Sąd Rejonowy w Zamościu ogłasza przetarg
- Adres: 22-400 Zamość, Prymasa Stefana Wyszyńskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 84 6316 572, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2018-03-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Zamościu
Prymasa Stefana Wyszyńskiego 11
22-400 Zamość, woj. lubelskie
tel. 84 6316 572, , fax. -
REGON: 000323134 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.sr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd powszechny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„ Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych – fabrycznie nowych i nieregenerowanych – do drukarek i kserokopiarek dla Sądu Rejonowego w Zamościu” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „ Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych – fabrycznie nowych i nieregenerowanych – do drukarek i kserokopiarek dla Sądu Rejonowego w Zamościu”. Szczególowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30000000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione w pieniądzu, przed upływem terminu składania ofert. Wadium należy wpłacić przelewem na konto w Banku Gospodarstwa Krajowego O/Lublin Nr 46 1130 1017 0021 1002 6490 0004 – do dnia 21 marca 2018 r., do godz. 10.00. Wniesione wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Zamawiający zwraca wadium z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia Szpitalnego Oddziału Ratunkowego SPZOZ w Lubartowie
Dodano: 2023-12-17 - Dostawa wyposażenia Szpitalnego Oddziału Ratunkowego SPZOZ w Lubartowie
Dodano: 2023-11-06 - Zakup sprzętu i materiałów biurowych na rzecz 41.Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.
Dodano: 2020-07-20 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2019-11-26 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2019-11-25 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu „Poprawa jakości kształcenia w "Mechaniku" oraz utworzenie nowoczesnej oferty edukacyjnej”
Dodano: 2018-10-18 - Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla IUNG – PIB w Puławach
Dodano: 2018-04-19 - „ Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych – fabrycznie nowych i nieregenerowanych – do drukarek i kserokopiarek dla Sądu Rejonowego w Zamościu”
Dodano: 2018-02-02 - DOSTAWA PAPIERU DO WYDRUKÓW
Dodano: 2018-01-03 - Dostawa artykułów biurowych i sprzętu biurowego dla jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.
Dodano: 2017-10-31