Przetargi.pl
„Wykonanie robót termomodernizacyjnych w segmencie A budynku przy ul. Kościuszki 12 w Solcu Kujawskim w ramach zadania inwestycyjnego: Termomodernizacja budynku przy ul. Kościuszki 12”

Gmina Solec Kujawski ogłasza przetarg

  • Adres: 86-050 Solec Kujawski, ul. 23 Stycznia
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 387 01 00 , fax. 523 871 253
  • Data zamieszczenia: 2018-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Solec Kujawski
    ul. 23 Stycznia 7
    86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 387 01 00, fax. 523 871 253
    REGON: 52888200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie robót termomodernizacyjnych w segmencie A budynku przy ul. Kościuszki 12 w Solcu Kujawskim w ramach zadania inwestycyjnego: Termomodernizacja budynku przy ul. Kościuszki 12”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac termomodernizacyjnych w segmencie A budynku przy ul. Kościuszki 12 w Solcu Kujawskim obejmujących:Ocieplenie części skośnej dachu wełną mineralną o grubości 21 cm;Ocieplenie stropu do poddasza nieużytkowego wełną mineralną o grubości 10 cm;Wymianę kotłów grzewczych zasilanych gazem ziemnym z dostosowaniem instalacji gazowej do aktualnych przepisów (w tym montaż systemu detekcji gazu);Przebudowę instalacji CO wraz z wymianą grzejników żeliwnych, izolacją przewodów, montażem zaworów i głowic termostatycznych; Budowę instalacji cyrkulacji wody;Wymianę opraw oświetleniowych na energooszczędne typu LED;oraz wykonanie prac uzupełniających:Wzmocnienie wskazanych w projekcie elementów więźby dachowej, tj.: wewnętrznych krokwi lukarn poprzez podparcie ich słupkami drewnianymi 12x12 cm – szt. 4 oraz wzmocnienie czterech krokwi (oznaczonych w dokumentacji nr K2, K4, K5 i K6) deskami o przekroju 4x12 cm dwustronnie;montaż liczników ciepła w kotłowni, dla umożliwienia dokonywania pomiaru zużycia ciepła i cwu odrębnie dla każdego z trzech segmentów budynku;zaprojektowanie i wykonanie systemu AKPiA kotłowni w zakresie zapewnienia optymalnej pracy urządzeń (uzupełnienie fabrycznych regulatorów i sterowników kotłów w sterownik nadrzędny regulujący wyjściową temperaturę z kotłów, rozbudowę sterowania pogodowego itp.)przebudowa układu pomiarowego zużycia wody dla umożliwienia odrębnych odczytów zużycia zimnej wody (montaż dodatkowych wodomierzy) w segmentach. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp:Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2017 r. po. 1666, z późn. zm.).. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. Koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy niezbędnej ilości osób które zrealizują przedmiot zamówienia, które wykonywać będą bezpośrednio prace budowlane w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, w tym robotników budowlanych, operatorów sprzętów - jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Wymóg nie dotyczy osób wykonujących w/w czynności w ramach prowadzonej działalności gospodarczej oraz między innymi osób: kierujących budową. Sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sankcje z tytułu nie spełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PEKAO SA Nr 60 1240 3507 1111 0000 3057 6548 4.W przypadku wadium wnoszonego w formie bezgotówkowej, dokument wadium należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię dołączyć do oferty. 5.Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6.Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy Pzp. 7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany złożyć wypełniony załącznik nr 8 do SIWZ, tj. Kosztorys ofertowy. Wykonawca, zgodnie z art.24 ust.11 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu dokumenty dotyczące przynależności do grupy kapitałowej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art.24 ust.1 pkt.23 ustawy Pzp: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Wykonawcy (wszyscy) występujący wspólnie muszą upoważnić na piśmie pod rygorem nieważności (art. 99 § 2 K.C.) swojego przedstawiciela jako przedstawiciela pozostałych, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców. Z pełnomocnictwa jw. wynikać musi wprost, że zostało ono udzielone przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jednemu z nich lub innej osobie – do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach