Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA DO URZĘDU GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO PROWADZENIA ZAJĘĆ W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. „WSPARCIE PROCESU KSZTAŁTOWANIA KOMPETENCJI KLUCZOWYCH U UCZNIÓW POPRZEZ WDROŻENIE KREATYWNYCH I INNOWACYJNYCH FORM I METOD NAUCZANIA W SZKOŁACH GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI”

Gmina Pruszcz Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 83000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00 , fax. 0-58 682 27 14
  • Data zamieszczenia: 2017-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pruszcz Gdański
    ul. Wojska Polskiego 30
    83000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00, fax. 0-58 682 27 14
    REGON: 53713100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA DO URZĘDU GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO PROWADZENIA ZAJĘĆ W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. „WSPARCIE PROCESU KSZTAŁTOWANIA KOMPETENCJI KLUCZOWYCH U UCZNIÓW POPRZEZ WDROŻENIE KREATYWNYCH I INNOWACYJNYCH FORM I METOD NAUCZANIA W SZKOŁACH GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć w ramach realizacji projektu pn. „Wsparcie procesu kształtowania kompetencji kluczowych u uczniów poprzez wdrożenie kreatywnych i innowacyjnych form i metod nauczania w szkołach Gminy Pruszcz Gdański” z podziałem na następujące zadania: Zadanie nr I - Zakup pomocy do nauki j. angielskiego Zadanie nr II - Zakup pomocy do zajęć terapeutycznych 2. Zamówienie będzie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 3.2. Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5a,5b do SIWZ). 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie artykuły o parametrach nie gorszych niż posiadają produkty wymienione w tym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 5a,5b do SIWZ). Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. 5. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe wykonanie wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3) Dostawa pomocy dydaktycznych odbędzie się transportem własnym Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego w terminie wskazanym w ofercie w godzinach pracy urzędu. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego z wyszczególnieniem zapotrzebowania konkretnych szkół. Podpisany przez obie strony protokół zdawczo – odbiorczy będzie stanowił podstawę do wypłaty wynagrodzenia. Zamawiający wymaga, aby dostawa przedmiotu zamówienia – materiały dydaktyczne były podzielone wg zapotrzebowania poszczególnych szkół i czytelnie oznakowane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach