Przetargi.pl
"Zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Drezdenko"

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-530 Drezdenko, ul. Pierwszej Brygady
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 620 766 , fax. 957 620 893
  • Data zamieszczenia: 2020-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o.
    ul. Pierwszej Brygady
    66-530 Drezdenko, woj. lubuskie
    tel. 957 620 766, fax. 957 620 893
    REGON: 21001912600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgkimdrezdenko.pl/index.php/przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Drezdenko"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Drezdenko. Zagospodarowanie odpadów ma zapewnić osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubuskiego. 1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonywanie usług: 1.2.1. Mechaniczno-biologiczne przetwarzanie zmieszanych odpadów komunalnych oraz wydzielenie ze zmieszanych odpadów komunalnych frakcji nadających się w całości lub w części do odzysku, 1.2.2. Przetwarzanie selektywnie zebranych odpadów zielonych i innych bioodpadów zgodnie z art. 35 ust. 6 ustawy 14 grudnia 2012 r. o odpadach, 1.2.3. Prowadzenia mechaniczno-biologicznego procesu przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych (zgodnie z art. 35 ust. 6 ustawy 14 grudnia 2012 r. o odpadach), 1.2.4. Składowania odpadów po procesie mechaniczno-biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych, 1.2.5. Zagospodarowanie odpadów opakowaniowych z przeznaczeniem do odzysku. 1.3. Ilość oraz rodzaje odpadów: 1.3.1. 20 03 01 - Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - ilość: 594,00 Mg, 1.3.2. 15 01 01 - Opakowania z papieru i tektury - ilość: 40,00 Mg, 1.3.3. 15 01 02- Opakowania z tworzyw sztucznych- ilość: 60,00 Mg, 1.3.4. 15 01 07 - Opakowania ze szkła - ilość: 20,00 Mg, 1.3.5. 20 01 08 - Odpady kuchenne ulegające biodegradacji - ilość: 20,00 Mg, 1.3.6. 20 02 01- Odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji i odpady zielone - ilość: 20,00 Mg, 1.3.7. 20 02 03 - Inne odpady nieulegające biodegradacji - ilość: 238,00 Mg, 1.4. Podana ilość odpadów stanowi wartość orientacyjną, która w trakcie realizacji zamówienia może ulec zmianie do +/-15% podanej ilości odpadów w tabeli pkt 1.3. Wykonawca z tytułu powyższej zmiany ilości odpadów nie będzie rościł żadnych praw w stosunku do Zamawiającego. 1.5. Odpady będą dostarczone do Wykonawcy przez Zamawiającego lub Podmiot wyłonionego w odrębnym postępowaniu. 1.6. Odpady będą ważone na certyfikowanej wadze Wykonawcy. 1.7. Ilość odpadów ma być każdorazowo wpisywana i potwierdzana w dokumentach Zamawiającego (Podmiotu wyłonionego w odrębnym postępowaniu) (kwicie wagowym, karcie drogowej lub innym dokumencie) do każdego pojazdu. 1.8. Po zakończeniu każdego miesiąca Wykonawca przekazuje Zamawiającemu drogą elektroniczną zestawienie wagowe przyjętych odpadów, a w terminach określonych prawem informacje o sposobie ich zagospodarowania. 1.9. Dojazd do miejsca odbioru i teren rozładunku odpadów powinien być utwardzony tak, aby pojazdy Zamawiającego (innego podmiotu wyłonionego w odrębnym postępowaniu) miały możliwość rozładunku niezależnie od warunków atmosferycznych. 1.10. Miejsce rozładunku powinno być należycie zabezpieczone przed dostępem osób postronnych. 1.11. W przypadku wystąpienia awarii lub innej przyczyny uniemożliwiającej przyjmowanie odpadów Wykonawca wskaże instalację alternatywną spełniającą wymogi wynikające z przedmiotu niniejszego postępowania. 1.12. Wykonawca zabezpieczy odbiór odpadów w dni robocze w godzinach od 7.00 do 17.00. W szczególnych przypadkach odpady mogą być przyjmowane w innych dniach i godzinach, co wymaga wcześniejszego uzgodnienia pomiędzy stronami. 1.13. W zakresie ewidencji i rozliczania odpadów: 1.13.1. Każda faktycznie dostarczona przez Zamawiającego (inny Podmiot wyłoniony w odrębnym postępowaniu) ilość odpadów będzie ewidencjonowana przez Wykonawcę. Ewidencja będzie zawierać: ilość odpadu, nr rejestracyjny pojazdu dostarczającego odpad, określony kod odpadu oraz datę dostarczenia odpadów. 1.13.2. Potwierdzeniem przyjęcia odpadów będzie karta odpadów podpisana przez uprawnionego pracownika Wykonawcy. 1.13.3. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie wymagane sprawozdania określone obowiązującymi przepisami w sprawie zagospodarowania odpadów, w terminach wskazanych w tychże przepisach. 1.14. W zakresie postępowania z odpadami: 1.14.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, wskazanych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami frakcji odpadów komunalnych (Dz.U.2016. 2167 z zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz.U.2017.2412 z zm.), 1.14.2. Zagospodarowanie odpadów będzie realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, ustawy z dnia 13 września 1996 roku, o utrzymaniu czystości w gminach, ustawy o ochronie środowiska oraz przepisami wykonawczymi. 1.15. W przypadku przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych i innych bioodpadów Wykonawca powinien posiadać status instalacji komunalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach dla: instalacji do mechaniczno-biologicznego przetwarzania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych i wydzielanie z niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych frakcji nadających się w całości lub w części do odzysku i instalacji do składowania odpadów powstających w procesie mechaniczno-biologicznego przetwarzania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych. 1.16. Przetwarzanie odpadów zbieranych w sposób selektywny w tym odpadów opakowaniowych nie może być realizowane poza instalacjami i urządzeniami (art. 30 pkt 1 ustawy o odpadach). Dopuszcza się odzysk poza instalacjami lub urządzeniami zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami prawa (ustawa o odpadach). Uwaga: Wykonawca posiadający instalację terenem Rzeczpospolitej Polskiej powinien przedstawić zezwolenie równoważne decyzji na zagospodarowanie (przetwarzanie) wystawiane w kraju, w którym ta instalacja się znajduje. Decyzję zezwalającą na międzynarodowe przemieszczanie odpadów Wykonawca będzie zobowiązany uzyskać po podpisaniu umowy. 1.17. Warunki rozliczania zadania: 1.17.1. Dopuszcza się możliwość częściowego fakturowania, podstawą będą karty przekazania odpadów, 1.17.2. Fakturowanie za dostarczone do zagospodarowania odpady będzie się odbywało za każdy miesiąc kalendarzowy po jego zakończeniu. 1.17.3. Faktura powinna zawierać ilość i rodzaj odpadu oraz cenę jednostkową jego zagospodarowania. Podstawą do wystawienia faktury za wykonane prace będzie uprzednie rozliczenie ilości odebranych odpadów na podstawie kart ich przekazania. 1.17.4. Prawidłowo wystawione faktury VAT płatne będą przelewem, termin płatności wynosi 14 dni, licząc od dnia otrzymania faktury Vat. 1.17.5. Wykonawca zapewni zagospodarowanie wszystkich odpadów komunalnych objętych zakresem zamówienia wytworzonych w okresie jego realizacji. 1.18. Wymagania odnośnie zatrudnienia na umowę o pracę: 1.18.1. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących prace fizyczne związane z sortowaniem odpadów, obsługujący urządzenia instalacji przetwarzania odpadów oraz pracownicy umysłowi uczestniczący w realizacji niniejszego zamówienia (obsługa biura),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zagospodarowania odpadów (w ramach niniejszego punktu należy dołączyć pozwolenie zintegrowane lub/i sektorowe na prowadzenie działalności w zakresie zagospodarowanie odpadów, tj. składowanie, przetwarzanie w instalacji na podstawie ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r.), b) aktualną informację o statusie instalacji komunalnej, dla instalacji: • instalacji do mechaniczno-biologicznego przetwarzania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych i wydzielanie z niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych frakcji nadających się w całości lub w części do odzysku i • instalacji do składowania odpadów powstających w procesie mechaniczno-biologicznego przetwarzania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych jako instalacje komunalne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa taka określać ma między innymi sposób reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie oraz zakres i rodzaj odpowiedzialności poszczególnych Wykonawców za wykonanie zamówienia. 7.2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 7.2.1. Wykonawca oraz Wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o złożonych ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ (w przypadku składania oferty przez Wykonawców na zasadach określonych przepisem art. 23 ustawy Pzp - składających ofertę wspólnie - wyżej wymienione oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę oddzielnie) - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 7.2.3. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7.2.4. W przypadku, gdy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego złożono tylko jedną ofertę, niezłożenie przez Wykonawcę oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej nie wywołuje dla Wykonawcy ujemnych skutków prawnych. 7.3. Kompletna oferta musi zawierać: 7.3.1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz oferty – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 7.3.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w Rozdziale 4 SIWZ – Załącznik nr 3 do SIWZ, 7.3.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 7.3.4. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonych w ofercie dokumentów – pełnomocnictwo, 7.3.5. Wydruku z portalu mapa.targeo.pl z naniesionymi adresami lokalizacji (instalacji Wykonawcy i Zamawiającego) i wyliczoną trasą. 7.4. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych Wykonawców lub Wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym Wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt 4.1., 5.1. 7.5. W przypadku złożenia przez wykonawcę dokumentu, oświadczenia na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, z którego będą wynikać kwoty wyrażone w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia, w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP. Jeżeli dniem publikacji ogłoszenia będzie sobota lub dzień wolny od pracy, wówczas jako kurs przeliczeniowy waluty Zamawiający przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego z pierwszego dnia roboczego po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP. 7.6. Oświadczenia, o których mowa w niniejszym postępowaniu dotyczące Wykonawcy składane są w oryginale, natomiast dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo, składane jest w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub osobę udzielającą pełnomocnictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach