Przetargi.pl
Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: „Wyrównywanie szans – boiska dla wszystkich” budowa boisk rekreacyjnych w miejscowościach: Barcikowo, Głotowo, Smolajny, Urbanowo – Gmina Dobre Miasto

Gmina Dobre Miasto ogłasza przetarg

  • Adres: 11040 Dobre Miasto, ul. Warszawska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 153 939 , fax. 896 161 443
  • Data zamieszczenia: 2018-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobre Miasto
    ul. Warszawska 14
    11040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 153 939, fax. 896 161 443
    REGON: 51074365700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dobremiasto.com.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: „Wyrównywanie szans – boiska dla wszystkich” budowa boisk rekreacyjnych w miejscowościach: Barcikowo, Głotowo, Smolajny, Urbanowo – Gmina Dobre Miasto
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: „Wyrównywanie szans – boiska dla wszystkich” budowa boisk rekreacyjnych w miejscowościach: Barcikowo, Głotowo, Smolajny, Urbanowo – Gmina Dobre Miasto. 2. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach o nr geod.: • Sołectwo Barcikowo dz. nr 188/1 obr. Barcikowo, • Sołectwo Głotowo dz. nr 159/3 obr. Głotowo, • Sołectwo Smolajny dz. nr 287/3 obr. Smolajny, • Sołectwo Urbanowo dz. nr 4/56 obr. Piotraszewo, gmina Dobre Miasto. 3. Zmiana sposobu zagospodarowania terenu w miejscowościach Barcikowo, Głotowo i Smolajny wymaga ustalenia w drodze decyzji, lokalizacji inwestycji celu publicznego (załącznik nr 10, 11 i 12 do SIWZ), natomiast lokalizacja boiska w miejscowości Urbanowo wymaga opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, który jest w trakcie realizacji. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania inwestycyjnego, w następujących etapach: 1) Etap I – opracowanie dokumentacji projektowej, w tym: a) pozyskanie aktualnych map do celów projektowych, b) sporządzenie planu zagospodarowania terenu w skali mapy do celów projektowych i przedłożenie go Zamawiającemu w formie papierowej (3 egz.) oraz w formie elektronicznej (płyta CD/DVD), c) wykonanie badań geologicznych (minimum 4 otwory na boisko), uzyskanie uzgodnień, opinii i pozwoleń, wynikających z przepisów prawa lub z żądania właściwego organu administracji, d) sporządzenie dokumentacji projektowej wraz z wnioskiem o pozwolenie na budowę lub dokumentacji właściwej do zgłoszenia robót budowlanych wraz z wnioskiem dla każdego z w/w przedsięwzięć odrębnie, zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.), w ww. zakresie, e) wykonanie dokumentacji budowlano – wykonawczej wraz z projektami branżowymi, f) wykonanie kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarem dla każdego boiska (w tym pliki .ATH), g) przekazanie protokołem kompletnej dokumentacji projektowej Zamawiającemu wraz z odpowiednimi uzgodnieniami i pozwoleniami, w tym oświadczeniem o zgodności zaprojektowanych boisk z obowiązującymi normami, z oświadczeniem wykonawcy, że dostarczona dokumentacja jest zgodna z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i normami oraz, że zostaje wydana w stanie pełnym. Wymaga się by egzemplarze dokumentacji nie różniły się zawartością i kolejnością wpięcia dokumentów. Egzemplarze powinny być ostemplowane przez właściwy organ administracji architektoniczno – budowlanej, tj. Starostwo Powiatowe w Olsztynie. 2) Etap II – wykonanie robót budowlanych, w tym: a) wykonanie robót na podstawie powyższych projektów, b) pełną obsługę geodezyjną i geotechniczną budowy, c) przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem robót do użytkowania (operat kolaudacyjny obejmujący komplet aprobat, certyfikatów, oświadczenie kierownika budowy). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w programie funkcjonalno – użytkowym, stanowiącym nr 9 do SIWZ. 6. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie, a także zdobycia na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 7. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty, w tym użyte materiały oraz dostarczone i zamontowane urządzenia, na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji, maksymalnie 60 miesięcy, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale XIV niniejszej specyfikacji – Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty. 8. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej 3 osób wykonujących roboty ogólnobudowlane w trakcie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). 9. Szczegółowe warunki realizacji wymagań określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych warunków, a także rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, zostały zawarte w rozdziale XX niniejszej SIWZ. 10. Ilekroć w niniejszej treści SIWZ i załącznikach do SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, źródle lub szczególnym procesie, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: ,,lub równoważne”. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od wskazanych w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 8.000 zł. (słownie: osiem tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ustawy Pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wykonawca załącza do oferty oryginał pełnomocnictwa, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie lub w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba upoważniona, jeżeli upoważnienie nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4): 1)składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach