Głogowski Szpital Powiatowy Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 67-200 Głogów, ul. Kościuszki
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 768 373 216 , fax. 768 373 377
- Data zamieszczenia: 2020-02-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Głogowski Szpital Powiatowy Sp. z o.o.
ul. Kościuszki 15
67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
tel. 768 373 216, fax. 768 373 377
REGON: 30878400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.glogow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych oraz socjalnych wraz ze sprzętem AGD na potrzeby Centrum Diagnostyki Obrazowej Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż fabrycznie nowych: mebli biurowych oraz socjalnych wraz ze sprzętem AGD, zwanych dalej również „asortymentem”. 2. Miejsce dostawy i montażu: Głogowski Szpital Powiatowy sp. z o.o.,ul. Kościuszki 15, 67-200 Głogów (pierwsze piętro w budynku głównym szpitala – Centrum Diagnostyki Obrazowej) 3. Zaoferowany asortyment musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany po 1 stycznia 2020 r 4. Meble biurowe muszą być systemowe, seryjnie produkowane Pod pojęciem systemowe Zamawiający rozumie meble, które można łączyć ze sobą w różnych konfiguracjach oraz pozwalające w przyszłości na rozbudowę. 5. W celu potwierdzenia wymagań w odniesieniu do oferowanego asortymentu, Wykonawca dołączy do oferty materiały informacyjne: katalogi, foldery, ulotki, opisy itp. 6. W celu potwierdzenia spełnienia podanych wymogów należy przedstawić minimum jedną, osobną kartę katalogową (formatu minimum A4), na której będzie przedstawiony proponowany asortyment. Karta katalogowa musi zawierać nazwę asortymentu, nazwę producenta asortymentu, zdjęcie proponowanego asortymentu (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły - optymalnie rozmiar zdjęcia A5), wymiary oraz szczegóły techniczne asortymentu pozwalające zweryfikować czy proponowany asortyment spełnia wymagania Zamawiającego. 7. Zamawiający nie dopuszcza kopiowania zdjęć ogolnie dostępnych - wymaga się przedstawienia zdjęć faktycznie oferowanego asortymentu w celu weryfikacji czy spełnia on wymagania Zamawiającego. 8. W przypadku wskazania w szczegółowym opisie zamówienia (w załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ) jakichkolwiek norm /certyfikatów /atestów /klas /standardów Wykonawca wykaże, że oferowany asortyment spełnia wymagania Wykonawcy w tym zakresie. 9. Zamówienie jest podzielne i składa się z 2 zadań przy czym ofertę składać można na poszczególne zadania zwane Pakietami: Pakiet nr 1 obejmuje sprzedaż dostawę i montaż mebli biurowych; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku 1 do SIWZ. Pakiet nr 2 obejmuje sprzedaż, dostawę i montaż mebli socjalnych szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił szczegółowych warunków. Wykonawca spełni warunek poprzez złożenie oświadczenia własnego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa transportem wykonawcy lub na jego koszt środków czystościowych dla Spółki Uzdrowisko Szczawno - Jedlin S.A. z podziałem na zadania
Dodano: 2023-12-20 - .Zakup ( wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego) pierwszego wyposażenia hali sportowej w LO nr XIII oraz zakup wyposażenia hali szermierczej SP nr 85- II POWTÓRKA
Dodano: 2023-10-23 - Dostawa transportem wykonawcy lub na jego koszt środków czystościowych dla Spółki Uzdrowisko Szczawno - Jedlin S.A. z podziałem na zadania
Dodano: 2023-10-06 - Dostawa wyposażenia do mieszkań gminnych na potrzeby Repatriantów
Dodano: 2023-09-06 - Dostawa wraz z montażem mebli w budynku Urzędu Gminy w ramach zadania pn. „Przebudowa obiektów użyteczności publicznej”
Dodano: 2023-06-15 - Zakup ( wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego) pierwszego wyposażenia hali sportowej w LO nr XIII oraz zakup wyposażenia hali szermierczej SP nr 85- POWTÓRKA
Dodano: 2023-04-27 - Dostawa sprzętu gospodarczego
Dodano: 2023-04-25 - 15/AGD/DCZP/2023/P Sukcesywna dostawę wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem wykonawcy - sprzętu AGD dla „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.
Dodano: 2023-04-13 - Dostawa gotowych mebli biurowych: część I Dostawa mebli część II Dostawa foteli i krzeseł
Dodano: 2021-05-12 - Dostawa sprzętu gospodarczego:
Dodano: 2021-02-26