Przetargi.pl
: Wymiana zużytej technicznie stolarki okiennej na stolarkę z PCV lub drewnianą w budynkach i lokalach stanowiących własność m.st. Warszawy, będących w administracji ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy. Oznaczenie sprawy: DNZP/3411/34/13

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 03-719 Warszawa, ul. Jagiellońska 23
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 818 67 41 , fax. 22 818 67 41
  • Data zamieszczenia: 2013-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy
    ul. Jagiellońska 23 23
    03-719 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 818 67 41, fax. 22 818 67 41
    REGON: 01151334300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn-praga-pn.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    : Wymiana zużytej technicznie stolarki okiennej na stolarkę z PCV lub drewnianą w budynkach i lokalach stanowiących własność m.st. Warszawy, będących w administracji ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy. Oznaczenie sprawy: DNZP/3411/34/13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę wg wskazań Zamawiającego: -zużytej technicznie stolarki okiennej na stolarkę z PCV wraz z parapetami zewnętrznymi w ilości 138 szt. o powierzchni ok. 350,36 m2 w lokalach mieszkalnych i użytkowych (w tym w ilości 3 szt. o powierzchni ok. 5,75 m2 drzwi wejściowe do lokali) wraz z wymianą parapetów wewnętrznych (w przypadku wystąpienia takiej konieczności) przy zakładanej powierzchni łącznie ok. 37,29 m2 ; - zużytej technicznie stolarki okiennej na stolarkę drewnianą jednoramową wraz z parapetami zewnętrznym w ilości 43 szt. o powierzchni ok. 105,45 m2, w lokalach mieszkalnych (Zaświadczenia o przyjęciu zgłoszenia robót budowlanych) wraz z wymianą parapetów wewnętrznych (w przypadku wystąpienia takiej konieczności) przy zakładanej powierzchni łącznie ok. 39,22 m2 ; - zużytej technicznie stolarki okiennej na stolarkę drewnianą (okna skrzynkowe) wraz z parapetami zewnętrznym w ilości 17 szt. o powierzchni ok. 39,31 m2, w lokalach mieszkalnych zgodnie z załączoną dokumentacją wraz z wymianą parapetów wewnętrznych (w przypadku wystąpienia takiej konieczności) przy zakładanej powierzchni łącznie ok. 1,75 m2 w budynku przy ul. Stalowej 34, wpisanym do rejestru zabytków; -zużytej technicznie stolarki okiennej na stolarkę drewnianą jednoramową, zespoloną wraz z parapetami zewnętrznymi w ilości 37 szt. o powierzchni ok. 82,85 m2, w lokalach mieszkalnych zgodnie z załączoną dokumentacją dla budynków przy ul. Małej 4, Małej 5, Małej 7, Wileńskiej 13, Wileńskiej 19 i Ząbkowskiej 12 wpisanych do rejestru zabytków wraz z wymianą parapetów wewnętrznych (w przypadku wystąpienia takiej konieczności) przy zakładanej powierzchni łącznie ok. 7,95 m2 . Szczegółowy zakres robót oraz sposób realizacji został określony w załącznikach stanowiących integralną część siwz tj. opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 8 do siwz; projekcie umowy wraz z załącznikami - Załącznik Nr 9 do siwz; specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 10 do siwz oraz w dokumentacji dla okien przewidzianych do wymiany tj. zaświadczenia o przyjęciu zgłoszenia robót budowlanych wraz z rysunkami, decyzje, projekty budowlane - Załącznik Nr 12 do siwz oraz wykazach adresowych budynków-lokali w których przewidziane są okna do wymiany Załącznik Nr 11 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: w kwocie 8 500,00 zł słownie: osiem tysięcy pięćset złotych. Szczegółowe informacje dotyczące wadium, zawarte są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy w Banku Citibank Handlowy ul. Senatorska 16 numer: 67 103015080000000550872048.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgn-praga-pn.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach