWZ), 6) Potwierdzenie wniesienia wadium (zalecane). 4. Wykonawca przed podpisaniem umowy o wykonanie zamówienia przedłoży Zamawiającemu do przetestowania wyszczególnione przedmioty z kodem kreskowym: Zadanie nr 1 – Kurtka ocieplana męska – Kurtka ocieplana damska – Ubranie robocze – Ubranie robocze ocieplane – Koszula robocza flanelowa – Kamizelka ocieplana męska – Kamizelka ocieplana damska – Ręcznik frotte – Trzewiki robocze Zadanie nr 2 – Ubranie ratownika medycznego – Płaszcz płócienny biały biały-damski/męski – Ubranie kucharza męskie – Ubranie kucharza męskie /wyjściowe/ – Ubranie kucharza damskie – Ubranie kucharza damskie /wyjściowe/ – Zapaska kucharska – Pantofle profilaktyczne męskie Próbki te nie podlegają zwrotowi, zapłata za nie nastąpi wraz z dostawą towaru. Nie dostarczenie powyżej wymienionych przedmiotów oraz tabeli rozmiarowej w terminie wyznaczonym na zawarcie umowy traktowane będzie jako uchylanie się od zawarcia umowy. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Wykonawca (lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – wg załącznika nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BHP
Dodano: 2024-06-27 - SUKCESYWNA DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ NA POTRZEBY URBIS SP Z O.O.
Dodano: 2024-01-23 - DOSTAWA ARTYKUŁOW BHP II
Dodano: 2023-11-17 - ZAKUP ODZIEŻY OCHRONNEJ I ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA PRACOWNIKÓW RON
Dodano: 2023-08-03 - Kombinezon ochronny jednorazowy.
Dodano: 2022-03-28 - Zakup kombinezonów barierowych, masek FFP3 oraz masek chirurgicznych
Dodano: 2022-03-14 - Zakup środków ochrony osobistej
Dodano: 2022-02-17 - Zakup kombinezonów barierowych
Dodano: 2022-02-04 - Zakup wraz z dostawą środków ochrony osobistej
Dodano: 2022-01-18 - Zakup kombinezonów barierowych
Dodano: 2021-12-29