Przetargi.pl
Tryb podstawowy bez negocjacji „Budowa kolektora kanalizacji sanitarnej na odcinku Wieszki-Janowo-Paterek Gmina Nakło nad Notecią”.

Związek Gmin Kcynia Nakło Szubin ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, Młyńska 22
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Gmin Kcynia Nakło Szubin
    Młyńska 22
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 091659082
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Tryb podstawowy bez negocjacji „Budowa kolektora kanalizacji sanitarnej na odcinku Wieszki-Janowo-Paterek Gmina Nakło nad Notecią”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie kompletnej dokumentacji wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz wykonanie prac związanych z budową systemu kanalizacji sanitarnej w systemie ciśnieniowym umożliwiającego przesył ścieków z terenu miejscowości Paterek – Janowo - Wieszki, gmina Nakło nad Notecią.Realizacja zamówienia wymaga zaprojektowania i wykonania następujących elementów: budowa przepompowni ścieków lub tłoczni pompujących ścieki bytowe z projektowanego regionu do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej zlokalizowanej w ul. 7 lutego w Paterku (maksymalnie 1-2 przepompownie lub tłocznie); budowa systemu kanalizacji ciśnieniowej do przepompowni ścieków zlokalizowanych na terenie miejscowości Paterek – o długości ok. 5,0 km.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Programie Funkcjonalno – Użytkowego.Przedmiotem zamówienia należy wykonać w dwóch etapach: I etap – wykonanie projektu budowlanego na cała inwestycję II etap – budowa kanalizacji sanitarnej na terenie miejscowości Paterek - Janowo – Wieszki , gmina Nakło nad Notecią.W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać kompletną dokumentację projektową wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę (Zamawiający przekaże Wykonawcy stosowne upoważnienie) oraz wybudować grawitacyjno – ciśnieniową kanalizację sanitarną wraz z niezbędną infrastrukturą (m. in. przepompownie).Zakres usług objętych kontraktem stanowi:1) Zaprojektowanie i opracowanie dokumentacji technicznej kanalizacji sanitarnej w systemie ciśnieniowym o łącznej długości ok. 5,0 km w obrębie miejscowości Paterek-Janowo-Wieszki wraz z niezbędnym uzbrojeniem na sieci kanalizacji sanitarnej (studnie kanalizacyjne, przepompownie ścieków (tłocznie) itp.), sporządzenie przedmiaru robót wraz z kosztorysem inwestorskim, sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ze szczegółowością wskazaną w Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego celem wykorzystania przy odbiorze robót budowlanych. itp. oraz uzyskanie pozwolenia na budowę sieci kanalizacji sanitarnej.Całość dokumentacji Wykonawca dostarczy w wersji papierowej jak i również w wersji elektronicznej na dysku CD lub DVD. Wersja elektroniczna dokumentacji wykonana zostanie z zastosowaniem następujących formatów elektronicznych:- Rysunki, schematy, diagramy – forma PDF, DXF,- Opisy, zestawienia, specyfikacje – format MS Word, MS Excel.Wykonawca – projektant jest zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji, aż do zakończenia okresu rękojmi i gwarancji za wady robót budowlanych.Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację budowy oraz dokumentację powykonawczą.2) wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno – ciśnieniowym według sporządzonego projektu wraz z niezbędną infrastrukturą.Uwaga: Wymienione wyżej długości sieci są długościami orientacyjnymi wynikającymi z rzeczywistych odległości w terenie pomiędzy punktami stanowiącymi granice zakresu opracowania.Ostateczne wartości w zakresie średnic oraz długości sieci ustali Wykonawca w oparciu o szczegółowe obliczenia w porozumieniu z Zamawiającym. Wykonawca powinien zaprojektować i zrealizować całość inwestycji uwzględniając aspekty ekonomiczne, środowiskowe i społeczne.Dobór technologii robót dla poszczególnych odcinków sieci stanowi element prac projektowych, a tym samym jest obowiązkiem Wykonawcy. Przyjęte przez Wykonawcę metody budowy sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno – ciśnieniowym powinny zapewniać wszystkie wymagane parametry funkcjonalno – użytkowe określone w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, a w szczególności: trwałość robót brak negatywnego wpływu na parametry pracy sieci zapewnienie szczelności sieci zachowanie wymaganych parametrów statycznych rurW skład kompletnej dokumentacji opracowanej przez Wykonawcę wchodzi:a) opinia geotechniczna dla warunków posadowienia,b) mapa do celów projektowych,c) po 5 egzemplarzy projektu budowlanego wraz z załącznikami opracowane zgodnie z ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ROZWOJU z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi normami, zawierającej dodatkowo:- komplet niezbędnych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych z odpowiednimi instytucjami oraz odpis z protokołu z narady koordynacyjnej,- aktualny wykaz właścicieli działek objętych projektem – z aktualnymi adresami,- informację projektanta o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egzemplarzec) kosztorys inwestorski – zawierający wycenę wszystkich robót budowlanych i instalacyjnych związanych z budową kanalizacji sanitarnej wraz z kosztorysem ofertowym i przedmiarem robót – 2 egzemplarzeNa podstawie opracowanego projektu budowlanego Wykonawca uzyska pozwolenie na budowę w zakresie budowy objętej przedmiotem zamówienia.Przed wystąpieniem o wydanie pozwolenia na budowę sieci kanalizacji sanitarnej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu do wglądu 1 egzemplarz projektu budowlanego oraz dokumentację techniczną. Po zatwierdzeniu przez Zamawiającego odpowiednio oznakowany 1 egzemplarz zostaje u Zamawiającego.Wszelkie opłaty administracyjne ponoszone w wyniku prowadzonych działań związanych z uzyskaniem uzgodnień, opinii i decyzji Wykonawca winien wliczyć do ceny opracowania dokumentacji projektowej.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:1) sporządzenie dokumentacji w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy.2) Uzyskanie akceptacji Zamawiającego opracowanej dokumentacji.3) Przygotowania odpowiednich dokumentów formalno – prawnych i uzyskanie na ich podstawie, w imieniu Zamawiającego, zgody właściwego organu na prowadzenie robót, w oparciu o obowiązujące przepisy (wg wymagań ustawy Prawo budowlane).4) Zrealizowanie robót budowlanych w oparciu o program funkcjonalno- użytkowy, SWZ oraz zatwierdzona dokumentację projektową i uzyskane pozwolenia, po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę.5) Przeprowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru.6) Pełnienie nadzoru autorskiego:a) wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r.,b) wyjaśnienie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w troku realizacji,c) uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji przebudowy,d) ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego,e) udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie,f) wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego,g) bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przejazd na budowę powinien nastąpić w terminie 1 dnia od daty zawiadomienia - telefon, e-mail lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie).7) Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia w 2 egz. Operatu kolaudacyjnego, (wersja papierowa) i 1 egz. w wersji elektronicznej który ma zawierać: umowę, ofertę, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, krajowych ocen technicznych, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami.8) sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formacie gis/cad i dostarczenie jej na nośniku CD, w formie papierowej (3 egz.) oraz włączenie do zasobów Starostwa Powiatowego w Nakle.9) Uporządkowanie terenu budowy i terenu przyległego po wykonaniu robót budowlanych.10) Koszty związane z utylizacją odpadów z budowy, opłatami za uczestnictwo w odbiorach technicznych przedstawicieli służb utrzymania sieci uzbrojenia terenu, ryzykiem związanym z bezpieczeństwem i odpowiedzialnością cywilną, koszty ewentualnego odwodnienia terenu budowy, koszty ubezpieczenia budowy, wszelkie koszty związane z prowadzoną budową niewymienione w przedmiarach, należy ująć w kosztach ogólnych budowy. 11) Wykonawca, jako wytwórca odpadów, ma obowiązek wywiezienia i utylizacji odpadów (np.: gruzu, ziemi, itp.) zgodnie z ustawą o odpadach (wywóz, miejsce składowania oraz utylizacja po stronie wykonawcy).12) Wykonawca ma obowiązek z 14-dniowym wyprzedzeniem, powiadomić poszczególnych gestorów sieci o rozpoczęciu prac oraz wykonać prace zgodnie z wydanymi od gestorów warunkami.13) Wykonawca prac podczas przygotowywania czasowej organizacji ruchu na zadaniu musi uwzględnić zapewnienie ciągłego dojazdu, do zlokalizowanych w miejscu prowadzenia prac budynków użyteczności publicznej jak i placówek prowadzących działalność gospodarczą oraz budynków mieszkalnych.14) Wykonawca ma obowiązek zaktualizować wydane przez gestorów sieci warunki wykonania robót. Koszt aktualizacji warunków od gestorów należy uwzględnić w cenie oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach