Gmina Panki ogłasza przetarg
- Adres: 42-140 Panki, Tysiąclecia
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 343 179 035 , fax. 343 179 062
- Data zamieszczenia: 2020-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Panki
Tysiąclecia 5
42-140 Panki, woj. śląskie
tel. 343 179 035, fax. 343 179 062
REGON: 15139835600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.panki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektrycznej dla obiektów użyteczności publicznej Gminy Panki i pozostałych jednostek organizacyjnych oraz oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Panki - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej dla obiektów użyteczności publicznej Gminy Panki i pozostałych jednostek organizacyjnych oraz oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Panki wymienionych w Załączniku Nr 5 do SIWZ – Wzór umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie. Wielkość poboru energii szacuje się na 454,7 MWh dla 74 punktów poboru, o łącznej mocy umownej 511 kW, określonych w Załączniku Nr 5 do SIWZ. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną przyjęte zostało do obliczenia szacunkowej wartości zamówienia, co może odbiegać od faktycznego wykorzystania energii i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy. Prognozowane zużycie energii ma charakter orientacyjny, bowiem nie można z góry ustalić, która zostanie dostarczona Zamawiającemu i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Zamawiający podaje minimalny poziom zamówienia w wysokości 363,7 MWh, który zostanie zrealizowany. w toku realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia łącznej ilości zakupionej energii elektrycznej, w zakresie do 454,7 MWh. Zaistnienie okoliczności, o której mowa powyżej, spowoduje odpowiednie zwiększenie wynagrodzenia należnego wykonawcy z tytułu umowy. Zwiększenie ilości zakupionej energii i tym samym wynagrodzenia wykonawcy może nastąpić wyłącznie z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej do 454,7 kWh. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od dodania nowych punktów poboru lub zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zamawiający ma możliwość skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy, tj. do 31.12.2021 r. Obecnie umowa sprzedaży energii elektrycznej obowiązuje do 31.12.2020 r. Zamawiający nie zawierał umów promocyjnych i lojalnościowych. Sprzedawcą energii elektrycznej dla PPE jest Beskidzka Energetyka Sp. z o.o. ul. Warszawska 5, 43-300 Bielsko-Biała. Dla wszystkich 74 punktów poboru energii wymienionych w załącznikach nr 1 i nr 2 do SIWZ będzie to kolejna zmiana sprzedawcy. Zamawiający udostępni Wykonawcy w wersji elektronicznej Excel – będące w jego posiadaniu – dane dotyczące odbiorców i punktów poboru oraz dokumenty niezbędne dla wykonawcy w trakcie procedury zmiany sprzedawcy energii. Operatorem Systemu Dystrybucyjnego dla wszystkich PPE jest Tauron Dystrybucja S.A. PPE posiadają umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zawarte na czas nieoznaczony. Zamawiający dopuszcza korespondencyjne zawarcie umowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie zostaje podzielone na 2 części, według poniższego zestawienia: CZĘŚĆ 1. zakup energii elektrycznej dla obiektów użyteczności publicznej Gminy Panki i pozostałych jednostek organizacyjnych Podstawowe informacje: Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energią elektryczną - 31 Całkowita moc umowna [kW] - 407 Grupa taryfowa wg OSD - wg wykazu w załączniku nr 1 do SIWZ Informacja o OSD dostarczającym energię elektryczną do obiektów - TAURON Dystrybucja S.A. Szacunkowe roczne zużycie w okresie obowiązywania umowy [MWh] : minimalne 105,4 MWh, maksymalne 131,8 MWh Informacja o zmianach ceny w okresie trwania umowy - Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy CZĘŚĆ 2. zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Panki Podstawowe informacje: Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energią elektryczną - 43 Całkowita moc umowna [kW] 107 Grupa taryfowa wg OSD Wg wykazu w załączniku nr 2 do SIWZ Informacja o OSD dostarczającym energię elektryczną do obiektów - TAURON Dystrybucja S.A. Szacunkowe roczne zużycie w okresie obowiązywania umowy [MWh] minimalne 258,3 MWh, maksymalne 322,9 MWh Informacja o zmianach ceny w okresie trwania umowy - Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi wzór umowy wraz z jej załącznikami ( Załącznik Nr 1 – Część I, Załącznik Nr 2 – Część II ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj., posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OŚWIETLENIA PRZESTRZENI PUBLICZNEJ I OBIEKTÓW GMINY POCZESNA I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W ROKU 2025
Dodano: 2024-06-21 - Dostawa energii elektrycznej dla SP ZOZ MSWiA w Katowicach im. sierż Grzegorza Załogi zlokalizowanego przy ul Głowackiego 10
Dodano: 2024-05-13 - Dostawa oraz świadczenie usług przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej do Biur Powiatowych Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Pyskowicach, Raciborzu, Pszczynie oraz Jastrzębiu Zdroju.
Dodano: 2024-03-15 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OBIEKTÓW NADLEŚNICTWA RUDY RACIBORSKIE NA LATA 2024-2025
Dodano: 2024-02-28 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia przestrzeni publicznej Miasta i Gminy Olsztyn i jednostek organizacyjnych Miasta i Gminy Olsztyn na rok 2024
Dodano: 2023-11-26 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OŚWIETLENIA PRZESTRZENI PUBLICZNEJ I OBIEKTÓW GMINY JANÓW W ROKU 2024
Dodano: 2023-11-13 - „Zakup energii elektrycznej dla oświetlenia ulicznego i obiektów gminnych na okres od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.”
Dodano: 2023-09-01 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Ustroń
Dodano: 2023-07-18 - Dostawy energii elektrycznej na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz – Górnośląskiego Instytutu Technologicznego: Centrum Spawalnictwa
Dodano: 2023-05-30 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" w Lublińcu
Dodano: 2023-03-16