Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 64200 Wolsztyn, ul. Wschowska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 68 347 73 00, 347 73 63 , fax. 683 842 590
- Data zamieszczenia: 2017-08-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Wschowska 3
64200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie
tel. 68 347 73 00, 347 73 63, fax. 683 842 590
REGON: 97077342600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozwolsztyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zadanie I: dostawa kontenerów do sterylizacji wraz z wózkami do kontenerów na Oddziały: Chirurgiczny Ogólny z Pododdziałem Urazowo- Ortopedycznym oraz Blok operacyjny, zadanie II: dostawa kontenerów do sterylizacji na Oddział Położniczo-Ginekologiczny dla SPZOZ w Wolsztynie; - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
-Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 niezależne części/ zadania/pakiety. Każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. Zamawiający wymaga jednak, aby składając ofertę Wykonawca uwzględnił wszystkie pozycje asortymentowe w poszczególnych pakietach. Nie dopuszcza się możliwości pominięcia pozycji w pakiecie. -Przedmiot zamówienia w zakresie zadanie I, tj. dostawy kontenerów do sterylizacji wraz z wózkami do kontenerów na Oddziały: Chirurgiczny Ogólny z Pododdziałem Urazowo- Ortopedycznym oraz Blok operacyjny jest objęty Wnioskiem o dofinansowanie z projektu pn. ,,Poprawa jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych poprzez wyposażenie w nowoczesny sprzęt medyczny SPZOZ w Wolsztynie”, który realizowany będzie w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, dla Osi priorytetowej 9 ,,Infrastruktura dla Kapitału Ludzkiego” - Działanie 9.1 Inwestycje w Infrastrukturę Zdrowotną i Społeczną, Poddziałanie 9.1.1. Infrastruktura Ochrony Zdrowia oraz wsparcie Zamawiającego przy aplikowaniu o środki unijne w ramach WRPO 2014-2020. -Zamawiający na podstawie art. 93. 1a ustawy Pzp, zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie I części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. -Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2, tj. pakietach 1-2 do SIWZ. Tak określony przedmiot zamówienia zwany dalej będzie przedmiotem zamówienia, przedmiotem umowy lub kontenerami. -Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) Zamawiający na dostarczony przedmiot zamówienia wymaga minimum 24 miesięcy okresu gwarancji liczonych od daty podpisania protokołu przekazania przedmiotu zamówienia do użytkowania. c) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia, który został zakwalifikowany jako wyrób medyczny spełniał narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą z dnia 20.maja, 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.), d) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przedmiot zamówienia był zgodny z wymogami opisanymi przez Zamawiającego. -Warunki realizacji zamówienia: a) Dostawa przedmiotu zamówienia wraz ze szkoleniem - w terminie do maksymalnie 6 tygodni od daty podpisania umowy. b) Dostawy realizowane będą na koszt i ryzyko Wykonawcy. c) Miejscem dostawy i szkolenia w zakresie przedmiotu zamówienia są Oddziały szpitalne, tj.: Chirurgia Ogólna z Pododdziałem Urazowo-Ortopedycznym, Blok operacyjny oraz Oddział Położniczo-Ginekologiczny, mieszczące się przy ul. Wschowskiej 3 w Wolsztynie. -Warunki płatności • Zamawiający wymaga, aby wynagrodzenie wykonawcy płatne było w 5 równych miesięcznych ratach. • Podstawą wystawienia faktury za I ratę będzie zrealizowana dostawa potwierdzona protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez uprawnione strony bez zastrzeżeń wraz z wypełnieniem przez wykonawcę obowiązków, o których mowa w § 4 ust. 1 umowy. • Faktury za pozostałe raty zostaną wystawione nie wcześniej niż po upływie 30 dni od daty wystawienia faktury za miesiąc poprzedzający. • Zamawiający dokona przelewu na konto Wykonawcy- podane na fakturze. • Termin płatności każdej z rat - przelew w terminie do 60 dni od dnia wystawienia faktury Zamawiającemu. • Pozostałe warunki płatności zostały uregulowane wzorze umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33191000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) Wypełniony odpowiednio załączniki nr 2 (parametry techniczne), c) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - na formularzu oferty d) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 1, 2, 3, 4. e) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów (niewiążący wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). f) oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryteriach oceny ofert - na formularzu oferty. g) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. h) w przypadku powoływania się na rozwiązania równoważne dokumenty potwierdzające równoważność
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa 108 sztuk mobilnych stacji wolnostojących z 4 bezdotykowymi automatycznymi dozownikami na płyn do dezynfekcji rąk oraz 17 sztuk zamgławiaczy do dezynfekcji/ dekontominacji pomieszczeń
Dodano: 2021-03-24 - Dostawa urządzeń sterylizujących, dezynfekcyjnych i higienicznych niezbędnych do zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania COVID-19
Dodano: 2020-12-03 - Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz urządzeń sterylizujących, dezynfekcyjnych i higienicznych niezbędnych do zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania COVID-19
Dodano: 2020-11-20 - Dostawa aparatury szpitalnej
Dodano: 2020-11-03 - Dostawa dezynfektorów sprzętu szpitalnego dla oddziałów Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.
Dodano: 2020-10-29 - Dostawa myjni dwustanowiskowej do endoskopu.
Dodano: 2020-09-30 - Dostawy materiałów do sterylizacji
Dodano: 2020-09-15 - Dostawa wyposażenia sterylizatornii wraz z niezbędnym montażem, uruchomieniem i szkoleniem pracowników
Dodano: 2020-07-15 - MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DLA CENTRALNEJ STERYLIZACJI
Dodano: 2020-01-28 - Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych dla sterylizacji plazmowej.
Dodano: 2019-12-16